Přejít na obsah

Projekt internetové zdravotní knížky se po dvou letech stagnace znovu rozjíždí. Společnost IZIP chce získat letos 800.000 nových klientů. Náboráři oslovují lidi na ulici a nabízejí jim, že pokud jsou u Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP), mohou si zadarmo uložit data o svém zdraví na internet.

Zpět na článek

Přidání komentáře

V diskuzi celkem: 41 příspěvků
Reagujete na komentář uživatele challenger (5. 03. 2010 15:35):

IZIP - fuck off

IZIP je především nástroj na znárodnění soukromých ambulancí a zglajchšaltování doktorů. Ono co je nejcennější na soukromé ambulanci? Mimo jiné ambulantní záznamy. KDyž je dáte zadarmo IZIPu a VZP,…

*
* Pravidla diskusí - čtěte
*
 

* - údaje označené hvězdičkou jsou povinné

Diskuse

Řazeno od nejčerstvějších příspěvků (Řadit podle vláken)

Josef | 9. 05. 2012 12:37

IZIP+Pacienti

Vážení jsem u IZIP registrován již čtyři roky proto se chci vyjádřit k určitým věcem.1.Valná část lékařu hlavně soukromá praxe včetně nemocnic odmítá přistoupit na registraci v IZIP.proto při návštěvě lékaře mi nezbývá nic jiného než vzít papírovou zprávu tu si rozmnožit a nosit od lékaře k lékaři.V mém věku mozek již nepracuje tak abych si pamatoval vše co užívám a jaké nemoci neduhy jsem prodělal.Proč proč v pojišťovně bank pojišťoven a stavebnictví tak zvaná VITAKARTA funguje ke spokojenosti pacientu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Vrána | 30. 05. 2010 22:25

Lékaři nedají informace

Lákaři i když jsou v izip registrovaní nevyplňují anamnézy do IZIP. Ani když je o to sám požádám! Já tam kopie vyšetření které mám sám nemohu vložit. V poznámkách mohu jen psát a nemohu tam vložit soubor s obrázkem fotokopie.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Mazoch | 9. 03. 2010 07:38

o IZIP dle profesionálů

OK. Tak znova. V kolika zemích Evropy mají pacienti dokumentaci na netu?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Paleczech | 8. 03. 2010 18:27

O elektronizaci v Čekistánu

Základem zdravotnictví je také intimní vztah mezi pacientem a jeho lékařem. To co si říkají, je mezi nimi a je to také ošetřeno zákonem. Jenže když tyto informace pustíme na internet, tak je vpodstatě zveřejníme. Je to, jako bychom pacienty svlékali a vyšetřovali polonahé na náměstí. Elektronizace jako myšlenka je dobrá, ale vyžaduje to určitou technickou úroveň na kterou jsme nedospěli a ještě dlouho nedospějeme a vyžaduje to vzájemnou důvěru a v tak zkorumpované zemi, jako je naše, ji prostě nemáme. A na to objevování podvodů. Je vidět, že se pisatel filip neživí jako soukromý lékař. Kdyby soukromí lékaři nepodváděli, tak už tady dávno nejsou, zkrachovali by. Já jsem proto, aby nemuseli podvádět, ale to by zdravotní pojišťovny museli minimálně dvakrát zvětšit platby, a to asi nepůjde. Všichni víme, že ten rybník smrdí, ale všichni chodíme okolo s ucpaným nosem a děláme, že o tom nic nevíme.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

filip@bnzlin.cz | 8. 03. 2010 12:50

o IZIP dle profesionálů

O IZIPu dle profesionálů bez stranických knížek jak jsem to obdržel do mailu .Jelikož občas v tom okrajově něco dělám od roku 1997 musím dát tomuto článku za pravdu. Elektronické zdravotnictví? Obavy profesních skupin a veřejnosti Česká republika patří mezi několik posledních zemí EU, které nemají vlastní národní strategii elektronizace zdravotnictví (pozn: od roku 2007 se to tak trochu snaží suplovat Meziresortní koordinační výbor pro eHealth MZ ČR, která vznikla proto, aby pro projekty eZdravotnictví/eHealth bylo možno získat dotace z prostředků EU). Národní strategie eZdravotnictví je základní předpoklad pro přípravu a realizaci tohoto komplexního procesu. eZdravotnictví a telemedicína nejsou cíle, ale prostředky ke zkvalitnění lékařské péče a zefektivnění zdravotnického systému, vč. snížení nákladů nahrazením papírové a filmové dokumentace elektronickou a odstraněním duplicitních činností a případných podvodů. Pokud se týká projektu IZIP, totálně zkrachoval (nezájem uživatelů: lékařů i pacientů, neboť EPR - viz dále, je výhradně informační nástroj pacienta) a stál VZP k 12.3.2008 (viz pořad TV NOVA "Na vlastní oči", který byl z archivu odstraněn!!!) pojištěnce VZP 670 mil. Kč a tento "penězovod" z VZP k soukromé firmě údajně (viz eHealth Day 2009, 5.2.2009, IKEM Praha – viz http://www.stech.cz/index.php?id_document=401154434) stále funguje. Dokonce nezávislý soud uznal výtku MUDr. Davida Ratha, exministra zdravotnictví, že v případě IZIP se jedná "o tunelování VZP" jako zcela legitimní. IZIP je klasický elektronický záznam pacienta (EPR - Electronic Patient Record), o jehož existenci, obsahu a přístupu rozhoduje pacient, nikoliv plnohodnotný zdravotní záznam (EHR - Electronic Health Record). Webových řešení EPR existují na internetu desítky, www.google.com/health, který je třeba pro českého uživatele počeštit a do medikací zařadit léčebné přípravky podle obchodních názvů užívaných u nás, myslím, že toto by se s firmou Google dalo dohodnout. Reforma je restrukturalizace medicínských procesů s podporou eZdravotnictví a telemedicíny. K telemedicíně vydala nedávno Evropská komise příslušné sdělení (viz - http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2008:0689:FIN:CS:PDF), kde vysvětluje její principy, cíle a přínosy. Toto sdělení Evropské komise by mělo Ministerstvo zdravotnictví ČR publikovat a rozvoj aplikací telemedicíny v praxi podporovat. Právě tyto trendy podporuje osvětou odborné i laické veřejnosti Sekce Telemedicína & eZdravotnictví Společnost biomedicínského inženýrství a lékařské informatiky České lékarské společnosti J. E. Purkyně - http://www.sbmili.cz, (http://www.roschfondation.org/cz/contact.html) se mohou zájemci obrátit.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Paleczech | 8. 03. 2010 10:23

Už někdo podal trestní oznámení

Podávat trestní oznámení na někoho významného je zcela zbytečné. Napřed neschopná policie, která bude hledat všechny možnosti, jak trestní oznámení nepřijmout a nevyšetřovat a pak zkorumpované soudnictví, které je jenom pro bohaté a naši bohatí jsou většinou lumpové. Spravedlnost je přece slepá. U nás to platí dvojnásob.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

M.Kortusova | 7. 03. 2010 20:09

Už někdo podal trestní oznámení

kvůli tomu tunelu s tkáňovou bankou? Já jen abychom to nedublovali. I když, to je asi zbytečná obava, že ...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Paleczech | 7. 03. 2010 20:01

IZIP-proč ne

Polopravda je často horší než lež a poloviční záznamy jsou nebezpečnější než žádné. To je pravda. Pokud budu jako lékař chtít pracovat s databází IZIPU, tak jí budu muset věřit a to rozhodně nemohu. Protože je zcela jasné, že naplňování dat a jejich spravování bude špatné a neúplné. Je to neskutečně drahá hračka pro pár hypochondrů, samoléčitelů a pacientských přemoudřelých buzerantů typu výhybkáře Olejára. Mě akorát zlobí, jak mi můj software strká IZIP pod nos, když já s touhle veřejnou velekrádeží nechci mít nic společného. A nejhorší je, že jako řadový občan jsem stejně bezmocný, jako za bolševika. Jen si mohu svobodně zanadávat a nezavřou mě. To je jediný rozdíl. Pacienti, zajímáte se vůbec, jak se rozkrádá vaše zdravotní daň?! Ne. Ani nemůžete. Není na koho se obrátit. Zdravotní pojišťovny jsou stát ve státě, policie neschopná, soudnictví zkorumpované a politici hamižní. Takže lze jít akorát tak na na lampárnu. Tak jsme to dopracovali dvacet let po sametovém předání moci rudobolševiky modrobolševikům.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 7. 03. 2010 17:20

IZIP-proč ne

no, tady, milá Jano, podléháte logickému klamu. Pro pacienta to zdarma není, už to daněmi zaplatil, a to daleko dříve, než vyšel článek, ke kterému se vyjadřujete. Podruhé, ono Vámi užité pasivum ("budou zaváděny") pro EZK je spjato s aktivem toho, kdo tam ony údaje má zavádět a ono "zadarmo" platí pro držitele oné EZK i pro toho, kdo ji má zásobit informacemi. Jinak řečeno, Vámi získané zadarmo je spojeno s výkonem zadarmo někoho jiného. Ale hlavně : Diomněnka, že taková database bude obsahovat vše, co se o držiteli EZK ví, je mylná. Bude v ní je část takových informací a poloviční pravda je často velká lež. Proto bych nejásal ani nad tím "zadarmo" ani nad dobrem onoho počinu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař5 | 7. 03. 2010 17:05

IZIP je vylepseny Facebook...

jj. I s vobrázkama a videjama :-)

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BLB | 7. 03. 2010 16:23

Pro kontrolory nebo pro pacienty?

IZIP pro pacienty: Pacient by musel mít ve své kapse flash, na ní přístupný zápis jen pro praktického lékaře, který by zodpovídal za pravdivost údajů a přístupný ke čtení tomu, komu by to pacient dal číst. Aby to byl přínos i pro lékaře musel by tento záznam být spojen s bankovní kartou, která by umožňovala stahnout lékaři peníze za ošetření z pacientského účtu. Jinak je IZIP nesmysl!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BLB | 7. 03. 2010 16:17

jsou

Je dobré vědět, kam ti odešly více než tři miliardy z tvých korun!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BLB | 7. 03. 2010 16:04

IZIP - zmizely milionky?

Nikoliv! Miliardy!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Mazoch | 6. 03. 2010 07:43

IZIP-proč ne

A proč jo?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MSDF | 6. 03. 2010 05:02

IZIP je vylepseny Facebook...

bude se vedet, kdo ma platfus, kapavku a hemoroidy.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

challenger | 5. 03. 2010 23:26

nechme vohnouty, ať kráčí za krysařem...

Inu, proč ne, pořizujte, pořizujte. vezmete si své ambulantní záznamy a datlujte si, datlujte. Můžete si to nechat zarámovat, vystavit na web, po večerech prohlížet a kochat se, co se o Vás administrátor sítě všechno hezkého dozví. Zvlášť ty záznamy o případné proběhlé léčbě kapavky nebo Trichomoniády se budou vyjímat, postupně úpravou zákonů bude mít do databáze přístup stále více lidí - kupříkladu soudružka Šabatová z hnutí proti mučení, dále pak soudruzi ze zdravotních pojišťoven a nakonec i soudruzi z komerčních pojišťoven, možná se časem změní styl pojištění a až se zde socialismus ve zdravotnictví zhroutí, mohou nastávající pojišťovny dat využít ku svému profitu. Zrovna tak budou dělat různé jiné firmy - kupříkladu firmy zaměřené na předlužení a následnou konfiskaci majetku lidí z nebankovních společností - ti mohou tímto způsobem krásně zjistit, vyhledat a zneškodnit potenciální terče, protože některé zdravotní údaje úzce korelují s majetkovými poměry (dokonce i u vašich příbuzných), zatím mají jen katastr nemovitostí, když k tomu přibude i zdravotní dokumentace joj, to bude pošušňáníčko. Nejen pohlavní choroby, ale i různé cirrhózy jaterní u příbuzných nebo vrozené vady u dětí leccos napoví. Ono není nepochopitelné, když se někdo snaží lidem vzít jejich práva. ANANAS mají tuto zvrácenou na přítomnost orientovanou logiku. Totálně imbecilní a nepochopitelné ovšem je, když se lidé o tyto nezadatelná práva, která je chrání před potenciálním proserem připraví sami. Až budete řvát, že vás stěhují z bytu, dobře vám tak....:-))))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Paleczech | 5. 03. 2010 23:15

IZIP-proč ne

Jistě proč si to nepořídit, když se vtom ztratí spousta peněz, která by se dala využít daleko lépe. Proč si to nezařídit,když to nikdy nemůže fungovat. Proč si to nepořídit, jako dobrou hračku pro hypochondry. Opencard je taky velmi dobrý počin, můžete s ní jet v tramvaji a metru a zaplatit parkovné, toť vše. Tak proč si to nepořídit?! Když se při takových akcích někomu zatoulá pár milionků do soukromé kapsy, to přece nikomu nevadí, od sametové revoluce jsme si už zvykli. Víte kolik doktorů ještě stále klepe své zprávy na psacích strojích? Desítky a desítky. Takoví se do IZIPU nezapojí. A pak takoví jako já, co nepodporujeme rozkrádání veřejných peněz a doufám, že nás není jen malinká hrstka, co se dá spočítat na prstech jedné ruky, ale nedivili bych se, kdyby to tak bylo.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

challenger | 5. 03. 2010 23:14

IZIP pro rychlou a bezpečnou léčbu

žádnej čip. V IZIPu budou maximálně vaše nacionálie a to ještě nikoli up-to-date, kupř. moje trvalé bydliště, které se změnilo před cca 10ti lety, můj zaměstnavatel doposud nemá. Neoficiálně má pouze jedno číslo mého mobilu a když budou prudit s traumatologickým plánem, tak SIM kartu zahodím a koupím si jinou. Pokud chce zaměstnavatel mi volat na mobil, tak mi ho laskavě koupí a bude na něj volat za svoje, baterky jsou drahý a on mě okrádá, takže ANANAS. A nebude samozřejmě ani v IZIPu. Jinak to, že se nějak jmenujete a že jste doktor a že máte nějakou specializaci, to mají skladovaný všude možně. Já když nyní prolítnu Google, tak svoje jméno nacházím na mnoha webech, aniž bych jim k tomu dal souhlas. Na znamylekar.cz však nejsem. a jestli se někde vinou mého zaměstnavatele objeví moje osobní data s čímž nesouhlasím? Dobře zaznamenat, zdokumentovat a v případě potřeby použít - takové stížnosti na UOOU nebo trestní oznámení pro neoprávněnou manipulaci s osobními údaji si sice moc nepomůžete, ale jako občasné harašení zbraněmi to někdy zabírá.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jana | 5. 03. 2010 22:59

IZIP-proč ne

Domnívám se ,že v době IT je velmi pravděpodobné,že internetové zdravotní knížky budou zaváděny postupně u všech pacientů-občanů. Je to jistě velmi dobrý počin,pokud je pro pacienta navíc zdarma,tak nevím,proč si tuto dokumentaci na internetu nepořídit..

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 5. 03. 2010 20:07

IZIP

Srpen 68 byl smutny, avsak poucny, mne osobne pocil o vyznamu pasivni rezistence.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Mazoch | 5. 03. 2010 18:55

Ta úporná snaha

http://www.youtube.com/watch?v=rjn3NJTnfmI Důležitý je refrén.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Paleczech | 5. 03. 2010 18:10

Ta úporná snaha

udržet při životě takové mnohamilionové podvody jako jsou IZIP a OPENCARD o něčem svědčí. Že v tom jedou hodně velké peníze a o pacienta jde až na posledním místě. Je blázen doktor, který za svůj směšný plat takové lumpárny podporuje. Samotná myšlenka je přece nereálná. Aby to fungovalo, tak by IZIP museli mít všichni pacienti a všichni lékaři by to museli používat. A to nikdy nebude. Takže je jasné, že cíl IZIPU je někde jinde, než pomoci pacientům či doktorům. Kór když o IZIP stojí hodně málo lidí.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař5 | 5. 03. 2010 17:46

IZIP - fuck off

pravda, kolego. Jediné, co mě na tom zasmoleném programu SOUKROMÉ firmy se.e je fakt, že já s ní žádnou smlouvu mít nechci a ani nemám, ale moje registrační číslo v tom zhajzlusystému je moje rodné číslo ! Chápete ten dopředu jasně zneužitelný lukrativní business ? Ať se hnu kamkoli, mám na sobě čip spojení mých osobních dat (včetně bank, pojišťoven, berňáku, sopciálky, matriky, policajtů a jiné státní svoloče) se svojí praxí, svým výkonem, výdělkem, preskribcí, počtem a přesnou identifikací mnou ošetřených pacientů aj. Tak ještě to centrální úložiště dat SUKLu a máme to pokupě. Potom už může přijít zootechnik a každému procvaknout uchu a dát mu tam umělohmotnou placku s číslem jako dobytku.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

challenger | 5. 03. 2010 17:26

IZIP - fuck off

napojení na IZIP je věcí zdravotnického zařízení. Zde je třeba především, aby vypověděli IZIP soukromí lékaři v sólopraxi. Nemocnice nejsou IZIPem přímo ohroženy a jejich managementy se samozřejmě budou chovat podle toho, kdo jim co nařídí, jinak je jim to jedno, protože z toho taky nic nemaj - i když 2kč za jednotlivý zápis - když máte patient flow 30 lidí na ambulanci, 50 ambulancí a dalších asi 4 lidi každý den příjem a propuštění z oddělení, 20 klinik, 80 oddělení a bůhvíkolik laboratoří, 20 operačních sálů, krát počet oddělení krát počet sálů krát počet operací krát počet laboratorních vyšetření, to je denně nějakých 4000,- , za měsíc je to 80 000,-, což už uživí jednoho nanicovatého vohnouta v kanclíku z řad hulibrků nebo příbuzenstva. ale nějakej enormní vejvar z toho není. Čili z toho vyplývá, že sice IZIP dsotanete příkazem s obvyklým motivačním dovětkem "teď budeš dělat IZIP nebo ti dám přes držku", ale na druhé straně se to nebude nějak zuřivě kontrolovat, což vytváří prostor pro generalizovanou sabotáž. Proaktivně sabotovat jsem se naučil od té doby, co soudruh Marx začal zavádět systém akreditace, protože jsem si řekl, že abych svojí snahou živil v systému další parazity, soudruhem marxem počínaje a vysloužilými vrchními sestrami v odboru vnitřního auditu konče, že na to se můžu vysrat zvysoka. nejdřív hrozili a nakonec, aniž jsme hnuli prstem, světe div se, prolezli jsme kritérii: prostě soudruzi z kontrolního předem dali na vědomí, co budou kontrolovat a vybraný proaktivní hulibrk to předem spravil. Všichni byli spokojení. U IZIPu to bude obdobné. Buď najdou nějakou skrčku, jak to dělat automaticky, aby se to tam kopírovalo a vy na to nemusel šáhnout, nebo mají soudruzi po srandě. Z toho vyplývá jeden závěr - v čekoprasečáku nic není tak horké, abychom na to zmrdům nemohli z vysoka kadit. Nemám sebemenších výčitek. Dokud ANANAS nebudou dodržovat platné zákony, především pak ustanovení zákoníku práce, pak si myslím, že je naprosto v pořádku na ně prdět zvysoka. Když se jim to nelíbí, ať si za ty prachy najdou jiné voly, kteří jim budou léčit. Dyť přece za branou stojí spoustu dochtorů, kteří se jenom třepou na vaše místo, jsou dessetkrát vzdělanější a cohotnější. Čili znova opakuju: IZIP? Fuck off!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař5 | 5. 03. 2010 17:11

IZIP pro rychlou a bezpečnou léčbu

Pro vaši informaci: klient IZIP (pacient) má právo sám nebo prostřednictvím administrátora IZIP přidat (nebo vymazat) údaje ve svém "účtu" (záznamech)- viz smlouva IZIP. Zatímco přidat může některé údaje méně životně závažného charakteru (váha, osobní poznámky) ale i důležité údaje (např. alergie), může nechat vymazat jakoukoli část svojí dokumentace. Je to JEHO ÚČET. ON JE JEHO VLASTNÍKEM. takže zapomeňte na to, že byste tam třeba našli imnformaci o alkoholické hepatopatii a encefalopatii, o závislostech na návykových látkách alkoholem a cigaretami počínaje a tvrdými drogami konče, o pobytech v psych. léčebnách pro delirium nebo akutní intoxikaci, těžkých poraněních nejenom v souvislosti s narkomaniemi a jiné nepřímé pro restrikční opatření či možné náhlé poruchy vědomí, křeče atd. Nenajdete tam ani ty přímé informace o zákonných opatřeních- povinná léčba a restrikce u nakažlivých chorob (plicní, pohlavní, včetně AIDS), zákonné restrikce u poroxysmálních poruch vědomí, u alkoholismu a jiných narkomaniích, aj. IZIP z tohoto důvodu není pro vyhledání validních dat o zdravotním stavu pacienta bezpečný. Od zdravotnických zařízení, se kterými lékař spolupracuje vyžaduje vysokou kvalitu (validace, certifikace aj.) z důvodů bezpečné diagnostiky a léčby pacienta. Kvalitu si průběžně ověřuje, eviduje a dokladuje stejně jako svoji. Do jaké míry se lze spolehnout na kvalitu uvedených dat (a ještě cenzurovaných samotným pacientem) v případě mně neznámého ZZ nebo lékaře?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař5 | 5. 03. 2010 16:50

IZIP

opakuji: když to dostanete od ředitelství příkazem, moc možností se bránit nemáte :-(

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař5 | 5. 03. 2010 16:48

IZIP - fuck off

když to dostanete od ředitelství příkazem, moc šancí nemáte :-(

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

challenger | 5. 03. 2010 15:35

IZIP - fuck off

IZIP je především nástroj na znárodnění soukromých ambulancí a zglajchšaltování doktorů. Ono co je nejcennější na soukromé ambulanci? Mimo jiné ambulantní záznamy. KDyž je dáte zadarmo IZIPu a VZP, může se vám za 5 let stát, že vám VZP řekne - od nynějška nakupujeme péči za polovic:. nesouhlasíš? Tak tady máme tvoje pacienty a tvoje záznamy, dáme je někomu jinému. Kdo spolupracuje s IZIP, je naprostý sebevrah...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Igor Mazoch | 5. 03. 2010 14:01

IZIP

Mně spíš štve, že ho platím.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

mira | 5. 03. 2010 13:41

nejsou

Nejsou Cabrnoch a Oucký z ODS?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 5. 03. 2010 13:22

IZIP

Obávám se,že i ty blbé 2ká jsou onou pověstnou slabinou prodejnosti lékařů,chcete-li obvoďáků v tomto případku.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 5. 03. 2010 13:14

A kdo to zase bude zadarmo pro ZP dělat?

Nevidím v tom opět nic jiného,než další nárůst zátěže ambulancím bez adekvátního finančního zhodnocení. Stran klienta ZP:není možno jeho data chránit žádnou"bránou".

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Palezcech | 5. 03. 2010 13:12

jedna rodina

Opencard a IZIP - jedna rodina.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Zapojená jsem byla a | 5. 03. 2010 12:58

že se jedná o pseudoresuscitaci

Pane řediteli Pašku. To co uvádíte je zoufalá nepravda. V praxi to vypadá tak, že zejména z časových důvodů není možno dělat zápisy /=stučné a jasné jako kdysi/ dovedete si představit, že polymorbidní pacient za rok 4x hospitalizovaný a dispenzarizovaný, by měl v IZIP knížce vždy 4 stránkovou propouštěcí zprávu a četná amb. vyšetření ? Kdo to pak bude číst ? Jakým mechanizmem se zkrátí čekací doba na operaci ? Náboráři neví o IZIPu vůbec nic, dokonce ani to, že už je v něm pacient zaregistrovaný. To se stalo více lidem a m.j. i mým starým rodičům, kteří reg. jsou /ale knížka je prázdná, dokonce to, co jsem tam před 7 lety napsala je již vymazáno ?/- náborář je zaregistroval znovu. Pacienti si tam léčbu mohou psát i sami. IZIP je mrtev to vím jistě. V systému IZIP získává výhodu každý. Zdravotní pojišťovny realizují výraznou finanční úsporu, lékaři rychleji stanoví diagnózu a pacientovi se dostane kvalitnější a často i včasnější léčby, zkrátí se například čekací doba na operaci,“ vyjmenovával

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BLB | 5. 03. 2010 12:33

žádná krize?

Neboj! Na dozorčí rady je, na náboráře je, na rozhazování je... a na dochtory nezbude.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

doktor | 5. 03. 2010 12:06

nedobrá věc

1)IZIP je nevychytaný paskvil 2)Jistě může spíše ojediněle přinést něco pozitivního pro pacienta, ale zásadně a často může poškozovat lékaře, který tam v dobré víře pošle nějaké informace. 3)Je to typický tunel.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

I.V. | 5. 03. 2010 11:27

IZIP

jediné co mě štve, že ten tuneloIZIP neřediteluju já mohl jsem bejt za vodou

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

M.Truelle | 5. 03. 2010 11:20

IZIP

Nábor mohou dělat dle chuti - ovšem kolik lékařů bude ochotno odeslat běžnýzápis za 2 Kč hrubého - to je otázka druhá - viz ceník IZIpu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiří Wicherek | 5. 03. 2010 11:19

Hmmm,

platit naborare na ulicich je zrejme stale rozumnejsi, vyhodnejsi...., nez radne zaplatit lekarum. A to v prvni rade za poskytnutou diagn. a lecebnou peci. Jo, mimochodem, rad bych vedel, jak tento system dokaze zkratit termin na operaci. To snad ti, kteri budou v IZIPu budou mit nejakou prednost nebocococo?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiří Wicherek | 5. 03. 2010 11:15

Ad

"Náboráři oslovují lidi na ulici a nabízejí jim, že pokud jsou u Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP), mohou si zadarmo uložit data o svém zdraví na internet." Hmmm, snad o svych nemocech. Ach ti journaliste....

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Igor Mazoch | 5. 03. 2010 10:18

žádná krize?

Tak je nějaká krize nebo ne, když je dostatek prostředků na takové projekty a platy "náborářů"? Co má s IZIPem EU společného? Není to dezinfomace? V kolika zemích EU podobný systém existuje?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Medical Services

Komplexní edukační servis ve zdravotnictví

více informací

NOVÝ E-SHOP s medicínskou literaturou

 
MF logo
MF logo wide