Přejít na obsah

Ministr zdravotnictví Leoš Heger vytáhl v souboji s lékařskými odbory nejtěžší kalibr. Pokud by nemocnice nedokázaly v některém kraji kvůli hromadnému odchodu lékařů poskytovat ani základní akutní péči, je Heger připraven přesvědčit hejtmany, aby vyhlásili stav nebezpečí. Politici by pak mohli doktorům nařídit, aby se do práce vrátili.

Zpět na článek

Přidání komentáře

V diskuzi celkem: 85 příspěvků
Reagujete na komentář uživatele BOB (29. 12. 2010 16:09):

Kdo tady hysterčí?

Hysterčí všichni. Kromě lékařů! Dostanou trojnásobek, zůstanou. Nedostanou trojnásobek, půjdou na vandr. Co je na tom za hysterii?

*
* Pravidla diskusí - čtěte
*
 

* - údaje označené hvězdičkou jsou povinné

Diskuse

Řazeno od nejčerstvějších příspěvků (Řadit podle vláken)

VK | 30. 12. 2010 14:56

Všem kolegům

Vážené kolegyně, vážení kolegové. Zítra je poslední možnost, kdy se připojit k akci Děkujeme - odcházíme a podat výpověď. Už nyní je výpovědí kolem 3800, počet který má reálnou naději na úspěch. Čím víc nakonec výpovědí bude, tím je šance na úpěch vyšší. Když nás bude jen o tisícovku víc, je úspěch jistý, vláda si ani neškrtne a nic nám nehrozí. Naopak, bude-li nás málo a věc prohrajeme, dopadne to v utažení šroubů na všechny. Vyzývám všechny kteří zůstávájí, přehodnoťte svoje rozhodnutí a k výpovědi se přidejte, ještě je stále čas.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

emigrant | 30. 12. 2010 08:54

Jak

si vzpominam, pred lety se vyplazlo, rychle a bez reci, z penez danovych poplatniku, pres 10 MLD, za pana Zelezneho a nikdo ani nepipnul....aby dnes mohli obyvatelata cumet na ruzovou zahradu...kdyz je jim ani ne polovina pro dochtory moc, at se nechaji v breznu vozit do Kamenice..

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 30. 12. 2010 08:27

Leošek to zvládá levou zadní

nojo, včerejší události, to bylo zajímavé sdělení. Akorát mi přišlo na mysl, že hdysi kvůli hrstce zaprodanců, ztroskotanců a odpadlíků byl podobný povyk, včetně anticharty.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař | 30. 12. 2010 08:01

ad dr.Frič

Zlatá slova - do kamene vytesat.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 30. 12. 2010 02:11

Leošek to zvládá levou zadní

Jak jsem poslouchal Leoška, tak vlastně o nic nejde. Počet lékařů se vrátí na rok 2000, kdy se taky dělala medicína a stejně většina lékařů své výpovědi stáhne. A kdyby ne, tak je do špitálů naženou zpět násilím. Já nevím, proč se kolem toho dělá takový humbuk. Náš schopný TOPÁCKÝ ministr zdravotnictví to má pevně v rukách a vlastně se nic neděje. Je to pohoda. Naopak máme doktorů hodně, takže hromadné odchody jsou vlastně dobrá věc.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lukas | 30. 12. 2010 00:11

Soudruh heger se už opravdu zbláznil!

Líbí se mi ta manipulace s čísly.Ministr pořád mluví o 16 000 nemocničních lékařích, ve zprávách již uváděli pouhých 12 000.A pan ministr to uzavřel tak, že se jedná o pouhých 10% lékařů a vracíme se jen do roku 2000 a tenkrát byla situace ve zdravotnictví dobrá.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Dr. Frič | 29. 12. 2010 23:45

Jde o pacienty

Málokdo zmíní to hlavní o co tady jde. Lékař se špatným platem je prostě v těch odměnách apod. zcela závislý svým příjmem na libovůli manažerů. O co chtějí manažeři včetně ministra? Ušetřit na zdravotní péči ! Zastavit pronikání nových technologií, jak říká ministr. Prostě to, co mají udělat politici, tj. říci, že ty a ty možnosti nejsou hrazeny z veřejných peněz, tak to mají tiše a poslušně udělat doktoři, tj. tu péči nenabízet. Je to sprosté a falešné křiváctví, které má z nadšence doktora udělat připo.raného úředníčka distribujícího limitovanou péči. Politici budou hlásat dostupnost a kvalitu a my své pacienty okrademe za výši osobního příplatku. Popř. některé necháme rovnou chcípnout ,ne?. A to my lékaři neuděláme, nencháme si to od něj vnutit. Ale uvědomte si vy nelékaři, že naše svědomí je to jediné, co nám v tom brání. Tak nás podpořte, jde o vaše zdraví!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 29. 12. 2010 23:45

Soudruh heger se už opravdu zbláznil!

no, určitě mezi ně patří i MUDr P. Neugebauer, předseda SPLDD ČR, dostala se mi kopie jeho věrozvěství, v němž byjadřuje správnost onoho pamfletu a kritisuje ČLK za nynější postoje.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 29. 12. 2010 23:22

Paradox situace

Lékaři mají především včas léčit tak, aby jich bylo co nejméně zapotřebí. A potom jich bude dostatek , v nemocnicích se mohou vyspat, odpočívat, a těšit se na každého nově uloveného pacienta. A ještě tam vytvářet pozitivní kulturní prostředí, plné lásky porozumění a sdílnosti života v nemoci i radosti. Stav nouze ja současná situace a naladění medicíny i celého zdrav průmyslu vůči pacientům, co je vytvářena už nějak dlouhoplánovaně a fest negativně. Co můžete lékařům nařizovat ? Asi vůbec nic, když všechno je nějak jinak.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

bzzzz | 29. 12. 2010 23:22

je pozde

pane ministre, nechapu Vas, na sklonku sve kariery, potazmo zivota si takhle naserete do bot. reputaci, kterou jste si vydobyl v 1989, ale i vcelku solidnim reditelovanim ve fn hodite do kyble. myslim, ze jste mel jedinecnou sanci jeste pred mesicem si vsechno zvazit a v mediich online vystoupit s prohlasenim, ze akci podporujete vzhledem ke zcela opravnenym platovym a jinym pozadavkum lekaru a nabidnout svoji funkci ministra. vysledek jak za par tydnu uvidime by byl stejny, lekarum se proste chca nechca vyhovi a povazte, generace lekaru znamych a pribuznych by vas mela ve velke vaznosti a mohl byste se podivat do zrcadla. zel to co vypoustite z ust je bud pitoma falesna hra nebo projev totalniho odlouceni od reality. ze vam bude delat dobre poklepavani po zadech od kalouska necase a ostatnich krivaku a tunelaru, to jste posunul latku hodne vysoko.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lukas | 29. 12. 2010 22:32

čt24

Pan ministr se opravdu předvedl, v podstatě o nic nejde,stále bagatelizuje obrovský problém.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

katango | 29. 12. 2010 22:29

To je ale perla

Dobrá reakce, já bych tak slušná nebyla.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 29. 12. 2010 21:46

To je ale perla

Za práci v teple s moderními přistroji mají stále malý plat? No, asi by měli v mrazu pracovat s nějakými mašinami přímo od Křižíka, aby měli nárok na lepší peníze. To je ale uvažování! Milá dámo, právě ty moderní přístroje vyžadují větší míru znalostí. Ale to vy asi nemůžete chápat. Ještě jste se nezmínila o tom, že lékaři se za peníze v nemocnici vyspí. To se taky dost často používá.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Iva | 29. 12. 2010 19:36

není cena práce a systém přerozdělování je špatný.

Jsem pro ,aby -kdo chce odejít ať jde .Byla by chyba kdyby "stát"jim měl bránit.Lékaři se musí chovat zodpovědně a za sebe náhradu-dodržovat dohodu a jiné náležitosti.Ti co odešli již před 40léty jistě mají zkušenosti,ale ticho po pěšině.Zatím jsme ,ale stále Český stát.Navíc pojišťovny vydrancovány-špatným hospodařením i těmito lékaři co to kazí a nezábranili tomu.Špatným hospodařením státu i zdr.pojišťoven,"ředitelé" a vedoucí pracovníci ,špatným nakupováním a přerozdělováním korun na provozovny atd.,Chce to hloubkové kontroly a ztráty ať si tito menegeři uhradí ,vrátí,-propustit,případně za katr.Padni komu padni.Ne v rukavičkách!.Vypadá to opět ,že systému je chyba ,která se násobí kolika rukou se jich dotýká.Je to ve všech rezortech.Platy se odvíjí od nějakého průměru bez definice ceny práce.Tady je to špatně.Zavedený systém bezplatného zdravotnictví nejde změnit tak ,že budou občané platit na dřevo.Neměla většina občanů /99%/jinou možnost se zajistit a nyní si lékaři chtějí hrát na bohy ,že bez nich to nepůjde a budou vydírat na systému.Jak to ,že je tolik lékařů a proč tedy přesčasy?Za práci v teple s moderními přístroji mají stále malý plat?Kolik je cena práce?Přece všichni si nezaslouží zvýšení platu.Jaký systém či nesystém tu je?Kdo tahá za nitky.Přeci tu vlastně ani o platy nejde.!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 29. 12. 2010 19:08

Na co máme a na co ne?

Náš stát vedený neschopnými politiky má na to, aby platil desítky miliard za prohrané arbitráže. Nemá na to, aby dal mizerné tři miliardy lékařům. Je to o principech. Zlodějská a neschopná vláda nemá zdravotnickou péči za prioritu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 29. 12. 2010 17:21

Nový způsob odborářských postupů

Vše co se začalo v akci DO má i svá nutná administrativní řešení. Neboť se nejedná o prostou stávku od odborů /je to vlastně unikátní nový odborářský mechanismus/. Zda lze postupovat stavem nouze v případě , že tímto použitým postupem by byla blokována i např, dodávka el. energie, vody do domácností, případně potraviny, dostupnost léků, doprava ? Lze zvážit jako fakt pro budoucnost. Všech proti všem.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař | 29. 12. 2010 17:07

Soudruh heger se už opravdu zbláznil!

Aspoň že tak. Měli by být vobvo'dáco schopni ty vůdce svrhnout. Jenže ona většina není in.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Sydney Hall | 29. 12. 2010 17:01

hysterie, kam se člověk podívá

Kecáte, Pelhřime. I kdyby ten primář měl měsíčně tolik, kolik jste si vybájil, tak vám určitě bude říkat...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

challenger | 29. 12. 2010 17:00

Soudruh heger se už opravdu zbláznil!

to není žádné paušalizování: soubor "těch soukromých lékařů, kteří vráželi kudlu do pomočených zad lékařů zaměstnanců" se nekryje se souborem "všech soukromých lékařů". Osobně myslím, že se tato množina lékařů omezuje pouze na kvarteto Šmatlák, Kudyn, Chrz a Dvořák. POkud soudruh Šmatlák nebo soudruh Kudyn naznačoval, že lkékaři zaměstnanci chtějí jednostranně a na úkor druhých zulepšit podmínky, pak zcel ajednoznačně považuje podmínky lékařů zaměstnanců za uspokojivé - tedy konzistentně by neměl mít žádný problém s tím, že je na čas zastoupí. Soukromých lékařů, kteří poskytují podporu lékařům zaměstnancům se toto netýká, jejich podpory si vážíme.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař | 29. 12. 2010 16:58

Konečně pozitivní zpráva

Teď soudruzi zase projebali pár miliard v arbitráži s KB. Bez špetky osobní odpovědnosti jednotlivce. Všichni, kteřé to zavinili chrochtají blahem v přidělených trafikách, my všichni to za ně zase zaplatíme. A tihle šašci mají tu drzost vymýšlet na někoho nucené práce? Ale dobře, čím větší nas.r.anost doktorů bude, tím rychleji se věci narovnají na ciívilizované poměry ve společnosti. Takže on Hegr vlastně odvádí velmi dobrou práci. Dráždí hada nohou a zapomněl že je bosý.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař | 29. 12. 2010 16:53

Soudruh heger se už opravdu zbláznil!

- tedy zejména těm soukromým lékařům, kteří vráželi kudlu do pomoených zad lékařům zaměstnancům. Místo řešení kašlíků, prdíků a dalších banalit za těžké prachy by si lidé jako soudruh Kudyn nebo soudruh Šmatlák konečně přičichli k pořádné medicíně. Já na to: neměl byste takhle paušalizovat.Soukromých lékařů je u nás pár a ten zbytek zaměstnaný ve švarcsystému pojišťoven s tím nemá nic společného a někteří dokonce dělají i tu medicínu v rámci možnostní ambulantních. To byste se divil, kdybychom vám např.ta břicha nevyselektovali, neměli byste v čekárnách nemocnic ani místo k stání. Tou "pořádnou medicínou" jste mě docela namích.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 29. 12. 2010 16:47

hysterie, kam se člověk podívá

Vytesat do kamene tuhle mantru. :"Neznám žádného chudého lékaře". Na to se táži. A to je špatně? A kolik lékařů osobně znáte včetně jejich majetkových poměrů?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

AS | 29. 12. 2010 16:35

Konečně pozitivní zpráva

Jasně, s neschopenkama nebude problém. Očekávám tak v únoru, březnu 5. vlnu epidemie prasečí chřipky, selektivně postihující zdravotnický personál :-)))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

challenger | 29. 12. 2010 16:31

Soudruh heger se už opravdu zbláznil!

Co se týče vyhlášení stavu nebezpečí nebo stavu nouze a zavedení institutu nucených prací - o tom se v našich zmrdobijných kruzích diskutuje už od května. Zákon, který to upravuje, se jmenuje "Krizový zákon" 240/2000 Sb. Našití krizového zákona na masové výpovědi má několik právních aspektů: 1) stav nebezpečí nelze vyhlásit z důvodu stávky vedené na ochranu práv a hospodářských a sociálních zájmů. (§3 odst. 7 zákona) 2) stav nebezpečí je možné vyhlásit pouze tehdy, pokud se situace nedá zvládnout běžnou činností správních orgánů (§3 odst. 1) - což v případě hromadné výpovědi lékařů nepochybně být běžnou činností správních zvládnuto být může. 3) pracovní povinnost lze nařídit pouze za náhradu (§35 odst. 3 zák.) 4) z pracovní povinnosti jsou automaticky vyjmuti osamělé ženy a muži pečující alespoň o jedno dítě do 15 let věku (§32 odst. 2). Dále je stát odpovědný za škodu, kterou tím fyzické osobě způsobil (§36 odst. 1). Dále nesmí dojít k diskriminaci subjektů - což znamená, že pokud by se měla nařizovat pracovní povinnost, musí se nařídit všem - tedy zejména těm soukromým lékařům, kteří vráželi kudlu do pomoených zad lékařům zaměstnancům. Místo řešení kašlíků, prdíků a dalších banalit za těžké prachy by si lidé jako soudruh Kudyn nebo soudruh Šmatlák konečně přičichli k pořádné medicíně. Postavit na sál a nechat operovat od rána do noci..:-)) Jak se zachovat v případě, že bude vyhlášen stav nouze: a) okamžitě podat trestní oznámení na příslušného hejtmana pro podezření ze spáchání trestného činu zneužití pravomoci veřejného činitele, jelikož dle mého názoru je tato skutková podstata oním vyhlášením naplněna. Dále podniknout kroky, které povedou k prozkoumání ústavnosti daného kroku ÚS ČR. Dále podniknout kroky, které povedou k projednání celé záležitosti u Mezinárodního soudu pro lidská práva, protože na český právní systém se nelze spolehnout. Na individuální úrovni je pak řešení několik jistě má každý nějakou nemoc, kvůli které si může nechat vystavit potvrzení o pracovní neschopnosti. Navíc je otázka, jak to bude s lékaři, kteří se v době vyhlášení stavu nebezpečí budou nacházet mimo území ĆR, k prokázání přestupku podle zákona je třeba správního řízení, které přestupek nade vší pochybnost prokáže. Pakliže prokážete, že jste v době uvedené byli mimo území ČR, nelze vám přestupek prokázat, jelikož vaší povinností není sledovat komunikaní kanály uvedené v krizovém zákonu. Každopádně ve správním řízení je možné se hájit, že jste o daném pokynu nebyli spraveni, protože jste se poyhbovali dlouhodobě mimo území ČR, je na správním orgánu, aby prokázal opak, vy nejste povinni prokazovat svoji nevinu. Krom tohoto strohého prohlášení se s úředníky nebavíme, na jejich požadavky, abyste předložili příslušné doklady nereflektujeme - povinnost prokazovat mají oni. Za veškeré prodlení na úřadě vlivem projednávání vašeho údajného přestupku požadovat náhradu ušlého výdělku a kompenzace z obětované příležitosti.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MT | 29. 12. 2010 16:23

hysterie, kam se člověk podívá

To co bere ten pan primář + soukromá ambulance je tak akorát. Já s vámi souhlasím a podle vaší rady beru rozum do hrsti. Počkám tedy až nemocnice vypíší ,dle manažerského příručky a vašeho doporučení, ta výběrové řízení . Nemusím být primař ,tak mi bude stačit 120 tis .

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 29. 12. 2010 16:14

Kdo tady hysterčí?

Jistě. Vyjádřil to kolega vávra v TN NOVA *** http://archiv.nova.cz/multimedia/televizni-noviny-27-12-2010.html?s=0 *** někde po 5. minutě. Stress opadl, je jasno, výpovědi jsou podané, všichni vědí, že buď až do úplného vítězství nebo do úplně porážky. Na tahu je černý.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 29. 12. 2010 16:09

Kdo tady hysterčí?

Hysterčí všichni. Kromě lékařů! Dostanou trojnásobek, zůstanou. Nedostanou trojnásobek, půjdou na vandr. Co je na tom za hysterii?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 29. 12. 2010 15:56

Vyhlásíme stav válečného ohrožení a můžeme všechny znásilnit!

Všichni musí nastoupit do práce... Jenže stres je nejčastější příčinou pracovní neschopnosti!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 29. 12. 2010 15:13

hysterie, kam se člověk podívá

do blázníte ? Lékaři jsou v klidu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 29. 12. 2010 15:11

budeme chytat AS a obvodaky

Kudyn je místopředseda nevbo co, ale dnes jsem dostal zmatený mail předsedy SPLDD, který potvrzuje platnost proglášení , podepsané kudynem, šmatlákem et al.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Pelhřim | 29. 12. 2010 15:10

hysterie, kam se člověk podívá

Hysteričtí lékaři, kteří pláčou, jak mají malé platy, hysterický ministr - lékař - bývalý manažer krajské nemocnice, který si hraje na diktátora. Pěkný konec rokul, jen co je pravda. Na hysterii je celkem jednoduchý lék. Lékaři, jděte, kam chcete, a buďte šťastni, ti zůstaší si rádi rozdělí vaše mzdy. A ministr? ten by se měl podívat jednak do kalendáře, neb se již nepíše rok 1970, do kterého by ten jeho nápadf spadal, a pak by si mohl vzúpomenout na manažerské postupy a doporučit nemocnicím, nechť vypíšou výběrová na uvolněná místa. Jinak, Vám, bojovníkům za větší mzdy - neznám žádného chudého lékaře, hladové vytí vám nesluší. Primář, co mě nedávno operoval mi na dotaz sdělil, že má 150 hrubého, přijde mu to tak akorát, neb další stovku má ze své soukromé ordinace . Což mu přijde v pohodě. mějte se a vemte rozum do hrsti :-))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hawkie | 29. 12. 2010 14:59

Konečně pozitivní zpráva

Zdravím kolegu, já dám přednost drobné operaci, kterou delší dobu odkládám a která mě spolehlivě na 2 týdny zneschopní v ambulanci a pro záchranku na 2 měsíce. JInak doufám, že kolegové AS napíší zbytku nemocničních lékařů neschopenky.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 29. 12. 2010 14:45

Vše máme ve svých rukou!

Bude-li výpovědí 100%, dostanou lékaři trojnásobnou mzdu do dvou hodin. *** Bude-li výpovědí 75%, dostanou lékaři podstatně zvýšenou mzdu do dvou dnů. *** Bude-li výpovědí 50%, dostanou lékaři vyšší mzdu do dvou týdnů. *** Budou-li výpovědi aspoň 30%, dostanou lékaři částečné navýšení mzdy do dvou měsíců. *** Bude-li výpovědí méně, bude jen tuti ruti... na věčné časy! *** Vše máme ve svých rukou!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 29. 12. 2010 14:44

národního chaosu

Jo, to máš pravdu. Nejdřív musíme dát neschopenky sestrám!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 29. 12. 2010 14:38

!! ať LOK nabídne vládě kompromis!!

Zajímavé, ale kompromis bych nebral! Trojnásobné platy pro všechny druhoatestované!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 29. 12. 2010 14:37

cha

Jo, to si také stále říká Heger, ale ono ho to také přejde, pokud mu zbude špetka rozumu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 29. 12. 2010 14:35

Konečně pozitivní zpráva

Dovolená, nedovolená, v březnu Tě už nikam nepustíme!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 29. 12. 2010 14:31

zajímavé

"A nedám", dupnul si nožkou, "i kdyby polovina národa vymřela!"

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 29. 12. 2010 14:24

Pomoc

Bohužel, výše jmenovaní mají imunitu i k práci!!!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 29. 12. 2010 14:22

Samozřejmě, že můžeš práci nařídit!

Ale nezapomeň, že stres je nejčastější příčinou pracovní neschopnosti!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hanka | 29. 12. 2010 14:19

RE Rozkaz

Proč Pafkovi?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

filip | 29. 12. 2010 14:12

Pomoc

Pomoc je nutno hledat i na nejvyšších místech pane minstře. Krize se neptá na jména.Heger,Štastný,Julinek, Barták,Jurásková atd. zpět ke strojům a bez imunity. A poté na ně kontrolu kvality,akreditace, nezaplacené přesčasové hodiny, úsměvy k pacientům na nezaplacené noční, knížky rádce pacienta atd. Mohli by začít například jako služba pro třídění odsunu z těch nemocnic,které různé firmy pod jejich dohledem vytunelovaly do center kde sedí Benešové,Vorlíčkové ,Pirkové.Konečně budeme vidět jak se má ta medicína dělat aniž by to kazili nějací nedoukové s titulem MUDr. Ekonomické rady chemika Kalouska pod dozorem bc.Šnajdra a s elektronickou kontrolou přepravených s počtem ztrát pomocí IZIp ( za komančů byla 3 % ztrát povolena - kolik asi teď ?).Ani koruna nazmar pro zdraví pojištěnců. Má kolega Heger ale osvěžující nápady.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař | 29. 12. 2010 14:10

Rozkaz

Nařizuji vojínům Pirkovi a Pafkovi 1.3.2011 odtransplantovat 2 plíčka 3 ledvinky a 1 herznu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Robert | 29. 12. 2010 13:44

budeme chytat AS a obvodaky

A já Kudyna,ten už mi dlouho pije krev,akorát se bojím,že se pokusí o útěk a víte jak to pak dopadne,ne?:-D

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Sydney Hall | 29. 12. 2010 13:39

Lidská práva vocaď pocaď

Dosud jsem na tyto inciativy a výroky soudruha ministra nezaznamenal žádnou reakci od obránců lidských a zvířecích práv. Asi řeší důležitější úkoly.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Robert | 29. 12. 2010 13:39

ONI mohou nařídit

Jo,jo,to je zjímavé čtení,ty protokoly,také mi to trochu připomíná různé vyhlášky po atentátu na reichsprotektora R.H. :-D

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 29. 12. 2010 12:39

únor 48 ? Tedy to hledím

nevěřícně, jaké věty ještě ministesrtvo vypustí. *** http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=300&r=titulni_stranaa&idc=1505847

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař | 29. 12. 2010 12:01

amb.lékař

Pod ostrou střelbou bych asi ten apeňdour fiknul.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

skoro důchodce | 29. 12. 2010 11:27

Buehehe :-)

Vidím to na požár koudele v gatích.... A roste....

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

AS | 29. 12. 2010 11:26

... i opčani to vidí pozitivně :-)))

z diskuse na iHnedu : " Doktor z Plzně s.r.o : Osobně to vidím pozitivně... Doktoři jsou možná důležití, ale je třeba ozkoušet trochu něco jiného. Inspiroval mně pan Kalousek, který při deficitu 100 miliard zvedl deficit rovnou daní na 225 miliard, aby se ušetřilo. Vykašleme se na doktory, všechno vyřeší neviditelná ruka trhu: - Lídl pŕestane prodávat zboží z Matějské pouti a místo toho zavede prodej röntgenu pro domácí kutily s možností rozšíření na magnetickou rezonanci. A také utrazvuk. - TV nova obnoví vysilání oblíbených pořadů serie Udělej si sám s tituly: Uřizni si slepák, Jak na endoprotézu a Transplantuj si srdce. A hned bude společnost lepší, zdravější, tržnější a také si budeme jistí, že přežijí jen ti nejsilnější."

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 29. 12. 2010 11:00

zajímavé

Ministr k odchodu lékařů: Zbude víc na platy ostatních 29. prosince 2010 0:00 Vláda se shodla, že peníze z rozpočtu neuvolní. Ministr Heger upozorňuje, že nemocnice musí hledat rezervy ve svých systémech. Požadavky odborářů považuje za přemrštěné.***http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=300&r=titulni_stranaa&idc=1505847

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

AS | 29. 12. 2010 10:58

Konečně pozitivní zpráva

V diskuzi na Novinkách je to obdobné. ... Já také plánuji po 1.3.2011 dovolenou v zahraničí ( zaplaťpámbu nemám na vopčance MUDr :-))) a smlouvu se záchrankou jsem už taky nepodepsal ). Váhám mezi Německem a UK, kdyžtak už tam rovnou zůstanu. Jo, a pro jistotu převádím prachy z účtu ČS na zahraniční banku, vypadá to, že ty fašounský svi.ně jsou fakt schopný všeho.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Policajt 3 | 29. 12. 2010 10:45

budeme kontrolovat obcanky

a kdo tam ma MUDr., pofrci antonem do sberneho lagru. Se Zidama to taky fungovalo obdobne.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Policajt 3 | 29. 12. 2010 10:41

:) zastrelen na uteku

na Tebe si pociham u hranic a pojedes zpatky v transportu pracovat do sberne nemocnice

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MT | 29. 12. 2010 10:39

cha

Bude sranda!!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

miki | 29. 12. 2010 10:34

by mě zajímalo

jestli taky bude muset ve stavu nebezpečí nastoupit do nemocnic:Langer,Sobotka,Bém,Macek,Šťastný,Julínek........

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

jaro s. | 29. 12. 2010 10:26

:)

A mňa, imigranta, príde Военная полиция hľadať na adresu trvalého pobytu na východe SK? :D No, neviem, ako ostatní, ale ja som podaním výpovede urobil to najlepšie pre riešenie chronického stavu ohrozenia v ČR...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Policajt 2 | 29. 12. 2010 10:26

budeme chytat AS a obvodaky

ja si hlidam Smatlaka, ten je muj! Ve sberne nemocnici mu bude dobre.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pane MUDr Engel | 29. 12. 2010 10:24

!! ať LOK nabídne vládě kompromis!!

Zvýšit plat jen lékařům co podali výpověď!!!!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

hanák | 29. 12. 2010 10:23

Poker

No, v tomhle pokeru se blufuje pěkně vysoko ! Začíná mě zajímat, jak to dopadne a kam až se hráči vytočí - ale radši pokud možno zdravého.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Policajt | 29. 12. 2010 10:23

budeme chytat AS a obvodaky

a vozit je do sbernych taboru, teda sorry nemocnic na nucene prace.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

tazatel | 29. 12. 2010 10:20

jak lze nekoho prinutit

jit do zamestnani, kdyz tam uz neni zamestnan

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hanka | 29. 12. 2010 10:14

stav ohrožení

Přesně to si myslím. To ale nic nemění na tom, že mě tyhle nápady pana ministra (nebo někoho v pozadí) fakt vytáčí.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pakia | 29. 12. 2010 10:12

do zbraně

Bu,bu,bu. Možná nás svážou řetězy a budou držet zbraň u hlavy , aby se v nás probudilo svědomí nebo národní hrdost ! Pak už stačí pustit delikventy z věznic a posadit tam ty neposlušné a všehoschopné doktory!!.......................

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

řešení | 29. 12. 2010 10:06

krizové situace

Krizové řešení pro ministra se nabízí samo- nasmlouvat do nemocnic zpět doktory,kteří podali výpověď,za požadovaných platových podmínek. Ostatním,jelikož jsou spokojeni se svým ohodnocením,ponechat původní mzdy. Vláda by ušetřila polovinu z těch 3-4 mld Kč na navýšení platů všem.A situace by byla rychle a levně vyřešena,doktoři by byli ve špitálech v původním počtu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ana | 29. 12. 2010 09:59

stav ohrožení

Obávám se, že pokud by na 30 dní povolal pan ministr nebo hejtmani lékaře do práce , tak po 30 dnech má opět stejný problém a navíc mnohem více výpovědí. To už by se asi naštvala většina, nechat ze sebe dělat jestě větší B .. už by asi snesl málokdo

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pepe.k | 29. 12. 2010 09:54

Na schovávanou :-)

Kdo mě na dovolené najde, dostane odměnu :-)))) Asi tím pověří ty obyčejné policajty, co jim seberou kromě 10 % tarifu i osobní.... Už vidím, jak nás budou se zaujetím nahánět :-)))) Já budu v Polsku na horách good luck soudruhu ministře...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Dr. R. Jelínek | 29. 12. 2010 09:52

Konečně pozitivní zpráva

začetl jsem se do diskuze na Idnesu k tomuto prohlášení a je patrné, že o ti občané, kteří byli proti akci DO, najednou dostali strach z naší vlády a přidávají se na stranu lékařů. Myslím, že pan ministr asi neumí dostatečně komunikovat s veřejností (u rentgenologů to není tak potřeba), místo aby zvolil taktiku pohodového politika, tak ještě svými výroky přilévá benzín do ohně. PS: já osobně jako AS plánuji na březen dovolenou v zahraničí.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

kess | 29. 12. 2010 09:50

síla moci

Vážení stateční kolegové a kolegyně, vydržme. A ostatní lékaře, kteří se ještě nepřidali, bych chtěl poprosit, jestli by ještě svoji výpověď nepodali. Teď už nejde ani o peníze, spíše o vlastní čest a důstojnost. Prohlášení ministra je za hranicí slušnosti a demokracie. Příští jeho argument či prohlášení si ani nechci domyslet. Všichni, kteří neohnou záda pod tlakem moci, jsou slušní a pevní lidé.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

P | 29. 12. 2010 09:48

pan ministr může udělat

Výborné, přesné. S dovolením snad lépe: zrušení zdravotních pseudopojišťoven

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 29. 12. 2010 09:48

Slabší nervy, než jsme čekali

no, kdyby se výroky ministerstva poskládali chronologicky, bylo by to zajímavé. Taková návaznost předvčerejšího prohlášení o eskortování pacientů a nynějšího o nařízení práce (možná budou eskortováni i lékaři) je docela tragikomické.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Bob | 29. 12. 2010 09:47

Nebezpečí

Jasně, vyhlašte stav nebezpečí, a obsílku k nástupu mi pošlete do Řecka, protože od 1. března si po letech hodlám udělat dlouhou dovolenou

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Baalamut | 29. 12. 2010 09:45

Slabší nervy, než jsme čekali

že ministr tahke vycákne je zklamání. Jestli měl na své straně některé lékaře, těmito výroky je ztrácí. jeho prohlášení aspiruje na Hloupost roku....i když...na druhou stranu....ve zdravotnictví je takovej bordel, že by se stav nebezopečí dal vyhlásit a v něm násilím přinutit VZP zrušit tunel IZIP, zavést u léků pravidlo 1 originál a 3 generika, zavést hmotnou zodpovědnost managementu nemocnic za hospodářský výsledek, zavést smlouvy pacientů s pojišťovnami....

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Daizy | 29. 12. 2010 09:40

výhrůžky??

myslím, že teď se ministr hezky "odkopal". doufám, že je to konečně jasné i těm, kteří až do dnešního dne byli zdrženliví. A pokud ta PR agentura je schopná/a myslím, že je/, tak by těchto výhrůžek mohla skvělel využít. Neškodila by ani mezinárodní ostuda :-))).

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MMM | 29. 12. 2010 09:28

Nechci

aby moje děti vyrůstali v tomto státě. :-(

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

P | 29. 12. 2010 09:28

SPRAVEDLIVÝ

Právě okolnost, že ministr vlády může s takovou pitomostí vylézt na veřejnost dokazuje, že k demokracii máme daleko. Nicméně uvidíme, co na to Evropa a svět. S bojem máš pravdu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 29. 12. 2010 09:27

ONI mohou nařídit

ONI vždy mohli kdeco, i pokutovat i zavřít, ti před nimi skutečně i smrtí trestat, ba i lékaře, viz Доклад «О культе личности и его последствиях", Н.С. Хрущёв, закрытоe заседаниe XX съезда КПСС, 25 февраля 1956. Přesto si myslím, že výroky a rozborky o stavu nouze a nebezpečí jsou projevem paniky, jakkoli dávají vzpomenout культ личности

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

doktor | 29. 12. 2010 09:22

On to bude stav ohrožení

On to skutečně bude stav ohrožení obyvatelstva, ovšem vzhledem k termínu vyhlášení odchodu lékařů to bude stav ohrožený zaviněný vládou, která včas nekonala, byť včas věděla. Takže bych nevyhrožoval slušným lidem a něco bych už začal dělat, potože zavinit stav ohrožení není žádná maličkost ani pro ministra s imunitou. Zatím jenom přilévá olej do pěkně již hořícího ohně.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hawkie | 29. 12. 2010 09:07

PN

od 1.3. budu na neschopnosti - zařídím sipředtím drobnou operaci, aby mi nemohli coby AS a záchr. doktorovi nařídit pracovní povinnost, předtím zvu kolegy na návštěvu ke mně do ambulance. Jinak soudruh Heger ve mně budí ty nejtemnější vášně. Mám akutní chuť s ním komunikovat brachiálně.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař z KV kraje | 29. 12. 2010 09:05

pan ministr může udělat

jen jedinou správnou věc:do 1.3.předložit seznam zcela racionálních a splnitelných opatření - léky, investice, IZIP,platba za státní pojištěnce,fungování zdrav. pojišťoven a ministerstva,vzdělávací systém lékařů atd. Udělat finanční bilanci a říci jak to bude s platy. V moci státní mašinerie to všechno je,když budou politici a manažeři chtít a muset. A když lékaři vydrží,budou muset.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 29. 12. 2010 09:03

Zopakujme si to hlavní

Lékaři jsou obyčejní zaměstnanci, jako kteříkoliv jiní. Ačkoliv se starají o životy a zdraví lidí, nejcennější věci, nemají na rozdíl od hasičů či policistů vůbec žádné výhody. Jako obyčejní zaměstnanci si mohou stanovit cenu své práce na trhu práce. Zcela svobodně mají právo říci za kolik jsou ochotni prodat svoji pracovní sílu nebo ne. To je jejich svaté právo a na tomto principu tržního stanovení hodnot stojí celý kapitalistický systém, jehož jsme od roku 1990 součástí. Kdo tento tržní systém označuje za vydírání je buď komunista nebo absolutní debil či ignorant a měl by si přečíst nějakou základní příručku ekonomie.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

vláda | 29. 12. 2010 08:33

národního chaosu

Takže to spustíme již 1.února!! Neschopenky, vybrat dovolenou,paragrafy na děti.Měli by si s tím vyhlášením vyjmečného stavu pospíšit,tam kde nebudou doktoři dát výpovědi ostatnímu střednímu a nižšímu zdrav.personálu,zaplatit jim odstupné. Po ukončení prac.poměru k poslednímu únoru jdu především 1.3.na prac. úřad a pak ihned na PN.Budeme si se zkorumpovanými bolševiky a zloději hrát,jsou na lopatkách...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 29. 12. 2010 08:23

Ale jo, nařiďte

Mimořádný stav může trvat maximálně měsíc. Takže se to celé jen o měsíc posune za velkého zájmu evropských médií. Čili z ostudy kabát. Je vidět, že ministr Heger pracoval v nemocnici, kde studují vojenští lékaři a v jeho uvažování ho to poněkud poznamenalo. Možná by se pár neposlušných lékařů mohlo exemplárně zastřelit na nějakém velkém fotbalovém stadionu jako to dělají v Číně.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOJOVNÍK | 29. 12. 2010 08:17

SPRAVEDLIVÝ

UŽ JE TO TADY. BOJ BOJ BOJ!§!§! DOKTORY ZAVŘÍT DO KONCENTRÁKŮ TO BY SE VÁM LÍBILO PÁNOVÉ NAHOŘE. ZAPOMEŇTE JE ROK 2010 A ŽIJEME V DEMOKRATICKÉM STÁTĚ A PATŘÍME DO EVROPY. ZVÍTĚZÍME!!! BOJ BOJ BOJ.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Lékař | 29. 12. 2010 08:14

Směšné

Další bláznivý nápad Hegera jeho darebáckých kumpánů z vlády. Není nic jednoduššího než si nechat napsat neschopenku.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Medical Services

Komplexní edukační servis ve zdravotnictví

více informací

NOVÝ E-SHOP s medicínskou literaturou

 
MF logo
MF logo wide