Přejít na obsah

Prezident Václav Klaus si ve svém novoročním projevu vzpomněl i na lékaře: bohužel ne příliš v lichotivém světle. Odsoudil odborářskou akci Děkujeme, odcházíme a označil ji za nepřijatelné vydírání.

Zpět na článek

Přidání komentáře

V diskuzi celkem: 157 příspěvků
Reagujete na komentář uživatele Jiri Wicherek (5. 01. 2011 01:24):

násilné metody v bolševickém stylu

Mily kolego, opet jste nazorne predvedl, ze Vy nepotrebujete nejaka doporuceni, abyste prestal s hysterií a vulgaritou. Vytrvale a slušne dokazete diskutujicimu prispevateli naznacit, ze je b...:-)…

*
* Pravidla diskusí - čtěte
*
 

* - údaje označené hvězdičkou jsou povinné

Diskuse

Řazeno od nejčerstvějších příspěvků (Řadit podle vláken)

Zoolander | 9. 01. 2011 16:01

NESOUHLASÍM

Nesouhlasím s článkem. Jakákoliv kritika pana prezidenta je nesmyslná a nelogická. Pan profesor stojí vždy a důsledně na špatné straně, zastává se špatných lidí. V tomto je zcela zásadový. Nemůžeme chtít po člověku s jeho sebevědomím, aby toleroval nějaké rebelující lékaře. Jak si proboha někdo může myslet, že náš profesor, absolvent suverénně nejblbší vysoké školy za socialismu (tedy až za školou SNB) , bude fandit doktůrkům. To je ovšem hluboké nedorozumění. Tím, že ho kritizujete, vytváříte dojem, že by snad bylo teroreticky možné, aby se k tomu postavil jinak. Což by bylo vzhledem k jeho nechápavosti, netolerantnosti a aroganci bylo mnohem vážnějším problémem, než jeho proslov. Nebo si snad dokážete představit, že by prezident lékaře podpořil? Co by pak mohli dělat, jak by vypadali před rozumnými lidmi?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 5. 01. 2011 01:24

násilné metody v bolševickém stylu

Mily kolego, opet jste nazorne predvedl, ze Vy nepotrebujete nejaka doporuceni, abyste prestal s hysterií a vulgaritou. Vytrvale a slušne dokazete diskutujicimu prispevateli naznacit, ze je b...:-))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pepe.k | 4. 01. 2011 22:31

mráz přichází z Hradu...

Tuneldědek poučuje? A proboha koho? Kdo měl v listopadu 89 aspoň 20, tak musí zvracet... On, instalátor mafiánského kapitalismu a autor nesmrtelných bonmotů relativizujících zlodějny všeho druhu....

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 4. 01. 2011 18:25

násilné metody v bolševickém stylu

"....Pták spal a netušil. A kočka sežrala ho...." Viktor Dyk,Vogelfrei

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 4. 01. 2011 18:19

násilné metody v bolševickém stylu

Přečtěte si, co jste napsal. Pokud Vám bude zřejmé, které myšlenky jste vlastně ztvárnil, máte v otom ohledu můj obdiv.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Moravanak | 4. 01. 2011 18:03

násilné metody v bolševickém stylu

odkaz na Dyka, který se v básni psané ve vězení obracel k českým poslancům říšského sněmu, aby zůstali vlastenci je hloupostí a ne vtipem

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Eneáš S. Piccolomini | 4. 01. 2011 18:02

násilné metody v bolševickém stylu

méně afektu pane doktore, více nadhledu, aneb na nevkus typu "náš exodus-váš existus" jen druhý nevkus. co byste chtěl? jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. p.s. nějak se ty výpovědi sypou, nemyslíte? někteří je berou zpátky, jiní, kteří tvrdí, že již 20 let marně čekali ještě ani nemají atestaci ( asi měšli těch 20 let se spíše učit, než remcat, aby tu atestaci měli...) s porodnickou analogií máte recht, jen aby se dítko narodilo zdravé....

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Moravanak | 4. 01. 2011 18:01

násilné metody v bolševickém stylu

nemusel říkat nic, ale je to alespoň známka toho, že kampaň DO vedeme správně a je o tom slyšet, mluví se o tom, příse se v novinách. Možná za tuto PR, i když negativní můžeme prezidenta pochválit. Úctu mám k prezidentovi ČR jako instituci, naprosto neuznávám a je mi špatně z osoby V.K.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Moravanak | 4. 01. 2011 17:56

Kiliáne to není možné

Klaus se ani za komančů neměl špatně, vyhříval se v prognostickém ústavu, jezdil po světě a nikdo o něm na rozdíl od jiných (disidentů) nevěděl. Z jeho šéfa Komárka jde alespoň cítit úcta k lidem, o prezidentovi se to říci nedá.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Moravanak | 4. 01. 2011 17:52

faldyna

jo, paralela s Chartou a Několik vět a jejich odpadlíky je čím dál zřetelnější, naštěstí pro všechny nás v době, kdy si to můžeme tady v klidu napsat a nikdo nepůjde bručet.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Strýček Fido | 4. 01. 2011 12:21

Přezdívka?

Jakouže to má vlastně Klaus přezdívku mezi homosexuály?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 4. 01. 2011 11:41

Kiliáne to není možné

Ponechejme výměnu názorů na osobu presidenta na jindy, není nyní příhodná doba. Kilian.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 4. 01. 2011 11:36

Kiliáne to není možné

jak někdo může ctít Václava Klause? Nepochopím. Chápu, že jej ctí tuneláři, zloději, gauneři všeho druhu a pak možná mimozemšťani. U ostatních lidí to nedovedu pochopit. Kdo ctí Klause, je u mě automaticky na druhé straně barikády. Klaus je ruský agent a škodí naší republice jako málokdo. Klaus u nás zavedl nevídané rozkradení státního majetku a poplival právo a demokracii. Kdyby se stal prezidentem za komunismu, tak bude větší hajzl než byl Husák nebo Novotný. Je to bolševický, samolibý, diktátorský gauner, který si nezasluhuje ani špetku úcty.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 4. 01. 2011 11:30

faldyna

tak, tak, zprávy o odvolaných výpovědích už běží, přijde řeč i na pomýlené

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

zdenek | 4. 01. 2011 09:34

faldyna

Ještě docela nedávno si dělal prezident srandu z odborové demonstrace - že "na stávku si lidé berou dovolenou - to je typicky české" . najednou cituje Dyka a zkouší to s patosem. Začíná hra o pevné nervy, teď budou hlavně zprávy o tom, kolik lékařů stáhlo výpověď (stejně jako se kdysi třeba psalo hlavně o tom, kdo odvolal podpis pod Několik vět) a morální či vědecké autority budou pohoršeně komentovat "nezodpovědné jednání hrstky vyděračů".

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 4. 01. 2011 08:35

násilné metody v bolševickém stylu

Pie, Pie, Máchovské etudy. Sebedestrukce protrženou hrází spíše skončí, jako složitý a bolavý protrahovaný porod. Já k presidentovi republiky chovám úctu, jsem rád, že takový je a těžko je mi hledat někoho, kdo by byl lepším. Nicméně, bez ruky na srdci a s čistým rozumem, Novoroční projev není ke vtipkování a odkaz na nacionalistu Dyka byl míněn se vší vážností a uveden sdělením, že doba cestování do světa za lepším už není. Právě touto větičkou se ona pasáž projevu stala principiálně podobnou Husákovu projevu o emihraci Karla Gotta. Ano, president mohl a měl říci něco úplně jiného a nemusel a neměl říkat to, co pramení z apriorní osobní averse a tak znehodnocuje Novoroční projev.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Eneáš S. Piccolomini | 4. 01. 2011 07:27

násilné metody v bolševickém stylu

marné ke klidu volání. Hráz byla protržena a sebedestrukce lékařského stavu se valí, hlava-nehlava. Nemusím míz v lásce V.K., ale ruku na srdce - mohl říci něco jiného? mohl "něco neříci"? dle mě ta " větička" je takl akorát + drobný vtípek odkazem na V.Dyka. spíše má V.K. plus

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

cifo | 4. 01. 2011 00:01

naivky

je to radost videt zde tolik neochvejnych revolucionaru, soudrzicich odboraru a vimjacojeste...jenom ty koule mate den ode dne mensi a mensi... A pro 98 - 1. verejnost nejspis nic jineho nezajima, jenom ta Vase mzda. Ted, kdyz to vi, urcite dostanete pridano. Jo, a jaksi se zahadne nepovedlo dostat mezi lidi kolik berete bez sluzeb. 2. Dnes si jiz bezte lehnout, urcite jste po sluzbe, protoze si pletete pravou a levou ruku. Pro ostatni - tak se i dnes hezky zakricelo, nyni taky do postele, aby bylo i zitra potesenim rektoskopovat sefovi.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

prorok | 3. 01. 2011 22:40

výzva pro Dissentéra

Dissentére, obrať se se svou výzvou na Klauna a spol a přestaň tady prudit svýma vytrvalýma kydama, stejně nevypadáš jako slušný, nanejvýš jako tupý.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Dissenter | 3. 01. 2011 21:38

násilné metody v bolševickém stylu

Jak se do lesa volá... Přestaňte už s tou hysterií a vulgaritou. OK, výpovědi podepsány, tak buďte vytrvalí a slušní. Sprosťárny neřeší vůbec nic. Jen vypadáme jako tupý dav.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

prorok | 3. 01. 2011 21:22

Nesouhlasím s Klausem

"Pouť za lepším by měl pravicový politik respektovat ", no, to je teda pravda. Škoda že tvůj guru Klaus nejenže není pravicový politik, ale není ani slušný člověk, estéte. Načasování odchodů do jednoho "velkého třesku" je pro úspěch akce naprosto zásadní, protože jednotlivé pozvolné odchody jsou tuneldědkovi a jeho kontrabandě zcela u p.dele. Jejich destruktivní efekt se projeví až za několik let a to už je trápit nebude, zato to bude trápit nás a to tak, že velmi. Podobně jako v Řecku, kdy "pravice" rozkradla co se dalo, dovedla zemi k bankrotu a zdrhla, a zbytek se tam teď mydlí o suchý z nosu. Copak tam asi blábolí takoví uvědomělí Dyzentéři dneska?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

děckař | 3. 01. 2011 21:18

péče FDN Brno v háji

Takže, jak to řeší ve FN Brno, viz dnešní Události a ředitel FN. Atmosféra strachu, výhružek a hlavně blbosti! Dle interních, ale již písemně psaných informací, přesun dětského ARO z černých polí do bohunic, aby se nemuselo jednat s dětskými anesteziology ve výpovědí lhůtě. Má to svoje výhody : 1. armádní letka nalétá statisíce hodin při převozu dětí v rámci pooperační a akutní péče směrem černopolní a bohunice 2 . na noční překlady, když nelétá vrtule, anebo bude mlha, se za desítky miliard postaví lanovka Bohunice - Černopolní 3. naplánuje se projekt metra, což je blbost, ale plány budou stát 3 miliardy, než někdo dá přednost vinným sklepům pod Brnem Kolegové, je to smutné, ale náš pántáta tunel a ostatní nás burcují k tomu vydržet, nenechat si vydírat státem, nebýt vytřením zadku pro politiky, managory, ředitele, pijavice !

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 3. 01. 2011 21:15

Akce DO je úspěšná už teď

Protože se téma lékařských platů dostalo na veřejnost. To modří kumpáni páně Dissentera nedokázali, protože potřebovali krást a po bankách hlavně ve zdravotnictví. Nyní museli i pravicoví politici přiznat, že platy lékařů jsou ostudné. Co je ovšem problém, že problematiku chtějí řešit socialistickými, násilnými metodami v bolševickém stylu "Republiku se rozvracet nedáme". Žádný z pravicových politiků se zatím nezachovat pravicově. Tím se potvrzuje, že naši pravicoví politici si na pravicové pouze hrají, ale jsou to vlastně levicoví bolševici. Musí vyrůst další generace, než tu budou skutečně demokratičtí pravicoví politici. Zatím je u nás nemáme. I když doktor Enger rozhodně nemá takovou image jako Svoboda, Beneš či Pirk, má můj neskonale větší obdiv.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Dissenter | 3. 01. 2011 20:45

Nesouhlasím s Klausem

Odchody lékařů nejsou vydírání, ale legitimní pouť za lepším, to by snad pravicový politik měl respektovat. Co je nesolidní a neestetické (ale zcela legální a na hranici legitimity), je vystupování odborářů ("exitus", blábolivý Engel, apod.; ale ministr zdatně sekunduje) a načasování výpovědí do jednoho "velkého třesku". Nicméně - dle mých inside informací hodně výpovědí na poslední chvíli jejich protagonisté odvolali (Brno U Sv. Anny, Motol, Plzeň, VFN), resp. vyjednávají samostatně. Blíží se blamáž a ač jsem byl a jsem proti téhle odborářské akci, nemám z toho vůbec radost.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří | 3. 01. 2011 18:10

odchody

Jak jsem již včera napsal v diskusi k jinému článku, není to tak dlouho, co pan prezident prohlásil, že pokud se lékařům nelíbí jejich příjem tak mohou jít dělat cokoliv jiného - pokud se nemýlím, tak doporučoval jít dělat taxikáře. A nyní, když ho lékaři poslechli a odcházejí, tak je to také špatně ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

cifo | 3. 01. 2011 17:09

stud

lekari se nestydi za nizkou mzdu, ale za svou hloupost, ze za ni pracuji.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 3. 01. 2011 16:33

Co je vydírání,co upozornění na možné nebezpečí

Ušetřené peníze na účtech pojišťoven, jsou také třeba proto, že občané nečerpají zdravotní péči. Léčí se alternativně. K péči se vůbec nedostali, protože odešli a poděkovali dříve, než lékaři. Nemají na léčení čas , protože musí vydělat na drahý život. A chodit obtěžovat lékaře, v době jejich přesčasů je pro ně léta nebezpečné a adrenalinový sport. A reformu zdravotnictví ve volbách volí taky dlohá léta. Jenom jí potom lékaři, a ti co se ve zdravotnictví vyjadřují, jako ve svém vlastnictví , nechtějí.To je taky zkušenost voličů.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hawkie | 3. 01. 2011 16:08

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Ale o smlouvách a penalizacích za odstoupení od smlouvy určitě soukromníky učit nemusíš, hůř jsou na tom nemocniční lékaři: konečně, kolotoč přesčasů z člověka udělá fachidiota, což už mám za sebou... Zopakuji, že načasování není ideální, ale myslím, že plány jsou nejmíň 2 roky staré. Nebo naopak: zlepšení perspektivy přesměruje mozky z jiných oborů zpět do medicíny. -Jinak, Scoute, jestli máš známé a příbuzné lékaře, tak věz, že většina se stydí za svoji základní mzdu stejně jak za díru na kalhotách. tak proto si stěžují na přesčasy a to je zástupný problém.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

AS | 3. 01. 2011 16:01

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Velký hlupák jste akorát vy, scoute. Od voleb lidé očekávali především to, že budou popohnáni k zodpovědnosti ti, kteří ty smlouvy nevýhodné pro stát uzavřeli a hlavně že budou ihned odstaveni od koryt a z pozic, kde mohou dál škodit - což dál dělají. Dále lidé očekávali, že budou učiněna opatření k nastolení právního státu a že tuneláři budou muset vrátit aspoň část zcizeného veřejného majetku, aby mohli být důstojně zaplaceni lékaři, učitelé a další profese ve veřejném sektoru. Jelikož volby nesplnily žádná z těchto očekávání, je třeba zkusit jiné cesty. A zatím nikdo nic jiného lepšího než LOK nevymyslel, ale můžete se předvést, Scoute, do toho!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

P | 3. 01. 2011 15:45

Blábol a jen blábol

Letušky ? Co blbneš, tak letušáčky, do sedmi let věku

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 3. 01. 2011 15:30

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Vědět měl a mohl jako lékař. A nikdo ho nenutil násilím, aby toho ministra zdravotnictví vzal. Udělal to dobrovolně a rád.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 3. 01. 2011 15:28

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Vědět měl a mohl jako lékař. A nikdo ho nenutil násilím, aby toho ministra zdravotnictví vzal. Udělal to dobrovolně a rád.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 15:22

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Tak jak sem vam před tím děkoval tak tenhle příspěvek je přesný opak. Pokuta za předčasné vypovězení smlouvy je běžně užívaná obrana a bývá schválně udělaná tak, aby si to strana, která by pokutu měla zaplatit, rozmyslela. O tom nemusím být informován, to je naprosto jasná věc. A pokud někdo počítal s tím, že se po volbách zruší všechny nevýhodné smlouvy, tak je pořádný hlupák. Smlouvy se neuzavírají jen třeba na měsíc nebo půl roku ale třeba na 10 let a od toho se taky odvíjí výše pokuty, která (v původní podstatě) má kompenzovat ušlý zisk vzniklý výpovědí. Některé věci prostě není možné ukončit hned ikdyby jste tisíckrát chtěl. A to, že média neotisknou každou soudní kauzu neznamená, že ta řízení neprobíhají. Navíc na soudní řízení musí být důkazy a taky někdo kdo podá oznámení.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 3. 01. 2011 14:59

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Hmmm, ty smlouvy jsou tedy tunelarske a je treba je nechat dobehnout.... Hmmm, jinymi slovy je treba nechat rozkradani dobehnout... Ty smlouvy ovsem nekdo nejspise podepsal, ze? Nemel by byt predevsim on pohnan k odpovednosti, minimalne zbaven jakehokoli rozhodovaciho prava o dalsich statnich zakazkach? Jste presvedcen, ze se tak tomu u nas delo, deje a bude dit? Jo, kdyz jste tak informovan o tech smluvnich pokutach, nevite nahodou jakou smluvni pokutou je vazana smlouva VZP s IZIPem? To abychom pripadne vedeli jak dlouho bude ta smlouva dobihat, kolik to bude jeste stat prostredku z tzv. zdravotniho pojisteni.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Benes | 3. 01. 2011 14:58

Klaus a doktori.

Ja myslim, ze kdo se na Klause a jeho rodinu podiva, tak se muze domyslet, co asi Klaus ma doktorum za zle. Ze na osobni nestesti reaguje nenavisti a celozivotni antipatii k cele skupine obyvatel jen dokresluje jeho narcisistycky profil.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 14:48

ScoutX, asi máš pravdu, jsme banda hlupáků

Děkuji. Konečně příspěvěk, který má smysl. Mě opravdu nejde o to abych někoho napadal. Ale když se člověk zeptá, tak jak vidíte i zde o ho cupují na kusy, než se něco doví. Děkuji. Konečně informace, která stojí za uvažování a ověření si.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

AS | 3. 01. 2011 14:47

Viktor Dyk

odešel ... a zahynul. Kdyby zůstal, mohl žít věčně ... jako Lenin :-)))))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 3. 01. 2011 14:41

ScoutX, asi máš pravdu, jsme banda hlupáků

Hmmm, Vy jste stejne mimo jako pan ministr Heger. Toz vezte, ze provoz (tzn. i platy zamestnancu) valne vetsiny zdrav. zarizeni v teto zemi je hrazen nikolivek ze statniho rozpoctu, ale z tzv. zdravotniho pojisteni. Dale vezte, ze zatimco ve statnim rozpoctu je dluh, v tzv. zdravotnim pojisteni jest prebytek - na ucte VZP udavan ve vyši 14 mld. Kc, na uctech ost. tzv. ZP ve vysi 10 mld. Kc (celkem tedy 24 mld Kc). Medii tez probehla zprava, ze ocekavany pokles vyberu tzv. zdravotniho pojistneho se nekonal, ze bylo dokonce vybrano asi o 3,5 mld vice, nez v minulem roce. Proto se divime, ze jsou na nás lide naštvaní, že jsme si řekli o zvýšení platů z prebytku na tzv. zdravotním pojištění. Jo, tech prebytku na tom tzv. zdrav. poj. bylo dosazeno hadejte cim? No, prece nizkou cenou nasi prace!!! Takze znacna cast tech penez byla usporena diky nam, lekarum. Uz to chapete? Dle meho presvedceni mame tedy docela pravo se o tyto penize prihlasit.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pace | 3. 01. 2011 14:37

tesim se,

jak bude za par let inkontinentnimu Narcisovi I neviditelna ruka trhu, utirat zadel...( - :

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 14:34

ScoutX, nediv se, máme Tě za protilékařského buřiče

No poslyš nevim kdo si zač, ale z tvejch blábolů se nedozvim nic, než že neustále někoho za něco obviňuješ? Co zkusit nějaký fakta? Nebo, že bys byl ten provokatér ty? Mě osobně zajímá níže popsané a jen proto sem píši. Ale to si žádá argumenty a ne tvoje bláboly.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 14:28

ScoutX, nediv se, máme Tě za protilékařského buřiče

Já Ti ty peníze za provokace přeji! *** Ale je nejvyšší čas skončit s naším rozkrádatelným a rozkrádaným veřejnoprávním pseudopojištěním a v rámci normálního pojištění u normálních zdravotních pojišťoven garantovat pacientovi optimální zdravotní péči a lékaři garantovat plné proplacení této zdravotní péče!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 14:23

Vaclav Klaus

Souhlas! Václavu Klausovi vděčíme za mafiánský kapitalismus a za přetrvávání socialismu ve zdravotnictví, za vyloučení lékařů z bysnysu a jejich porobení v nesvobodě léčit a ve vazalství politikům skrze pojišťovny! A pacienti mu mohou být vděční za to, že nemají právo na optimální zdravotní péči!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 14:16

Jste banda hlupáků

Ano, pane primaři! To bolí nejvíc, že "protikorupční" vláda chrání koručíky a tuneláře!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 14:15

Jste banda hlupáků! Nejsme 98!

Nic proti ale ten nadpis byla moje reakce na prvních cca 8 příspěvků. Ne útokem na lékaře.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 14:12

Jste banda hlupáků! Nejsme 98!

Demonstrace lékařů jsou našim politikům k smíchu, stávky jsou našim politikům k smíchu, tak jsme očekávali, že kolektivní hromadná výpověď je jediná cesta, jak donutit politiky stabilizovat naše zdravotnictví! Pokud ani toto není důvod k akci politiků, pak není jiné řešení než exodus!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 14:11

ScoutX, nediv se, máme Tě za protilékařského buřiče

Však to vím. Ale snad uznáte, že odsun lékařů zrovna stabilizaci moc nepomůže. A provokatér nejsem a už vůbec ne placený. Jen se snažím přijít na kloub tomu co vede lidi ze zdravotnictví k takové hysterii. v rodině máme 9 doktorů z různých oborů a mezi přáteli mám také mnoho zdravotníků a jediné na co si kdy stěžovali byli přesčasy (což plně chápu). Na platy si nikdo z nich nestěžuje. Čím to může být?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

marek dalíků | 3. 01. 2011 14:08

Blábol a jen blábol

z úst sebestředného arogantního dědka ,který šuká letušky´(asi) a pak lže doma i lidem kolem sebe (jistě)

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 14:07

ScoutX, asi máš pravdu, jsme banda hlupáků

Žebráme již dvacet let! Žebráme marně! Došlo nám konečně, že musíme na to jinak!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 3. 01. 2011 14:06

ScoutX, asi máš pravdu, jsme banda hlupáků

No,asi teda je fakt akce namířena spíše k ozdravě zdravotnictví.Rozkrádá se 40mld.Sehnáním těch 5mld ze zdrav daně,by se mohlo ledasco rozkrýt.Takže byste měl být rád a spokojen.Možná se chystá něco,co už se nedá zastavit a D-O už je pouze labutí píseň.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 14:04

ScoutX, nediv se, máme Tě za protilékařského buřiče

Pokud nevíš, že lékaři se ozývají dvacet let, že bojují o ekonomickou stabilizaci našeho zdravotnictví, a naši politici se nám jen vysmívají, pak určitě nejsi lékař! Proč bys tedy nemohl být dobře placený provokatér.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 14:03

ScoutX, asi máš pravdu, jsme banda hlupáků

Vždyť co vám do teď bránilo? Nikdo už po vás střílet jak za komunistů nebude. Jen se prosím nedivte, že v době kdy se hodlá všude škrtat jsou na vás lidi naštvaní, že si řeknete o zvýšení platu ze státní kasy.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:59

ScoutX, asi máš pravdu, jsme banda hlupáků

Už jsme měli dávno emigrovat! Všichni! Jak za komunistů!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 13:55

:-D zdá se, že mě tu máte za protilékařského buřiče

Je to trochu nedorozumění. Osobně si myslím, že minimální plat lékaře s atestací (tj. pokud vím 10-11 let studia, dle specializace) by se dnes měl pohybovat kolem 60 tis. Kč. Ale nechápu tu hysterii, kdy ve chvíli, kdy se všude škrtá, přijde několik tisíc lékařů s tím, že chtějí přidat skokově až 20 tis. a ještě se diví, že takový platový skok jim nikdo nepodpoří. Opravdu to nechápu. Že si politici přilepšují a přilepšovali ze státních zakázek se dělo vždycky (ne jen posledních 20 let). Proč se podobně tak razantně ozývají lékaři až teď v tak nevhodnou dobu?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:52

ScoutX, v zájmu našich občanů nechtěli jít tiše

Ale, co to pravíš, chlapče! Vyjednávače máme vynikající! A zatím lékaři rozhodně neprohrávají! I kdyby se všichni čerti spikli dohromady! Ćerti se houfují, bohatě platí provokatéry, ale zdaleka nevítězí!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hawkie | 3. 01. 2011 13:51

ScoutX, v zájmu našich občanů nechtěli jít tiše

Naopak, s postupem vedení odborů souhlasím. Tady není kam ustupovat! jsem AS (+ záchrankový) a už mě nebaví číst stále horší zprávy z klinik, kde prostě chybí mozky a kontrolovat či dodělávat po nich kdeco. A jestli půjdou na medicíny stále horší gympláni, tak to závisí na úspěchu či neúspěchu D-O. -P.S. patřím k dobře situovaným lidem, ale mám empatii ke kolegům, kteří umí a rád bych, aby jich bylo víc.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 3. 01. 2011 13:48

ScoutX, v zájmu našich občanů nechtěli jít tiše

Křtíte budoucnost, dosud nenarozenou, zdá se mi. Nebo jste se ocitl v posici maratonského běžce, kterému peloton zmizel za obzorem, takže může nachvíli nabýt dojmu, že je první.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 13:47

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

no soud je jistě řešení a při každém důvodném podezření je samozřejmě úředník povinen ze zákona toto předat soudu. Ale soudy jsou další kapitola, která trvá velmi často roky.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Pepa | 3. 01. 2011 13:47

Upozornění na nebezpečí

Člověče,kdyby se lékaři sjednotili a dodržovali ihned ! zákoník práce bez toho vysokého překračování odsloužených hodin,to by se hned vidělo.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:47

Prezident

Omyl, Pepo! Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se přinese pivo!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hawkie | 3. 01. 2011 13:46

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Sám na sebe. Ach jo, 6-8 nočních do měsíce a další chyby v syntaxi. Typický syndrom druhého dne (do včera ráno jsem sbíral opilce na záchrance)

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:43

ScoutX, jsi dobrý provokatér!

Již jsem se mu (ScoutX) také snažil vysvětlit, že lékaři odcházejí hlučně proto, aby vláda mohla konat, aby našla těch pár miliard korun z těch desítek miliard korun, co nám politici rozkrádají z našich peněz ročně. Ale vládá neudělala vůbec nic. Jako by se nám jen vysmívala: Absolutně nic! Ale to není naše vina, že politici odmítli řešit destrukci zdravotnictví, kterou sami způsobili!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hawkie | 3. 01. 2011 13:43

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Scoute, o smluvních pokutách jsem samozřejmě slyšel. Ale taky mohou tyto nevýhodné smlouvy být soudně napadené a zodpovědní úředníci trestáni (třeba by se mohlo jednat o trestný čin porušování povinností při správě cizího majetku).- Chápu, že ti rozum nebere, že lékaři postupují kolektivně. Pravda je taková, že ti, co se chystají do ciziny (a není jich málo) se k akci moc nepřipojují, spíš jde o tvrdou formu stávky, ke které dotlačila lékaře 20 let trvající ignorování 1/ nízkých základních platů 2/ množství přesčasové práce, často 6-8 nočních do týdne bez náležitého volna 3/ stále horší služby- méně lékařů ve službách znamená, že v noci se natáhneš tak na 3 hodiny a druhý den jsi našrot 4/ otrokářské smlouvy s nemocnicemi a neprůchodný systém vzdělávávání. (bez sponzorování někoho z rodiny či prátel prakticky nejde zaplatit stáže, třeba na internu jde řádově o náklady kolem 250 tis.). A jestli chceš, aby tě léčili ucha, co prolejzali s trojkama čtyřkama gympl, tak prosím, já tedy ne.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Pepa | 3. 01. 2011 13:42

Prezident

Trochu bych sloku básně opravil:Opustíš-li mě nezahynu,zahynou někteří pacienti.Neopustíš-li mě zahyneš-stresem,přepracováním.Za těch 13 let v úřadě měl pan prezident možnost poznat,že lékařům se stále jen slibuje.Inu jak praví přísloví :Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne.Teď se utrhli lékaři.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 13:39

ScoutX, v zájmu našich občanů nechtěli jít tiše

No je to tak. Pacienty jako rukojmí mají obě strany. Odbory podcenili "nepřítele" a tak to dopadlo jak to dopadlo. Pokud lékařům šlo o nerozvrácení zdravotnictví, pak by se měli zamyslet hlavně nad dalším fungování svých vyjednavačů v odborech, protože to evidentně nezvládli a prohráli na celé čáře.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:36

Ekonom Klaus

Inu stárneme všichni. I Václav Klaus!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 3. 01. 2011 13:35

Upozornění na nebezpečí

Je tady jediné a to nejdůležitější , o kterém se vůbec nemluví ! Od roku 2012 se musí přejít v nemocnicích na práci konanou, bez přesčasových hodin a zabezpečit tak personálně chod oddělení. A o tomto ticho jako po pěšině. Jak se toho dosáhne, v době , kdy mnohé nemocnice, tohoto personálního obsazení, a to za nutné pomoci přesčasů, ani vůbec nedosahují ?A ambulantní sféra je daleko plnější, a po odchodu lékařů z nemocnic by byla asi ještě plněší. Tak zda posílit ambulantní sféru v její schpnosti více a včas léčit ambulantně. A akutní nemocnice z důvodů nezajištění personálního vybavení omezit ? Toto by se mělo řešit, jako hlavní upozornění ! A to i v případě výpovědí !

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:34

ScoutX, v zájmu našich občanů nechtěli jít tiše

protože nechtěli rozvrátit naše zdravotnictví a stále se snažili věřit našim politikům, že jim o rozvrat našeho zdravotnictví také nepůjde. Ale, ouha! Politici rozkrádající naše peníze po desítkách miliard korun nedají ani pár miliard z toho na lékaře a naopak si berou naše pacienty jako své politické rukojmí! Kdo to z nás mohl tušit?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 3. 01. 2011 13:32

Ekonom Klaus

myslím, že ne, myslím, že jen trochu ujel - trochu chtěl přivábit lidi a přehnal to, stane se, nemívá často takové úlety, je to dobrý president

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 3. 01. 2011 13:26

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

na ty pokuty může spotřebovat trěch dalších nasyslených 15 miliard. A jak to že došlo k tzakovým smlouvám, stát má ve správní i dozorčí radě VZP velmi dobře placené politiky, která sám nomi nioval, poslanecká sněmovna shcvaluje rozpočty a účty VZP, tak kde je nějaký problém ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 3. 01. 2011 13:24

ScoutX, jsi dobrý provokatér!

No to je boj státu o stabilisaci, odchod lékařů se mu hodí, jak sám se vyjádřil:skrze ministerstvo. Nikdo si nebere rukojmí ani nevydírá - jedna si přečtěte §§174 a 175 Zákona č.40/2009 Sb., jednak přeci není rukojemstvím ani vydíráním to, že lékaři dělají to, co si ministesrtvo přeje - a to si přlo, aby šli do ciziny a sbírali zkušenosti (Hydepark ČT24 23.08.2010) Ohledně konkurence my se jeden o druhého nebojíme, víte, my dokonce rádi, že jde někdo s námi, což se holt státu moc nelíbí. Lékaři předem čestně oznámili, aby se s nimi nepočítalo, pokud se nezlepší podmínky. Kdyby jednali konspirativnměji, stát by ani netušil, co ho čeká a vymlouval by se, že ty mrchy doktorský to ani včas neřekli. Takto to ví, mohl si pořídit ty cizince, jak už avisoval vícekrát, mohl si promyslet plány, jakože už sdělil, že promyslel (autobusy, eskortování pacientů, bezpečnostní rada státu, málem vyjámečný stav, hledání viníků ). Tak co sakriš kdo dělá špatně ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 13:19

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Jo kdyby to bylo tak jednoduché, tak by to byla sranda. Ale asi jste nikdy neslyšel o smluvních pokutách za vypovězenou smlouvu, že? Firmy se tím chrání poměrně běžně a u těchto tunelářských smluv je často menší zlo je nechat doběhnout, než je vypovědět, a proto jsou v těchto kontraktech ty peníze zavázány.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:19

doporuceni

I otrok se potřebuje vykřičet!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 3. 01. 2011 13:18

titulek se www ZdN

no, hlavně mi to dává ten smysl, že nepřijatelným vydíráním je, že president odsoudil lékaře (protože v projevu slovo lékař není.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 3. 01. 2011 13:17

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Kdo je zadoloval, byt treba jen svoji necinnosti, at je vydoluje, najme svoji cinnosti. Na konstatovani stavu nejsme zvedavi, ten zname dostatecne.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:17

Ekonom Klaus

Pane primaři, není to relikt bolševického myšlení, ve kterém byl vychován?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:15

Ekonom Klaus

Tak, tak! Vašík si pochválil rozkrádací vládu. Ale lékaři pohrdá do počátku, kdy jeho vláda postavila reformu zdravotnictví na tezi, že lékařská péče se nemusí plně proplácet! Tak ji neproplácí a navíc ji ještě tunelují v desítkách miliard korun z našich peněz na naše zdraví! Je to ekonom! Vychovaný Štrougalovým Prognostickým ústavem!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 13:15

ScoutX, jsi dobrý provokatér!

:-D organizovanému odchodu lékařů říkáte boj o stabilizaci zdravotnictví. No řekl bych, že v tom případě střílejí špatným směrem. provokatér nejsem. Jen mě štve, že místo aby své pracovní problémy řešili jako každý jiný člověk, tak si berou rukojmí. Když se mi v nějakém zaměstnání nelíbí a vidím příležitost jinde, tak jdu a nebudu to zbytečně troubit všem abych měl konkurenci. To přece je blbost.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 3. 01. 2011 13:15

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Hmmm, je zajimave, ze kdyz se pridavalo napr. juristum, statnim urednikum, pracovnikum polostatniho CEZu nikdo nepovazoval za nemoralni, ze se tez nepridava lekarum, ucitelum... Zádat ovsem nyní zvýšení v době kdy se tem statnim urednikum ubírá a ucitelum konecne pridava je dle Vas ovsem dosti nemorální. Toz to reknete rovnou, ze pridavat lekarum povazujete za nemoralni a je jasno. Neni mi nic znamo, ze by takto rasantne žádali o pridani vyse jmenovani juriste, statni urednici.... jiz pred onou "dobou blahobytu" (mohl byste ji, pekne prosim, presneji vymezit?) a bylo jim pridano, bez potlesku.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hawkie | 3. 01. 2011 13:14

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

S tím načasováním máš pravdu, ale tahle akce byla určitě naplánována před delší dobou, po komických výsledcích předchozích stávek, možná že již před krizí. A nikdo nečekal, že se MZd a další nepokusí domluvit kompromis. A speciálně paskvil na postgraduální vzdělávání, co spáchala princezna Hellerová, taky pěkně radikalizoval mladší sekundáře (nemíním absolventy, zdůrazňuji)

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 3. 01. 2011 13:12

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

miliard je mnohem více, on řekl, že ví o 14 (v OVM), když o nich ví, tak to by měl hned je zadržet. To je jako kdybyste věděl, že Vánm někdo rabuje byt a říkal, že s tím nemůžete hned tak naráz skončit, že to chce týden dva než mu to překazíte. A co se týše oné odpovědnosti, lituji, ale když - jak tu jednou někdo napsal - sednu do auta, které nevyhovuje technickým předpisům, pak těžko mohu vyprávět piolicajtovi, že já jsem ty gumy neojel a lékárničky nevybrabčil. Prostě za to zaplatím, že, protože jsem odpovědný, pravda.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 3. 01. 2011 13:08

Ekonom Klaus

No, po prvdě, on odchod jednotlivců nijak neodsoudil, tedy až na toho Dyka, jemu vadí, že jdou hromadně. Třeba komunisti svého času taky neradi, aby za hranice vyjela naráz celá rodina, když už na to měla po Helsinkách nárok, taky bylo třeba něchat v republice děcko či dvě. Prostě jen pokud hromadně a organisovaně, pak se s tím nemůžeme smířit, žekl. Možná časem nebude vhodné, aby si pár doktorů objednalo jeden autobus avyrazilo takto hromadně k moři na měsíc. To by v tom byly firmy asi. Nic neorganisovat, organisované postupy nejsou přijatelné a nemůžeme se s nimi smířit. Tak nějak asi.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:06

ScoutX, jsi dobrý provokatér!

Lékaři usilovali o stabilizaci zdravotnictví celých dvacet let. Ale marně. Politici se jim jen vysmívali. Nyní se vysmívají jejich výzvě k odchodu již devět měsíců. Nic víc nedělají. Pro nečinnost našich politiků není omluvy! Peněz mají dost!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 13:06

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Pořád mluvíte o těch 14miliardách. To vám nedochází, že můžou být vázány v předražených zakázkách, z kterých už je nikdo nevydoluje? Všechno se prostě nedá udělat hned a vymítit korupci tuplem ne (a to i když budem věřit, že jim o to opravdu jde)

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 3. 01. 2011 13:04

titulek se www ZdN

Jo, jo, uz jen chybi: "A proto se odsuzuji..."

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:01

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Nepodceňuj ministra! Tak hloupý není!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

M.D. | 3. 01. 2011 13:01

Ekonom Klaus

Na jedné straně pan prezident souhlasí a podporuje myšlenku volného trhu a pohybu pracujících lidí a na druhé odsuzuje lékaře, že tuto možnost chtějí využít!!!???? Zajímavé....vypadá to, že podle slov pana prezidenta se můžou volně pohybovat jen určité pracovní síly, zatímco ostatní musí zůstat u fochu a držet ústa. V tomto státě jsou našimi pány politiky rozkrádány miliardy!!!! A na to se peníze vždy najdou!!!! A na platy lékařů se nenajdou....jaký to klasický obrázek naší společnosti....je mi z toho zle....:-(

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 3. 01. 2011 13:00

Vláda odchodu našich lékařů vítá!

Tomu se rika "Zabit dve mouchy jednou ranou.".

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 13:00

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Budeš dobrý provokatér! Jistě jsi lépe placen než naši lékaři!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 3. 01. 2011 12:58

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

nikdo nechce peníze ze státního rozpočtu, ale v době, kdy se vybralo rekordně peněz zdravotního pojištění, kdy klesá nezaměstnanost a roste porůměrná mzda a HDP, kdy je známo že 40 miliard peněz se ztrácí v černých dírách a ministr ví o 14 miliardách, v době, kdy vláda, jež se samozvala jako protikorupční proklamuje úmysly bránit ztrátám těch peněz, v době, kdy se zvyšují požadavky na bezpečí péče, v době, kdy ve zdrav. pojišťovnách leží nasyslených 15 miliard jako v nějké záložně, v době, kdy chce se světová péče za české ceny jako onen mercedes za cenu fabie, víte

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

bzzzz | 3. 01. 2011 12:57

doporuceni

doporucuji ze strany lekaru ukoncit veskere diskutovani, vse bylo receno a jen se nechavame zbytecne vtahnout do sproste a nikam nevedouci debaty. vse bylo receno a vysvetleno, pozadavky jsou jasne a diky poctu vypovedi si kazdy muze spocitat kolik je 1 a 1

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 12:56

Vláda odchodu našich lékařů vítá!

Ale přesto to zneužívá k další dehonestaci našich lékařů!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilan | 3. 01. 2011 12:54

titulek se www ZdN

fakt povedl. :-)))):-)))))):-))))))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 12:54

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

No rozhodně netvrdím, že vede celou věc ke smíru. Spíš naopak. Naprosto jasně ukázal, že z podobných situacích neumí najít východisko. A stejně tak jasně chápu i rozhořčení lékařů. Jen si myslím, že se nechali trochu moc unést a mohli přeci jenom vychytat lepší načasovaní. Přeci jenom, žádat takové zvýšení v době kdy se všude ubírá je dost nemorální. Kdyby žádali takto razantně v době blahobytu, který náš stát zažíval před "krizí" tak bych neřekl ani popel a ještě bych jim tleskal. Kdo chce ať si de já ho tu držet nebudu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 12:53

Mysli trochu, ScoutX !

Lékaři ví, že naše peníze jsou politiky rozkrádány po desítkách miliard korun. Požadují pouhé tři miliardy z toho. Pakatýlek oproti rozkrádanému. Nikdo z nás nevěřil, že politici pro těch pár korun budou ochotni rozvrátit republiku. Tak to je! Ale berme realitu jaká je. Lékaře naši politici zotročilí tím, že do základu transformace zdravotnictví vložili premisu, že zdravotní péče nemusí být proplácena! Tak není. A navíc je grandiosně rozkrádaná našimi politiky. Grandiosně! Ale za to naši lékaři nemohou!!!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 3. 01. 2011 12:50

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Nedělal.Řediteloval.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 12:50

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

no to skutečně žel tvrdit nelze, jakkoli by to mělo být podmínkou pro takovou funkci.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Rufus | 3. 01. 2011 12:49

Vaclav Klaus

Kdysi [jeste za Havla] jsem si rekl, ze pokud se prezidentem po Havlovi stane Klaus, bude nejspis na hodne dlouho v nasi zemi jako u Meciara a nebo Putina. Rekl jsem si tehdy, ze to bude duvod k emigraci. Klaus nenavidi lekare [to je tema pro psychologa, nejspis spatny osobni zazitek v rodine] a lekari jsou opravdu jedna z poslednich elit teto zeme, ktera zije na urovni prumerne mzdy pricemz pracuje za tuto mzdu nedobrovolne na 1,5 az 2 uvazky. Problem Ceska neni ani tak ekonomicky, jako politicky. V nasi zemi panuje nedosatek svobody, nedostatek prava a vladne tu korupce. Klausovi nejde o nic jineho, nez o osobni prospech a slavu. Jesitny starik ma moc a penize po kterych touzil. Nase zeme je v ramci EU jedna z nejvice zkorumpovanych, ma velike problemy ve vzdelavani, soudnictvi a zdravotnictvi. Dobra prace pane prezidente.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 3. 01. 2011 12:49

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Hm,asi si toho jako ředitel špitálu nevšim´,a až jako MZdr všim´.Také je otázkou,proč do toho šel.Jak řek´ prim.Kil:sám Heger uvedl ,že na 14mld destinacím šahat nebude(mmchd:Julínek 19,AI 29 a neof.40-50mld).Takže je otázkou,jakou práci Heger dělá.Buď neví,která bije a nevědomě udržuje tunel nebo ví,která bije a vědomě udržuje tunel,jak to jenom půjde,anebo reforma a la Jul.-privatízace zdravotní daně a reprivatizace a reorganizace poskytovatelů.V každém tomto vztahu Hegera a zdravotní politiky je společný jmenovatel:pacient i lékař půjde do ha.jzlu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hawkie | 3. 01. 2011 12:46

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

A od kdy dělal ředitele FN HK? (to asi nevíš- cca 10 let, takže in medias res byl). A svými dosti nejapnými prohlášeními přilévá zbytečně oleje do ohně a situaci jen hrotí.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 12:43

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

To opravdu nevím ale rozhodně není možné tvrdit, že měl přehled o celém resortu více než čtvrt roku před jmenováním do funkce.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 12:41

V zájmu této země nejdeme tiše!

Očekávali jsme, že politici odmítnou rozvrat našeho zdravotnictví. Bohužel, jsme se mýlili. Jen nechápu, co s tímto vydíráním lékařů a braním si našich pacientů jako politických rukojmí chtějí dokázat. Když rozkrádají naše peníze po desítkách miliard korun, aby neměli pouhé tři miliardy pro lékaře. Samozřejmě, že je mají. Ale dupli si nožičkou, že je nedají! Tak nedají!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 12:41

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

nedělal ředitele fakultní nemocnice v Hradci Králové?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 12:38

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Chcete snad naznačit., že ministr vstoupil do vedení resortu, aniž tušil, co se v něm děje ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 3. 01. 2011 12:38

to Scout&spol

Jo, to mi neco pripomnelo. Stejne tak by soudruzi za minuleho rezimu uvitali, kdyby napr. autori onu Chartu 77 sepsali a vydali tak nejak v tichosti. Ostatne, stejne jako ti lekari, ne vsichni chartiste, kteri na to meli a byli nespokojeni se situaci, usilovali o jeji zmenu, odesli z teto zeme, byt k tomu mnozi z nich byli minulym rezimem i vyzyvani ba i mocenskymi prostredky nuceni. Zustali a snazili se te zmeny dosahnout zde.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 3. 01. 2011 12:37

Ve zdravotnictví, medicíně je každý účastník a bez možnosti výpovědi, dokud žije

Sup, sup. .... stačit si do března zlomit nohu, dostat mrtvici, infarkt, zápal plic, porodit, a hlavně ohluchnout a oslepnout,nebo se zbláznite a skončite alespoň včas na té psychiatrii.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hawkie | 3. 01. 2011 12:35

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Docelajsi mě rozesmál. Tušíš, co dělal soudruh ministr ještě na jaře???

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 12:35

Jste banda hlupáků

Václav Klaus je jistě legitimním prezidentem. Proto si ho také naši korupcí ovládaní politici zvolili bez nás!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 12:32

Člověče léčený budete neléčený!

Smiřte se s tím. Dosud vám bylo jedno, že lékaři vám doplácejí na vaše léky, na vaše vyšetřování, na vaše rozmařilé chování. Nezasluhujete si nic jiného, než aby naši lékaři odsud zmizeli! Lékařů si neváží ani naši politici, ani mnozí našimi politiky vyhecovaní občané!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 3. 01. 2011 12:31

Jste banda hlupáků

Soudim, ze lekari meli pochopeni pro strany, vladu, obcany teto zeme... dosti dlouho. Soudim, ze uz je na case, aby strany, vlada, obcane teto zeme... meli konecne pochopeni i pro pozadavky lekaru. A to nejenom pochopeni, ale aby strany a vlada patricne a urychlene konali, obcane pak aby to konani, i ve vlastnim zajmu, uvitali.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 12:31

to Scout&spol

Však proti tomu aby šli za lepším nic nemám. Na to má každý nárok. Ale mohli to udělat v tichosti jako vy. Ostatně podle mě dobrý lékař, který na to měl a byl nespokojen se situací zde šel do zahraničí už dávno a bez demonstrace své moci.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 12:23

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Aha a volby ti nějak unikli viď? Jak mohl ministr vědět o výpovědích od března když je ve funkci od léta?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 3. 01. 2011 12:22

Jste banda hlupáků

Hmmm, chvilemi jste docela bystry. Ano, nejde o bezne podani vypovedi. Vypoved se skutecne neavizuje bezne temer rok dopredu. Cim co zavani ponechavam zcela na citlivosti Vaseho cichoveho aparatu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 12:16

Jste banda hlupáků

:-D aha primitiv radí. No je to tvůj názor. Nadpis se vyjadřuje ke zde dikutujícím a kdybys pročet celou diskusi tak bys nebyl možná tak afektovaný ale od tebe se člověk asi slušnosti nedočká, protože si přece můžeš dělat co chceš. viď challengere?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 12:16

Prokorupční vládu chci, lékaře zaplatit nechci!

To je vzkaz naše prezidenta našim občanům!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

BOB | 3. 01. 2011 12:14

Pane prezidente!

Exodus našich lékařů je přímý důsledek Vašimi vládami vydíraných lékařů až do dnešního dne. Při nezdařeném pokusu o transformaci našeho zdravotnictví jste za výchozí prioritu nepoložili proplacení zdravotní péče a naopak jste udělali ze zdravotnictví sociální polštář pro občany. A na tomto stavu si trváte dosud! Rozkrádáte naše peníze řádově v desíkách miliard korun, ale pár miliard pro lékaře neseženete! Styďte se! Občani jsou dnes již bohatí, stát by byl bohatý, pokud byste jej nevykrádali, a chudí jsou jen naši lékaři. Lékaři nejsou vyděrači! Vyděračem jste Vy sám se svými politiky!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pace | 3. 01. 2011 12:01

Ve zdravotnictví, medicíně, je každý účastník a bez možnosti výpovědi, dokuď žije

urychlene si nechte predepsat leky do zasoby, at mate v breznu co polykat...sup, sup

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 3. 01. 2011 11:52

Ve zdravotnictví, medicíně, je každý účastník a bez možnosti výpovědi, dokuď žije

Stávka má být stávka. Odchody , odchody. Výpovědi , výpovědi. Vše to smíchat do jedné aplikace ? A ještě poděkovat , veřejnosti, vlastně jako za nic. Veřejnost prostě nic pro zdravotnictví, zdraví, medicínu nic léta letoucí neudělala. Dá me-li stranou zda je ideální zdravotní daň, nebo skutečně definice pojištění, které není 20 let zcela vyjasněno.Tak co může také veřejnost ovlivnit , pokuď se jí to snad nezakáže, jako škodlivé, protože to není pod jednotným dohledem odborníků ? Léčit se sám, metodou přírodní ověřené prevence, tím , že třeba zhubne, přestane kouřit, víc sportuje,změní zdravotní návyky. Nebo se rozhodl sám doplácet za to, co je mu vůbez zdravotnictvím konkrétně nabídnuto, očkoval se za vlastní peníze, kupoval si vitamíny, potravinové doplńky, doplácet za léky, vyšetření mimo platby od pojišťoven za materiál, ošetření u zubařů, očařů, na chirurgii. . A někteří pracovali v oborech přímo navázaných na i rozvoj medicíny,mají rodinné příslušníky taky pracující ve zdravotnictví, sociálních službách. Odvádějí pojistné pro staré lidi, nemocné. Ale nějak vlastně jim není za co poděkovat,veřejnosti,taky lidem s problémy jako avízují lékaři, ve formě vyhoření, zadlužení, potíží s dovzděláním, s ochotou a vstřícností zaměstnavatelů,.Ani za snahu, ani za přemýšlení co je zdraví, ve svém širokém pojetí, které nemá jen úzkou specifiku danou medicínskou špičkovou technikou, farmacií, . Lékaři se vyčlenili, a jako by nežili a nevnímali své pozice propojenosti, v živoucím mechanismu, jakým je každá společnost, ať tak či jinak politicky naladěná. Domnívám se , že vydírat a žádat výpalné/jinak dojde ke zničení i smrti lidí / je věcí opravdu s příchutí hořkou.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 11:50

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Jinak, milý kolego, jde o §175 Zákona č.40/2009 Sb., trestní zákoník. Dotčený diskusemi je i §174. Věcí nebezpečného vyhrožování se nový trestní zákoník změnil a zmiňuje pronásledování.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

emigrant | 3. 01. 2011 11:47

to Scout&spol

Uz peknych par let pendluji mezi vlasti a mistem sveho zamestnani a krome prirozenych zmen starnuti na sobe zatim kadaverozni nepozoruji. Zato ma ekonomicka i zdravotni situace se vyrazne zlepsily, s vlasti to zdaleka tak dobre nevypada... Nikoho jsem nevidiral, proste jsem si spocital, ze za par let budu mit holy anus a stresovy vred...cekal jsem, ze k tomu dospeji i ostatni, na jednu stranu je skvele videt, jak ti, co nas meli celou dobu za devky pro vsechno, jsou pritlaceni ke zdi. Na strane druhe je v akci videt vedle zoufaleho odhodlani i trochu vrozene stadnosti... Fandim vsem ucastnikum, kaslete na ,,verejne mineni,, stejne jako kaslal sprostny lid celou dobu na vas, kde vezme vlada penize nereste - za Zelezneho zaplatila pres 10 mld hned a bez kecu, a ze je to vidirani - no pane krali preci jen 4 tisice volnych taxikarskych mist tezko najdete...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

challenger | 3. 01. 2011 11:25

Jste banda hlupáků

já s tebou nediskutuju, zm/rde, protože ty mi evidentně nemůžeš poskytnout nic, o čem bych nevěděl. Odsudky frustrátů, kteří si mysleli, že jim tady lékaři budou donekonečnaza pár šupů dělat čůráka, jsou celkem očekávatelná reakce. Jenom ti radím, jak překonat dyskomfort z hlasitého odchodu. Když to nerad hlasitě, tak si dej volume down, stačí si zacpat uši nebo prostě doktory neposlouchat. Nebo třeba nacpat hlavu do hajzlmísy nebo třeba do něčího análu. Až budeš mít hlavu v modrobolševickém rektu, tak taky nic neuslyšíš. V tomto státě máme svobodu projevu a každý si může dělat, co se mu zlíbí. Své subjektivní názory ohledně inteligence lékařů, které ti rozhodně nehodlám vymlouvat, si klidně uchovej, ale jejich prezentace navenek by měla být konzistentní, hochu. To znamená, že by ses měl nechat léčit od někoho chytřejšího, třeba od úředníků VZP, brzy budeš mít příležitost. Nebo si aspoň předtím, než budeš o někom prohlašovat, že je hlupák, raději zopakovat z češtiny shodu podmětu s přísudkem. :-P

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Hawkie | 3. 01. 2011 11:25

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Víš, Scoute, každý z nás je jednou nohou v kriminále a jednou nohou v nemocnici. A kromě nátlaku se soudruh ministr nevzmohl na nic. O plánované hromadné výpovědi ví od března (!) a je vidět, že to hrubě podcenil. kdybych takhle blbě vyjednával na záchrance, a že to dělám často, tak dostanu přes hubu. A budu mít horší chrup než kolega Engel. JInak jsem zajedno s Challengerem- zkus si přečíst u jiných článků, i starších, jeho reakce.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Bob | 3. 01. 2011 11:24

Vztah

Nechci to rozvádět, ale negativní vztah prezidenta k lékařům je záležitost osobní povahy, daná z minulosti

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 11:17

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

takto se tpo přečíst dá, ale není to patřičné čtení. Patřičnější by bylo "udělejte co chceme, nebo tu budete bez nás." . A tato hrstka zaprodanců a ztroskotanců, co podlehla mrzkému penízi a kapitalistickému pozlátku, nemá jak ohrozit poskytování péče, kor když jsou připraveny i mraky krisových variant. Holt někteří lékaři neposlechli výzvu soudružky Emmerové a nesundali peníz z piedestálu hodnot a tak se ani nemohli stát šťastnými, jak ona jim radila.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 11:13

Jste banda hlupáků

Nevím, kdo se má klidnit, já jsem určitě zcela v klidu. Proč by nešlo pružně reagovat - copak je takový problém pro protikorupční vládu najít třetinu z peněz, které se ztrácejí v černých dírách ? To by se za účetní rok snad i dalo, že.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 3. 01. 2011 11:04

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Slyšel jste snad o tom, že by pan ministr zdravotnictví kromě vybuzování válečné hysterie a vzkazů přes média pozval dotora Engela na nějaké jednání se snahou o hledání řešení. Nikoliv. Heget tvrdí, že se odchodem lékařů vlastně vrátí jejich početní stav na rok 2000, kdy se také dělala dobrá medicína, že zdravotnictví má nějaké samouzdravující mechanismy a že se vlastně nic neděje. Stát dokonce velmi rád zavře několik nemocnic, protože jich je prý mnoho a tak se ušetří.. Vlastně by se mělo těm odcházejícím lékařům poděkovat,protože vláda jejich odchody vlastně vítá. Tak jaképak vydírání, že ano?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 11:00

Jste banda hlupáků

Neříkám, že nelze dosáhnout vůbec. Prosím zklidněte se. Jen tvrdím, že ČR na podobné požadavky nedokáže reagovat tak pružně. Vždyť i se schválením svých reforem měla vláda co dělat aby alespoň jejich první nejosekanější část schválila během půl roku. Pohnutky lékařů do značné míry chápu ale oni by měli pochopit, že podobný požadavek není možné splnit během několika málo měsíců. (ostatně možná, že odchodem nespokojených lékařů se ti, kteří zůstanou budou mít o něco lépe.)

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 10:50

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Dobrá. Asi to není přesný výraz, ale mě přijde jako nejvhodnější. Protože organizované podání výpovědi se dá brát jako oznámení: "udělejte co chceme, nebo budete bez pomoci a možná i umírat."

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

1.1.2011 | 3. 01. 2011 10:45

bolševici stále na scéně

učitel modrého národa,jeho žáci,jeho politické děti rozkrádají 20 let republiku kam se jen podíváš..a ovčané v něj mají prý důvěru,ovčané jsou stále stejní již tisíce let

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 10:44

Jste banda hlupáků

jak to, že takového navýšení nelze dosáhnout ? Ministr protikorupční vlády sám sdělil (OVM), že ví o 14 miliardách, které někde mizí, snad v černých dírách, takže těch pět a =půl, co potřebuje., by snadno našel. Proč dává černým dírám vzkaz, že jim na příjem nesíáhne ? Ministr protikorupční vlády.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 10:42

Jste banda hlupáků

Každý jednotlivec podal výpověď v souladu s právem. Pokud LOK zajistil svým členům za své peníze takový způsob podání skrze právníka, je to stále v rámci práva. Proč je tolika lidí, kteří toho využili, to je jiná věc. Možná jde o důsledek 21 letého zoufalství z neplnění slibu, který jim byl dán po revoluci za to, že podpoří mladou demokracii, nevyvolají sociální nejistotu a počkají s ohodnocením. Čekali marně. Pak přišla ríána - stát sdělil, že jim ubere, a to až o 40 %. Po takové sdělení, kapkou to poslední do plné sklenice, došlo k takové masovosti v přístupu. A řeči o vydírání jsou jen katalysátorem reakce těch, kteří se rozhodovali. Celou dobu (např. Hydepark CŤ 24 25.08.2010) nebo Události CŤ 24 27.12.2010 stát sděluje, že je dobře, že doktoři odcjházejí. Říká tedy, že je dobré i vydírání ? A říká, že se nic neděje, že péče není ohrožena, že doktorů iodchází jen málo a zůstane jich tolik, co jich bylo v roce 2000, takže žádná apokalypsa. Tak proč se prosím někdo čílí ? O nic nejde, eskorty a autobusy jsou připraveny, náhradních řešení mraky včetně málem vyjímečného stzavu - pro absenci toho páru doktorů, co odejdou. Není to nějak divné ? Není na škodu se na věci dívat komplexně a bez emotivních podjetí a nacházet tak věrný obraz skutečnosti.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 3. 01. 2011 10:39

Co je vydírání, co upozornění na možné nebezpečí.

Vydírání je trestný čin a je popsán v trestním zákoníku, viz dole. Hromadné podání výpovědí tam nějak nenacházím. Podání výpovědí není násilný akt, není to pohrůžka násilím, není to násilná pohrůžka jiné těžké újmy protože lékaři podali výpovědi, ale nikoho nevyzývají,aby konal, opominul či trpěl. Jen upozorňují, že pokud se situace nebude řešit, mohou být problémy. Naši politici, včetně prezidenta si pletou upozornění s výhrůžkou. § 235 Vydírání (1) Kdo jiného násilím, pohrůžkou násilí nebo pohrůžkou jiné těžké újmy nutí, aby něco konal, opominul nebo trpěl, bude potrestán odnětím svobody až na tři léta. (2) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán, a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny, b) spáchá-li takový čin nejméně se dvěma osobami, c) spáchá-li takový čin se zbraní, d) způsobí-li takovým činem těžkou újmu na zdraví nebo značnou škodu, e) spáchá-li takový čin na svědkovi, znalci nebo tlumočníkovi v souvislosti s výkonem jejich povinnosti, nebo f) spáchá-li takový čin na jiném pro jeho rasu, příslušnost k etnické skupině, národnost, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že je bez vyznání. (3) Odnětím svobody na pět až dvanáct let bude pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 škodu velkého rozsahu. (4) Odnětím svobody na deset až patnáct let nebo výjimečným trestem bude pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 smrt.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 10:35

Jste banda hlupáků

Jinak nemohu s vámi o dostatku času souhlasit (pravda je, že se lékaři ozývají již léta. Ale to se ozývá každý) a požadavek takového navýšení platu (přestože si myslím, že doktoři si zaslouží min. plat kolem 60 tis.) není rozhodně v silách ČR uskutečnit v několika měsících. Nevím čeho tím chtěli dosáhnout. Jen se tím vyvolalo mnoho zlé krve nic víc.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 10:29

Jste banda hlupáků

Velmi zajímavý článek. Ovšem stále si myslím, že takto organizovaný odchod zavání spíše vydíráním a není to jen běžné podání výpovědi.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 3. 01. 2011 10:22

Jste banda hlupáků

Lékaři řekli, že odejdou, pokud se nezmění podmínky. Kdo si tady bere koho jako rukojmí? Nemáte to nějak popletené? Nepletete si podání výpovědi se stávkou?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 10:15

Jste banda hlupáků

oprava : "nEpsal jste o nesouhlasu s vydíráním, ale"....

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 10:14

Jste banda hlupáků

Napsal jste o nesouhlasu s vydíráním, ale s halasným odchodem. Na to jsem se ptal., zda je to zakázáno. Lékaři neudělali nic jiného, než že sdělili, že odejdou, pokud se nezmění podmínky., Státu tak dali dostatek času a prostoru, aby podmínky změnil. Mám to za čestné. Vaše domněnky o přerozdělení prostředků kraji nemají oporu ve skutečnosti. Zdrav. zařízení hospodaří prostředky, které získává jako úhradu za poskytnutou péči ze zdravotního pojištění. Žádnéjejich krajské přerozdělování není. Ohledně vydírání si přečtěte např. toto http://neviditelnypes.lidovky.cz/zdravotnictvi-kdo-koho-vlastne-vydira-dye-/p_spolecnost.asp?c=A110102_174613_p_spolecnost_wag

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 10:04

Jste banda hlupáků

Vydírání je zakázáno, ano. To je snad samozřejmost, že sdělíte zaměstnavateli, že odejdete ale už není samozřejmé, že si vezmete pacienty jako rukojmí a řeknete: "udělejte změny podle mě nebo se o ně nebude mít kdo postarat". A schválené prostředky přerozděluje kraj. Stačí se mrknout jak účelně a hned uvidíte, kde je díra.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 09:57

Jste banda hlupáků

Nesouhlasíte, marné. Je to nějak zakázáno ? Je nečestné sdělit dopředu těm, kteří s Vámi počítají, že odejdete ? Je čestné najednou zmizet bez ohlášení, v tichosti, jak píšete ? Jaké vydírání státu ? A kde jste došel k roli krajů - cožpak úhradovou vyhlášku nevydává státní moc ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 09:51

Jste banda hlupáků

:-D tak tady někomu došli argumenty a nebo je jenom internetový drsňák? viď challengere :-D

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

challenger | 3. 01. 2011 09:49

Jste banda hlupáků

No když to nerad hlasitě, tak si zacpi uši, zm/rde.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 09:42

Jste banda hlupáků

Však odcházet za lepším to se dělá běžně. A proti tomu nic nemám. Ale s takto hysterickým a hlasitým odchodem nesouhlasím. Když se cítíte, že jste nedocenění tak si jděte ale udělejte to jako všichni ostatní v tichosti, na to právo máte. Vydírat stát nikoliv. Obzvlášť když na hospodaření nemocnice má mnohem větší vliv vedení krajů než vláda.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 09:38

Viktor Dyk

jo, a taky "za lepším" - šel se vykoupat do moře, které tu nějak nemáme.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

carl | 3. 01. 2011 09:37

prezident je h....p

Opět panprezident prokázal stejně jako před lety tvrzením , že nezná pojem špinavé peníze o co mu vlastně jde. Už svým zvolením do funkce , které bylo nekorektní, spojené s vydíráním jiných osob. Narcista, sebestřednost, nekompetentnost, touha po moci, to jsou jeho hlavní kvality. Co po něm vlastně chceme ? Aby už táhl do pekel a nenasíral občany této země.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 09:35

Jste banda hlupáků

je Novoroční projev se vším, co k němu patří. President je jistě konsistentní, nadto je znalý a tak i schopný exaktního vyjádření svých myšlenek. Jsem rád, že máme takového presidenta. I proto mne překvapila slova " Byly doby, kdy snad mělo jistý smysl odcházet "za lepším" do ciziny, ale dnes tomu tak určitě není. Výzvy, aby se ....hromadně odcházelo do ciziny, jsou něčím, s čím se nenmůžeme smiřovat " I dnes má jistý smysl odcházet "za lepším" do ciziny, ba je to naštěstí možné i naprosto legálně. A v tomto kontextu zní výzva k nesmíření jako poněkud vyhrožující - jak nemůžeme smiřovat, co tedy uděláme, když se nesmíříme. A jak jsem psal - Viktor Dyk ? No, skonal v cizině. Banda hlupáku, píšete. OK. Takže můžete přivítat s potěchou, že se jich země zbaví. Cizina není jen západní, nota bene nejde anitak o odchod do ciziny, jako o odchod od zaměstnavatele. Léháro ? No, já jsem v cizině pracoval a když jsem poukazoval na to, že mám málo práce, dali mi kolegové lekci, že jeden pacient na hodinu je tak akorát. Nikdo nikde nečeká s otevřenou náručí, ale čeká, ba píše i volá. Má zájem a to stačí. Nikdo nezpochybňuje, že president je president.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

M | 3. 01. 2011 09:31

capo

Capo di tutti capi , vor v zakone, Nejvyšší mufftí, CsC, komunistický kolaborant , odpůrce EU a vstupu do NATO - tak jak mu přikázal jeho řídící orgán GRU/KGB/FSB.... jeho podpis je pod mraky zákonů , které naši kasu vyprázdnily. Kvuli němu a jeho vořežprutům dáváme výpovědi. Je dobře že reagoval tak jak reagoval - jsme na spárvné cestě

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

ScoutX | 3. 01. 2011 09:27

Jste banda hlupáků

Důvody k odchodu jistě jsou (konec konců, člověk není nikdy dost spokojený). Možná by si ale naši úžasně vzdělaní doktoři měli promluvit s lékaři, kteří už v západní medicíně nějaký ten pátek slouží a kteří mají srovnání. možná se budou divit jaký tu mají "leháro" (samozřejmě, že se to liší dle oborů a regionů). A možná by neškodilo si uvědomit i fakt, že ani v Německu ani jinde na ně nečekají s otevřenou náručí, ale že projdou sítem jen ti vybraní a nejlepší. A co se Klause týče. Nemusím s ním ve všem souhlasit ale jsem rád, že máme presidenta, který se neohýbá podle větru. A ať chcete nebo ne je naším legitimním presidentem až do další volby.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 3. 01. 2011 09:25

Hmmm,

pan president neprekvapil. "Lajnu drzi" vsechna cest. Ted jen abychom my udrzeli tu nasi.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 3. 01. 2011 09:21

Viktor Dyk

No saaaak take opustil.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 09:10

comment

http://www.youtube.com/watch?v=CvbMM0fyV5U od začátku , hlavně mi nuta 01.30

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 3. 01. 2011 09:06

Viktor Dyk

skonal v cizině.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

lékař | 3. 01. 2011 09:06

Můj presidet to není

Můj prsident to také není, ale neřekl o lékařích ani slovo. Jen naznačil.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Mirek | 3. 01. 2011 08:56

Tržní princip ?

v odkazu http://www.blisty.cz/

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

challenger | 3. 01. 2011 08:54

comment

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011010101

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Mirek | 3. 01. 2011 08:54

Tržní princip ?

Klausův novoroční projev: Normalizační inženýr zase promluvil Jan Čulík Výzvy, aby se v některých profesích organizovaně, kolektivně a hromadně odcházelo do ciziny, jsou něčím, s čím se nemůžeme smiřovat. Václav Klaus dne 1.1.2011 (promluvil skoro jak Gustáv Husák) Děsivý je Klausův novoroční projev. Banality se v něm mísí s komunistickým normalizačním žargonem sedmdesátých let. (Co má výše citovaný Klausův výrok znamenat? Odebere Klaus českým lékařům pasy? :) To asi nepomůže; v EU se dá cestovat i pracovat i na české občanky. Ta zatracená Evropská unie!) "Chovejte se tržně," říkával Klaus. A dodával, že "trh bez přívlastků vyřeší všechny problémy." Kampak se to podělo teď?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 3. 01. 2011 08:49

Já zase odsuzuji prezidenta republiky,

že jako vrchní propagátor divokého kapitalismu bez pravidel kárá lékaře za to, že využívají základní princip kapitalismu a to stanovení tržní ceny své práce. Václav Klaus není mým prezidentem, nikdy nebyl a nikdy nebude. Je to trapný ješita.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Lékařka2 | 3. 01. 2011 08:49

Prezident popřel svoji ruku trhu a nepřímo nás označil za otroky

Pokud se akce nevydaří = nedojde k radikální změně, opravdu odejdu ikdyž jsem již celkem stará.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

marek dalíků | 3. 01. 2011 08:34

prezident

je opravdu,ale opravdu poněkud ve vleku svých modrých na světě nejlepších myšlenek .....jak to řekl Rath? "vrtošivý stařík..."

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Medical Services

Komplexní edukační servis ve zdravotnictví

více informací

NOVÝ E-SHOP s medicínskou literaturou

 
MF logo
MF logo wide