Přejít na obsah

Kdo nepodporuje akci Děkujeme, odcházíme, ten podporuje korupci. Alespoň podle prezidenta České lékařské komory Milana Kubka. Ten totiž tvrdí, že díky navýšení mezd pro lékaře nezbudou peníze na korupčníky a mafiány.

Zpět na článek

Přidání komentáře

V diskuzi celkem: 121 příspěvků
Reagujete na komentář uživatele AČMN (12. 01. 2011 15:21):

Tiskové sdělení AČMN

Asociace českých a moravských nemocnic plně podporuje požadavek České lékařské komory na novelizaci úhradové vyhlášky a použití zvýšených úhrad nemocnicím na platy lékařů. Ztotožňuje se s tím, že…

*
* Pravidla diskusí - čtěte
*
 

* - údaje označené hvězdičkou jsou povinné

Diskuse

Řazeno od nejčerstvějších příspěvků (Řadit podle vláken)

98 | 13. 01. 2011 03:19

Je to přece tak jednoduché.

Proč zase Češi objevují Ameriku? Aby si na tom nějací Češi namazali korupční kapsy. Proč jsme vyvíjeli nějaký kočkopes našeho zdravotnictví, když jsme si mohli systém vypůjčit z Rakouska?! Rakousko je nám historicky nejbližší a pokud tam něco funguje, tak to skutečně funguje, ale malá připrděná zemička ve středu Evropy přece vymyslí něco bombastického. Kdybychom převzali rakouský model, mohli jsme být už dávno jinde. Představa, že budou nemocnice jen v krajských městech a lidé budou jak blbci dojíždět kvůli každému převazu či injekci je fakt zcestná. Já chápu modroptáky, proč chtějí centralizaci nemocnic, tam se prostě dá krást v daleko zajímavějších číslech a líp to utajit. V malé nemocnici si lidí vidí do talíře, v takovém Motole určitě ne. Ke Kubkovu prohlášení. Je to marketingová zkratka, ale správná. Stejně jako exodus - exitus. Tlakem na přesun peněz do platů lékařů, a doufám že i ostatních zdravotníků, je vyvíjen nepřímo tlak na uzavírání korupčních kanálů. To je přece pochopitelné. Platí zákon zachování hmoty. Když musím přednostně přidat lékařům, nemohu si už koupit předražené cétéčko nebo jinou mašinuj a shrábnout provizi. Boj proti korupci je český evergreen. Různé vlády tady bojují proti korupci a pak se dozvíme, že ministři bývalých vlád byli největšími korupčníky. Česká klasika. Tlak na zvýšení platů lékařů je skutečně funkční a ne proklamativní boj proti korupci ve zdravotnictví. Různí pisálci vytýkají doktorům, že nebojují dost proti korupci ve zdravotnictví. Ale právě že akce DO je všem korupčníkům ve zdravotnictví obrovsky nepříjemná. Už se objevují první vlastovky viz IZIP. Je to sice jenom na začátku, ale musí to jet dál.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 12. 01. 2011 22:52

Počkejme

že Vy jste cosi sloíbil v 10.03 a 10.07

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 12. 01. 2011 22:48

dotaz

já bych Vám to prozradil, ale za pět litrů. Zatím jen tolik, že možná běhaj za srnama, už na rozdíl od Vás vyzráli, vědí ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 12. 01. 2011 22:46

Wicherek je nejlepší

no to je skvělé,, jak se Vám daří humor na cizí účet. A co tak raději něco k věci samotné, než starost o to, kdo umí pustit žilou. Na západě se to tak dělá ? Fakt ? Vy budete z východu, což ? A trochu na jih, řekl bych.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MUDr Jiří Kilian | 12. 01. 2011 22:43

Přepracovaný lékař

Nojo, víte, milý kolego, to je tak : jakmile nemá někdo něco k věci, tak začne mít starosti o kdeco.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 21:21

...ministra Hegera z FNHK známe !

Jaké násilnické kroky ministerstva vůči lékařům ? Výpovědi jsou už věcí dohodování o možné stáhnutí výpovědi, ze strany lékařů. Co je na tom násilnického ? I v případě nutného řešení krizových scénářů, v zájmu zabezpečení akutní péče o pacienty. Odbory a odcházející lékaři už toto přece ve svém plánu dál neřeší. Někteří lékaři přece opravdu mohou odejít do zahraničí, nebo do ambulancí, nebo jiných soukromých nemocnic. Kdo se ocitá na prahu nejistoty je jen pacient, v obklopení supermoderních nemocnic, a nevraživých lékařů ,v nastaveném chatickém zdravotním systému. Kde nefungují lékaři bez hranic, kteří to dělají jako poslání, pro postižené obyvatelstvo , a ani fungovat nikdy nebudou. Být pacient zde, je zde více jak jinde ve světě na obtíž, né-li na odstřel.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 19:50

....ministra Hegera z FNHK známe !

Nerozuměli jsme si.Fašizací jsem mínil naopak násilnické kroky naznačované ministerstvem proti řádným výpovědím.Jenom tedy na vysvětlení.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 19:10

...ministra Hegera z FN známe!

Fašizace.Ve společnosti, kdy se vybavují nemocnice za miliardy, z důvodů udržet krok s technologickým rozvojem i z důvodů dotací slíbených z EU, tak se není čemu divit. Každý rozvoj , investice jdou ve předu za platy. Které se řeší následovně.Fašizace je vinit za to pacienty , a brát je jako ty, kteří jsou první na odstřel, v případě neúspěchu akce.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Dr.Ondra | 12. 01. 2011 18:13

....ministra Hegera z FNHK známe !

Podání výpovědi není fašizace milý pane!!! Bohužel, aby s námí začal vůbec někdo diskutovat nad problémy...jako je zakořeněná a systémová korupce počínaje managementem FN až po vrdoucí pracovníky...tak musíme udělat radikální krok a tou jistě odpověď je. Jen Fakultní nemocnice má roční rozpočet 5 miliard a z toho 500 milionů jde do investic budov, zbytek léky, přístroje, provoz...a v poslední řadě na platy,což je 5% z rozpočtu!!! (na západě je to až 40% výdajů) Korupce je po těch 20ti letech sofistikovaná - řadový lékař o žádné zakázce nerozhoduje ani nevidí smlouvy!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 16:53

holá fakta !

Ať jdou k Santa Klauzovi, já jim to přeju, čím víc na západ, tím větší svoboda a méně otroctví.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 16:23

holá fakta !

A to jste hezky uchopil.Oni by vlastně,ti blbci,měli jít raději zpátky k taťkovi Klausovi,ne?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 16:18

holá fakta !

Právě to tady udělal.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 16:16

pane jo

Vase uznani mne zvlaste tesi:-)))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 16:15

....ministra Hegera z FNHK známe !

Správná otázka.A já na to odpovím nezdvořile otázkou:a fašizací se to řeší? Podívejte,samozřejmě je od kolegů pitomost,že slouží nad rámec zákona.Zase je však pravdou,že ten plat,necelých 27tis hrubého,je jistě uměle udržován,neboť naopak tlačí k postoji lékařů výše uvedeného. Takže 3x vyšší plat(z rozkradených našich 40mld na to je).Úpřomně řečeno je pouze k polemice,že si můžou říct třeba i o 7x větší(stále by na to v těch 40mld ještě bylo).Jsou nedostatkové zboží.Ale pro ty služby a nonstop péči by to bylo ovšem kontraproduktivní,protože naopak by přestali makat(hle již tady máme,proč taťka Heger tak kope).A ty služby opět mimo zákon,ale tak atraktivně zaplacené,že prostě není nač si stěžovat.teď je to manipulace a teror(máte rád tu demokracii,tak toto je to opačné).Taktéž je možno říci,že na služby nejsou peníze ani lidé a holt nonstop kavárna zváno špitál nebude.Anebo Vámi kvitované(také o tom soudruzi mluvili):pro zdravotníky zvýšit povinně hodiny/ pracovní týden nařídit jim služby...Ale,pokud budou otevřeny hranice,tak jim tu dlouho moc lékařů nezbude.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 16:14

dotaz

To jako voni? No, nejspise sou furt na inetu. Vy ne?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 16:11

Přepracovaný lékař

Z toho prepracovany? O nikoli, ja si tak upoustim z ventilu agresivity, na nemocne jsem pak dostatecne vlidny, vstricny, hodny... Jako treba ted i na Vas. Mohl bych Vas s Vasimi starostmi o moji malickost odeslat kamsi, lec neucinim tak... Hezky podvecer

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 16:06

Wicherek je nejlepší

Prijdte, bude mi cti Vas presvedcit, ze to zvladnu. Budete se ovsem muset ohlasit. Vy vite kam, ja nevim kdo.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 16:00

Byci a Ctenari

Já se domnívám,že tentokrát jste na omylu.Tam se jedná o to,že to onen spolek pouze organizuje.Nemá to organizačně se SPL co dělat.Je tam přislíbena účast SAS,CLK,LOK...jedním z probíraných má být vzath DO-špitálníci-terén-vzájemná pomoc,či škoda...atd.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 16:00

Tiskové sdělení AČMN

Pokuď budete chtít pracovat v nemocničních provozech bez přesčasů, tak na počty současných lékařů musíte nemocnice zredukovat, zavřít, tam, kde se na základě personální nedostečnosti nenaplní stavy, teď hned okamžitě, pod tlakem akce D-0. .

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 15:58

proč neodchází kominicí

Když už ste to tak hezky,logicky,tak celospolečnesky pojal,tak vám tam chybí ještě jako doplnění president.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 15:56

Byci a Ctenari

Nejsem praktik a mych 13 mesicu prace obvodniho lekare by asi nepostacovalo:-)))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 15:55

Tiskové sdělení AČMN

Na a vy byste tam šel dělat.Přes časy nad rámec paragrafů,bez pauzy po službě,za 150 čistého...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 15:53

Já bych byl proto zkusit

No, asi nepochopil. Muselo by se asi nejspise vice zvazovat, ktere leky jsou pro nase nemocne nezbytne, za ktere je nutno zaplatit cenu pozadovanou dodavatelem (neni-li mozno sehnat dodavatele jineho), ktere leky jsou zbytne, u kterych lze snizit uhradu z tzv. zdrav. poj. ci ktere leky je jeste mozno vyjmout z uhrady tzv. zdrav. poj. zcela. Tedy, pokud se nepletu, to, co by mel cinit a necini SUKL. A ze by nekteri vyrobci z naseho trhu odesli? No, jak v tisku jsem zaznamenal, je u nas paleta leku na trhu spise vetsi, nez mensi, nez jinde. Mozna jsem jen spatne cetl. Proc vsakje u nas na trhu jeden identicky pripravek od nekolika ruznych vyrobcu, to mi tez neni prilis jasne. Nadto, kdyz je snad stale jeste platne rozhodnuti stran a vlady, ze lekarnik muze predepsany pripravek, neni-li na receptu vyslovne uvedeno, ze tak cinit nema, zamenit za jiny se stejnou ucinnou latkou. Ohledne me korupce muzete byt v poklidu. Moje preskripce (a tim i zajem dealeru o moji malickost) jest zcela minimalni.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 15:51

holá fakta !

Co je zainvestované v nemocnicích tam už stejně je, Buď to budete používat Vy odcházející, co zůstanou, nebo to bude používat někdo jiný, komu se to pronajme nebo rozprodá. O to teď jde! Křičet ,Kde kdo, a kdy ? No už.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 15:49

pana Hegera z FNHK známe 14let!!!

Protože jim doma(špitál)chybí táta Heger?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 15:48

Tiskové sdělení AČMN

Já mám tudle zkušenost.Zlatej městskej špitál.Dokud tedy byly 2.Pak jeden zrušili a doktoři v tom druhým se mohli pomočit.A byli taky celkem už potom protivní.A fakultky...škoda mluvit.Ale nechci tím říct,že je to nějakou profes.impotencí kolegů v tom špitále.Prostě přepracovanost.A jakpak tedy nám ten lumen nápad s tou superhypercentralizací dopadne?Budou psychicky vyšťaveni ještě více.Na ten halíř,který jim přidaj jsem ohromně zvědavej,ikdyž bylo zde řečeno,že je to organizačně,při předpisech dosti nemožné.A taky se moc těším,jak mi dají befelem,že mám jít jako extramurál do špitlu dusit a taky nalspp.Ikdyž tady někde bylo,že Vašek svoji nabídku ("vopvoďáci za špitály") dementoval.Dobrovolně se nyní ukončím nevhodnou poznámkou.V tomhle polofašistický zrůdistánu bych se ale nedivil.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Dr.Ondra | 12. 01. 2011 15:44

pana Hegera z FNHK známe 14let!!!

A pro zamyšlení - proč třetina lékařů Fakultní nemocnice Hradec Králové podalo výpověď. Nejvíc ze všech fakultních nemocnic! Z nemocnice, kde Doc.MUDr.Heger dělal 14let ředitele (do r.2010)!!!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 15:41

Tiskové sdělení AČMN

Nutnost okamžité centralizace !Je z důvodů akce D-O, která si okamžitě vynucuje přejít na práci bez přesčasů , zaplacenou 1,5 -3 průměrné mzdy,u nemocničních doktorů, i v nemocicích s nedostečným personálním zabezpečením některých oddělení.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Dr.Ondra | 12. 01. 2011 15:41

pana Hegera z FNHK známe 14let!!!

Korupce je to hlavní na co já odcházející kolegové chceme upozornit!!! Ten, kdo nás nepodporuje je sám v korupci namočen!!! Jestli si to neuvědomíte než odejdeme za 6 týdnů, tak už se nevrátí nikdo z 20-30ti letých, kteří jsou většinou lékařů ve výpovědi!!! Doc.MUDr.Heger 14let jako ředitel naší FNHK s korupcí nedělal nic!!!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 15:39

proč neodchází kominicí

Mily dogousi, velmi, ale opravdu velmi rad Vas poucïm stejne jako "cloveka". Toz, vezte, ze kominici maji, rozhodnutim stran a vlady, zajisten vyborny job na pristi leta, nadto si sami urcuji cenu a objem sve prace, za odmitnuti provedeni vymeteni toho ci onoho kominu (z nejruznejsich duvodu) jim nehrozi trestni postih, vlaceni tiskem... Proc by odchazeli? Pravnici si sve platy se stranami a vladami vyjednali (ani nemuseli prilis "bojovat") hned kratce po tzv. revoluci. Nadto, co by jinde se znalosti pouze NASEHO prava delali? Znovu se ucili pravni system te ci one zeme? Veterinari si tez, obdobne jako ti kominici urcuji cenu a objem sve prace vice mene tez sami. Veterinari si svoji praci tez otaxovali jiz davno. Vite, ze cena vysetreni napr. psa je vyssi, nez vyse uhrady od tzv. zdrav. poj. za Vase vysetreni? Toz najdete si taxy uvedenych profesi (u pravniku minim advokatu) a pujde Vam to do hlavy snaze.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 15:38

holá fakta !

Vy mimoso,dyk právě tímto má být ta vláda konečně přitlačena,dotlačena k řešení průseru ve zdravotnictví,který přesně pojmenován je rozkrádání veřejných pěněz.Ať to dělaj farmafirmy,ať to dělaj někteří(většina) soudruzi ředitelé přes beton( a 17% ze zakázky malá domů),ať to dělaj pojišťováci přes nastavené akordy a izipy.Přdstavte si to jako link donor-akceptor.Donor (ZP)má nalitý prachy.Z toho si vybere,co potřebuje(nějak do zašmodrchá(Izip,Akord,Občan apod),pak vypustí,tady se to rozlije do farmafirem,pak to běží na poskytovatele,kde to rozháže management sobě přes svoje kamarády a k praktickému vykonavateli dojde kulový.Proč myslíte,že obvoďáci dostávaj pouze 5% z této daně?No protože si z toho zloději nic nemohou urvat.Krade se přes 40mld ročně.Tyto peníze mají jít na zdrav.systém.Jsou to moje,jeho,jejich i vaše prachy.Vám to nevadí?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

E.T. | 12. 01. 2011 15:35

Já bych byl proto zkusit

No evidentně jste to nepochopil, pokud by ještě dále klesla cena léků,tak zahraniční výrobci prostě cenu už dále nesníží, jelikož by docházelo k reexportům jejich "u nás drahých" léků do západních zemí a tím by došlo k poklesu obchodu v tamních reálných cenách... To si myslím, že zahr. výrobci raději opustí náš malý trh, než aby šli pod cenu :) Nebo Vás dealeři ještě stále dost korumpují a z toho dovozujete vysoké ceny léků ? :)

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 15:35

Tiskové sdělení AČMN

I v Německu a Rakousku mají jinou legislativu. Ale je možné pokračovat nadále v naší osvědčené cestě.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 15:30

Byci a Ctenari

Pravda ,pravdoucí.Pojedete se podívat na toho Praktika.cz v sobotu?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 15:29

holá fakta !

Vyhrožování smrtí ? A ten pohřebák je málo ? Nezapomínejte, že veřejný sektor zdravotnictví, má na akutní péči monopol v tomto státě . A má tedy opravdu možnost zajistit případný kolaps této péče, si pacient sám ? Když mu tedy podle Vás není vyhrožováno ? Narozdíl od aktérů a organizátorů akce D-O, kteří toto asi mají nějak zajištěno, protože jsou v tomto naprosto klidní. Jako by se jich smrt netýkala. To se týká jenom pacientů.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 15:27

Byci a Ctenari

Umirani vsak nebyva krasne, prijemne....

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 15:25

ZDN a spol

:-))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 15:24

Já bych byl proto zkusit

No, vyvozcum by stouply ksefty, vyrobci by museli pridat ve vyrobe...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

E.T. | 12. 01. 2011 15:23

Já bych byl proto zkusit

Tak to zkuste :) já se zase vsadim, že dojde k vývozu "drahých" leků od nás do Německa, Rakouska atd... a na českého pacienta zbyde možná portfolio Zentivy

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 15:23

Tiskové sdělení AČMN

Mily Marku i tady mate odpoved na to Vase doporucovane srovnavani.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 15:21

Posaďte se na zem...

Hmmm, jak pisete, pouze pracujete ve zdravotnictví, nejste tedy nejspise lekar. To by celkem omlouvalo Vasi neznalost. Tak tedy jeste jednou pro Vas a pripadne dalsi. Pokud jsem pozadavky a prohlaseni autoru vyzvy DO cetl, zadny z nich nesrovnával a nesrovnava (natoz donekonecna) mzdy s Německem. V argumentaci akteru vyzvy DO je uvadeno srovnani POMERU platu, mzdy lekaru proti celostatnimu prumeru mzdy v nasi zemi a v jinych zemich - napr. v nemecku. Mozno tez pripadne srovnavat POMER platu, mzdy lekare a napr. platu, mzdy soudce, pilota, plukovnika armady, poslance.... u nas a napr. v Nemecku. To byste si Vy a dalsi diskuteri už měli uvědomit... Stejně tak lze srovnávat POMER našich životních nákladu a jejich... To s tim rovnanim se s rovnymi mi pripomnelo davnou historku, kdy jsem byl za Gorbaceva v tehdejsim Sovetskem svazu za Uralem na Sibiri a tam jsem s jednim kolegou (po nalezite premedikaci:-))) vedl diskusi o "prednostech" socialistickeho zrizeni. Poukazoval jsem, mimo jine, na vysi jeho platu ve srovnani s cenou zimniho kabatu pro jeho dceru (rovnaly se), na ubohe vysledky 70 let budovani socialismu... Kolega mne vsak uzemnil odopovedi: V Kitaji chuze". A se svoji argumentaci jsem byl.., no, vsak Vy vite kde. Kolegu omlouvalo, krome masivni propagandy to, ze k Cine mel i blize, nez do Moskvy, natoz dale na Zapad. Vite, ja byl od detstvi zvykly, jako vetsina z nas v zapadnich Cechach, hledet spise k tomu zapadu. Vy zrejme...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

AČMN | 12. 01. 2011 15:21

Tiskové sdělení AČMN

Asociace českých a moravských nemocnic plně podporuje požadavek České lékařské komory na novelizaci úhradové vyhlášky a použití zvýšených úhrad nemocnicím na platy lékařů. Ztotožňuje se s tím, že další nečinnost Ministerstva zdravotnictví a Vlády ČR v současné krizi nejen že ohrožuje zdraví a životy občanů, ale umožňuje pokračovat v dalším rozmělňování zdrojů a plýtvání finančními prostředky. Podporuje požadavek orientovat české zdravotnictví na osvědčené vzory německého a rakouského zdravotnictví, s nimiž jej spojují tradice společné vyspělým zemím středoevropského prostoru. S ohledem na zkušenosti těchto zemí AČMN odmítá další účelovou centralizaci zdravotní péče do největších nemocnic a požaduje přehodnotit vztah ke středním a malým nemocnicím, které běžnou nemocniční péči dokáží poskytovat levněji, efektivněji, v prostředí lidem bližším a pod kontrolou veřejnosti.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 15:11

....ministra Hegera z FNHK známe !

Můžete mi říci kde, v které zemi není korupce, a ještě navíc, pakliže se rozděluje takové množství veřejných prostředků ? Akce D-0, je časovaná akce, pomocí výpovědí, za navýšení platů na 1,5-3 násobek průměrného platu, u nemocničních lékařů, bez přesčasů ! Nemýlím -li se ? Jak chcete docíli okamžité práce bez přesčasů, v nemocnicích , kde jsou nedostatečně personálně zabezpečené provozy ?A ještě, když z té akce opravdu někdo odejde do ambulantní sféry, nebo i mladí , jazykově vybavení do ciziny ? A ještě chcete aby se veřejnost začala vyjadřovat k podpoře ? Chaosu ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 15:11

Posaďte se na zem...

No prosím,jsem pro.Tak srovnávejme s Francií,Anglií,Španělskem,Itálií nebo Portugalskem.Německu se striktně vyhněme.Anebo s čím chcete srovnávat?Po čtvrtstoletí se Slovenskem?Ale vážně:tady se přece srovnává pouze poměr.Uvědomte si,že pokud se toto nenarovná,tak budeme hanfba rarita a ti lékaři nebudou.Fór je ale v tom,že ty prachy,zdravotní daň,se bude dále platit.Ono to těm mafiánům(tím,že vstoupili do zdravpoj. systému)bude vcelku stačit,protože prachy jim zůstanou doma.Mimochodem,já bych svému synovi medinu rozmlouval,anebo bych mu nastínil,že post je lépe odejít.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 15:06

ZDN a spol

Třeba se ho,Ramba,báli.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 15:05

Byci a Ctenari

Určitě.Co je to jeden lidský život z pohledu vesmíru.A smrt je přece tak přirozená...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 15:03

ZDN a spol

Diky, zdravim... Jo, je docela zajimave, jak je korupce zhave tema, kolika lidi, doted zde nijak vyrazneji aktivnich se dotklo:-)))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Marek | 12. 01. 2011 15:02

Posaďte se na zem...

sám pracuji ve zdravotnictví...pokud chce jít někdo pracovat do zahraničí, a vydělat si více, tu možnost zde samozřejmě mněl, má a bude mít...nelze ale donekonečna srovnávat mzdy s Německem, to by si už naši lékaři mněli uvědomit..stejně tak nelze srovnávat naše životní náklady a jejich...rovnejme se rovný s rovným...Polsko, Slovensko, Maďarsko...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 15:01

ZDN a spol

To svedci o tom, ze ve svem vystoupeni dokazal vse vysvetlit natolik, ze dotazu prakticky nebylo treba. Vy mate jine vysvetleni?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 14:58

holá fakta !

Mily clovece, Vy o nejakem vyhrozovani smrti vite? Nemel byste to nekam oznamit?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Dr.Ondra | 12. 01. 2011 14:55

...ministra Hegera z FNHK známe!

Korupce je to hlavní na co já odcházející kolegové chceme upozornit!!! Ten, kdo nás nepodporuje je sám v korupci namočen!!! Jestli si to neuvědomíte než odejdeme za 6 týdnů, tak už se nevrátí nikdo z 20-30ti letých, kteří jsou většinou lékařů ve výpovědi!!! Doc.MUDr.Heger 14let jako ředitel naší FNHK s korupcí nedělal nic!!!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 14:54

Počkejme

Jo, jo, kdo si pocka... Jo, ze vy v Praze jste pořád víceméně OK, to my, mimo Prahu, vime davno:-)). Ta myslenka, ze sestry lekare - v porovnání se Západem - oddřou spoustu práce je zajimava. Nejak totiz nejde dohromady s nedavno proklamovanym prebiranim kompetenci lekaru sestrami jak castecnym resenim problemu nedostatku lekaru. Asi by bylo treba si v tom nejdrive jasno, ze? A tuzemský pacient, by mel opravdu vedet, jak to chodí venku, napr. ve Velke Britanii (odkud mam zpravy), ale i v tom Rakousku (osobni zkusenost). Soudim, ze pak by si lekare u nas (a vubec uroven zdravotni pece) povazoval jeste vice.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 14:51

výborne pane Kubek

To by to nejspise spadlo. Stejne tak kostel, jako hostinec, ba i ten hanbinec.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 14:48

výborne pane Kubek

Tak to stavějte bez základů. I nemocnice.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 14:41

proč neodchází kominíci

Kominici maji, rozhodnutim stran a vlady, zajisten vyborny job na pristi leta, nadto si sami urcuji cenu a objem sve prace, za odmitnuti provedeni vymeteni toho ci onoho kominu (z nejruznejsich duvodu) jim nehrozi trestni postih, vlaceni tiskem... Proc by odchazeli?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 14:38

výborne pane Kubek

Jo, na zaklade... Na zakladech se da postavit stejne tak kostel jako hostinec, ci dokonce hanbinec.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 14:35

Nic nového pod sluncem

Milý pane Byku, necitim se byt odbornikem na rozmistovani zdravotnickych pristroju po republice, dovolim si jen dle svych zkusenosti usuzovat, ze vybaveni okresni nemocnice CT dnes nelze povazovat za nadstandard - otazkou je, kolik je v okrese nemocnic, ze?:-)) MR v okresni nemocnici za urcity nadstandard asi povazovano byt muze - 1-2 na kraj? Krome rozmisteni pristroju v kraji je dalsi otazkou jejich cena. Jsou-li vybavena dve pracoviste prakticky identickym pristrojem a v jednom je cena toho pristroje dvakrat vyssi, nez v zarizeni druhem, kdyz cena pristroje je podstatne vyssi, nez by pristroj stal v sousedni zemi (Nemecko, Rakousko...) je to jiste minimalne duvod k zamysleni ci spise k trestnimu oznameni. Vedeni (at uz nemocnice ci kraje) musi byt schopno nakupy uvedene (a dalsi financne nakladne) zdravotnicke techniky obhajit, pripadne obhajit jejich nezakoupeni. Neni-li toho schopno, pak je neschopne. Pri posuzovani nutnosti nakupu te ci one pristrojove techniky je treba vzit do uvahy i zamyslene vyziti zakoupenych pristroju (nalezite podlozene), mira uhrady vykonu na nich provadenych (je-li vubec realna), najme pak personalni zajisteni obsluhy tech pristroju. Obavam se, ze prave posledni uvedeny bod zustava pri posuzovani vedenim tech nemocnic, potazmo kraju dosti casto opomijeno. Muzeme spekulovat proc. Co se týče reforem a posstoje ČLK k nim, vzpominate minimalne nepresne. Jo, mohl byste upresnit tu branzi? Jste lekar?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 14:01

holá fakta !

Pokuď někomu vyhrožují smrtí ? Jako organizovaná skupina na základě zaplacené kampaně, a ještě ve veřejném sektoru ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 13:58

proč neodchází kominíci

Protože nejsou organizováni LOK ! Možná jejich čas příde. A všude chleba o dvou kůrkách.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 13:56

ZDN a spol

Každý má myslet za sebe. Nejsme ovce. Kdo nepodporuje lékaře , podporuje korupci . A v čem ? Lékaři mohou dělat pokusy na lidech, nebo taky nechtě- z neznalosti léčit špatně . Tak to je mám taky podporovat ? Aby za to dostali zaplaceno. Plošně, jednotně myslet!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

dogous | 12. 01. 2011 13:52

proč neodchází kominicí

Nejde mi do hlavy, proč neodchází kominíci, právnici, nebo veterináři. Vždyt všude dobře, proč být doma.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 13:51

výborne pane Kubek

Pane Wicherek, na základě - nebo to chceme zrušit !, demokratických voleb.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 13:47

holá fakta !

Nechlastám, trávu nekouřím. A vůbec co je Vám do toho ! Vy chcete aby se veřejnost vyjadřovala k akci D-0, která je pojatá jako akce organisovaná LOK ! To nejsou individuelní odchody lékařů do ciziny, a jejich výpovědi z vlastní hlavy.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Čtenář | 12. 01. 2011 13:41

Počkejme

Počkejme si na březen. Tady se pořád argumentuje v makrodatech (péče - nepéče, nouzový stav - kolaps), ale ono to tak horké nebude. Jak to tak v životě bývá, mezi signatáři "Díky, vydíráme" je menší tvrdé jádro a pak spousta manipulovatelných jedinců, kteří šli s davem. Když vláda neustoupí, skončí to nějakou plichtou (my v Praze jsme navíc pořád víceméně OK). Skutečným problémem bude naprostý rozklad alespoň zdání solidarity ve zdravotnictví, protože sestry určitě špatně ponesou, že za vyšší plat vydíral doktor, který je ve skutečnosti málo schopný a za něhož - v porovnání se Západem - oddřou spoustu práce. A tuzemský pacient, který ví, jak to chodí venku, si bude svého felčara ještě míň vážit, poněvadž tím, že si ho vzal jako rukojmí, aniž by byl alespoň machr.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Goga | 12. 01. 2011 13:31

holá fakta !

Tak prestan chlastat a kourit travu,a neco ti zbyde

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

mise | 12. 01. 2011 13:29

ZDN a spol

A vo tom to je! Jaký myslel, nemyslel! Několikrát v přímém přenosu zopakoval: "Kdo nepodporuje lékaře, podporuje korupci!". A připomínám pouze pod čarou: kolik bylo dotazů po tom jeho brífinku - 2? To taky o něčem svědčí...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Čtenář | 12. 01. 2011 13:27

Wicherek je nejlepší

Wicherek umí v té naší roztomilé diskuzi spustit opravdový wichr z hor! Jestli je to takový lékař jako demagog, tak bych si od něj nenechal ani pustit žilou (pokud, na rozdíl od doktorů na Západě, dokáže napíchnout žílu a vzít krev). :-)))))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Čtenář | 12. 01. 2011 13:19

Byci a Ctenari

Bez obav, emigrante. Já si nějak poradím.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 13:13

Nic nového pod sluncem

Já bych zprava zleva do toho takhle nešel.Že se chtějí uživit,že udělali nějakou ekonomickou představu a nyní jim shůry event.zničí živnost... Já bych chtěl vědět 2 věci: 1.Má dr. Kubek pravdu a má být upravena úhrada léků dle zákona?Odpověď:ano má. 2.Poškodila by tato úprava lékárnu a jak?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 13:07

Nic nového pod sluncem

Nechci vás iritovat,ale lékař asi nejste a tím,že jste někde fachčil jako manager,tak jste již bytostně na druhém pólu názorů(vy potřebujete lékaře ,aby vám dělali za co nejmenší peníz a z toho vy budete mít větší a větší peníze...).To je jedna věc.A,prosím vás,kde je nějaká reforma?Nebo považujete reformu za reformu předání fakultech do soukromých rukou mafiánům?No,vy asi vlastně ano,protože to by byl pro vás ten správný job.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Torontotom | 12. 01. 2011 13:02

pro AS

na rozdíl od nemocničních lékařů nedostávají na ty pohotovosti peníze od státu...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 13:00

výborně pane Kubek

Hmmm, mily clovece, pokud vim stavajici vlada, obdobne jako ty predchozi, nebyla demokraticky zvolena, ale jmenovana presidentem republiky na navrh premiera.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 13:00

výborně pane Kubek

Demokraticky zvolá vláda ještě nemusí demokraticky konat a vlastně ani nemusí být demokratická.A demokracie určitě není,že je zvolana(demokraticky)vláda a ta je tímto krokem hájena před od kritikou s povinností občanů ji slepě poslouchat.Demokracie je právě od toho,aby voliči mohli zasahovat do dění.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 12:56

holá fakta !

Tady jsem se trochu zamotal.Jak ty příspěvky někoho ohrožují?Děkuji

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 12:55

výborně pane Kubek

Že jo ? Přitlačit , přidusit každou demokraticky zvolenou vládu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 12:53

Přepracovaný lékař

A teď Phobe:co k obsahu těch příspěvků a tvoje konstruktivní reakce?...Aha,chápu,o to ti nejde...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 12:50

výborně pane Kubek

Průser je,že ten její odchod není řešením.Přitlačit,přidusit.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

AS | 12. 01. 2011 12:49

Nic nového pod sluncem

Farmaceutická a lékárenská lobby zase řve, jací jsou chudáci. ".... desítky možná stovky lékáren zejména v malých městech a na vesnicích by museli zavřít, ..." .. No a co? Tak jak otevřely, by zase zavřely. Prošly snad lékárny nějakým výběrovým řízením jako ZZ? Neprošly. Každý si otevřel lékárnu kde ho napadlo, ve velkých městech jsou místy 4 lékárny v rozsahu 100m čtverečních, a všechny prosperují. Na rozdíl od nemocničních lékařů neslouží ani pohotovosti.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 12:44

Sigmund

Tak Vám nevím,pane,zda nejste poněkud vztahovačný s nějakým tím pocitem středu všehomíra.Chtěl bych vám tímto říci,že nemůžete mít takový názor jako vysokoškolsky vzdělaný člověk a mě váš názor uráží.To je pitomost,co?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 12:28

Je zábavné

Omluvy netreba, neni iluzi, ale realnym faktem, ze se Vas problemy zdravotnictvi vice ci mene tykaji (nyni ci v budoucnu). Vyjadrovat k problemum zdravotnictvi se muzete, minimalne na inetu, vyjadrovat jak uznate za vhodne. Musite ovsem pocitat s aplikaci tretiho Newtonova pohyboveho zákona.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kolouch | 12. 01. 2011 12:25

dotaz

Wicherek, co voni dělaj? Že sou furt na netu?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 12:25

pane jo

Pan Wicherek zapomíná říci, že to má ďůrku,ta akce D-0, pro ambulance, zrušení paragrafu fišerová. Taky ho často čtu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 12:22

ZDN a spol.

Lékař co chce navýšit svůj příjem, tak aby nemusel pracovat přesčas. Nemusí podporovat akci D-0, a to z důvodu, že každý je jíný a nemyslí třeba plošně a jednotně.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Lidlman | 12. 01. 2011 12:22

pane jo

..ty dochtůrci ale koušou co? :-) speciálně ten s nickem Wicherek

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 12:20

Jste zábavný

Vas dotyk jsem ani nepocitil, neni tedy co promijet, nadto jste slibil, ze se to jiz nebude opakovat. Pro vasi informaci, nikdy jsem nebyl a nejsem obdaren nekterou z hodnosti IX. až XIV. tridy tabulky hodnosti ruske statni spravy zavedene carem Petrem I. Velikým 24. ledna 1722. Tato tabulka a platila s některými změnami jen do konce Ruské říše v roce 1917. Vase osloveni "Vase Blahorodi" je tedy naprosto, ale opravdu naprosto nepatricne. Aby informace byla uplna, pak vezte, ze ono Vami uzite osloveni se pise spravne "Vaše blahorodí". Vite, mily ctenari, ono nestaci jenom cist, je treba si take obsah precteneho pro pripadne nasledne uziti spravne zapamatovat. Pri nespravne interpretaci precteneho se pak totiz muzete dostat do trapnych situaci, obdobnych te, v jake se nachazite nyni. Tedy..., jste-li ovsem schopen ji jako trapnou vyhodnotit.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Lubomír Bláha | 12. 01. 2011 12:10

ZDN a spol

„Ohrazujeme se proti tvrzení, že rezervy v systému českého zdravotnictví by se měli získat 15% zlevněním cen.......... že pokud by k takovému zlevnění došlo, desítky možná stovky lékáren zejména v malých městech a na vesnicích by museli zavřít, ...........do velkých měst a i lékárny zde by znatelně museli omezit svojí nabídku,“ uvedl Hampel předseda představenstva GML. Tři (minimálně dvě) gramatické chyby v příčestí jsou dokladem toho, kdo a jak svou práci dělá.... Ať se nám to líbí nebo ne, MUDr Kubek má pravdu ve věcných příkladech Pro Bc Sigmunda - MUDr Kubek zřejmě myslel lékaře, kteří nepodporují..., podle Vašeho titulu jste nelékař, tudíž se Vás to přímo netýká... PS: pro JW - Jiří, nenech se ve své aktivitě odradit a klidně piš po minutách, ať je těch závistivců více

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 12:08

holá fakta !

Veřejné akce, nevolených zástupců z řad veřejnosti,jsou zaplacené z příspěvků,ohrožujících lidi na životech, ve veřejném sektoru.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 12:03

teror a strach !

Akce D-0, šíří teror a strach u pacientů. A to nečtou jako veřejnost, příspěvky zdejších MUDr podporujících tuto akci, jak se vyjadřují jednoznačně k tomu, že akci, na ohrožení svého života mohou odnést jenom pacienti. A to je odborářská akce ! Pokuď padne vláda zvolí se jiná. Život pacientům nikdo nevrátí, i kdyby jim měl zaplatit odškodné.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 12:01

Vážený pane bakaláři

Pardon,vy jste to nenavázal na ten bakalářův příspěvek.Už jsem si toho všiml.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 12:00

Vážený pane bakaláři

Máte pravdu.Jenom bych se zeptal:kdo je to ten"pan bakalář"?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kony | 12. 01. 2011 11:57

Je zábavné

No,možná není šťastné,že jste řekl pouze,že Kubek je v.ůl a zdejší lékaři jsou v.olové.To se skutečně může nějakému šťouralovi zdát jako málo věcné a vám zase až moc,protože jiné sdělení nemáte.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 11:52

Vážený pane bakaláři

Čím více na platy, tím méně přesčasových hodin lékařů, tím větší bezpečnost pacientů v nemocnicích. To chápu. Korupce s výší platů úplně nesouvisí, uplácet se můžou lékaři i dobře zaplacení lékaři z důvodů nedostatkové nabídky péče, nebo dostupnosti některých léků, či některých vyšetření . Korupce je vždy spojena s nedostatkem, s omezeným zdrojem, nějaké komodity, služby.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 12. 01. 2011 11:39

Vážený pane bakaláři

pravda bolí. To víme všichni. Doktor Kubek řekl naprostou pravdu. Já chápu, že se to mnoha zainteresovaným nemůže líbit. Ať už mají titul či nemají, z Plzně či odjinud.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 11:31

občan v demokratickém státě

Volil jsem strany, prosazující reformu zdravotnictví, s přihlédnutím ,k mnoha problémům, které jsou v něm dlouhá léta neřešeny . A zde na ZN, pouze vyjadřuji svůj nesouhlasný názor na akci D-0. Protože neřeší reformu zdravotnictví , tak jak by se měla. Tedy legislativní cestou.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Drahomír | 12. 01. 2011 11:27

Sigmund

Vážený pane prezidente. Musím Vám sdělit, že mám několik zásadních důvodů, proč akci lékařů s názvem Děkujeme, odcházíme nepodporuji. Neznamená to ale automaticky, že bych si myslel, že lékařům vyšší plat nenáleží, a u už vůbec i přes svůj nesouhlas s akcí automaticky NEPODPORUJI korupci. Dovolte mi tedy abych Vám naspal, že Vaše vyjádření a automatická spojistotost s korupcí v případě nepodpory akce "Děkujeme, odcházíme" není hodno vysokoškolsky vzdělaného člověka a spoustu slušných lidí, včetně mne, taková automatická spojitost uráží! S pozdravem Bc. Drahomír Sigmund

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 11:22

holá fakta !

A jak si má pacient zajistit bezpečnost své léčby za současného stavu zdravotnictví, v akci D-O, která má za úkol buď peníze pro lékaře, nebo pacienty usmrtit. Akce náš exodus, Váš exitus.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Goga | 12. 01. 2011 11:11

ČLK:čím více na platy

Ten člověk lečený,nedolečeny asi neco má společného s tou korupci.......

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Serg | 12. 01. 2011 11:09

ČL

Vidět ,že človek nedolečeny neco má společného s tou korupci.....

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 12. 01. 2011 10:58

pro bezpečnost pacientů !

Peníze na zaplacení lékaře, aby pracoval bez přesčasů !To je ale mnohem složitější, a legislativně zajistit, není možné během měsíce, včetně zajištění personálního zabezpečení provozu mnoha oddělení, a i celých nemocnic. Akce D-O , to jen komplikuje.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

fall | 12. 01. 2011 10:53

přesné

Pan Kubek to vyjádřil přesně, má náš obdiv.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

emigrant | 12. 01. 2011 10:43

Byci a Ctenari

moc vam preji, co vas v nejblizsich letech ceka, 70 let jste nezazili, ze by se o vas nikdo nepostaral, kdyz potrebujete, protoze na ,,peci,, mate narok a doktor musi...zvanite o necem, o cem nemate ani páru a bude nutne vymachat vam v tech ho.nech vase dr.ky

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Phobos | 12. 01. 2011 10:42

Přepracovaný lékař

Nedá mi to, abych nevzpomenul jeden z často omílaných důvodů lékařské rebelie, a to ten, že přece nechceme, aby nás léčil přepracovaný lékař. Nechtěl bych věru být pacientem páně dr. Wicherka, neboť ten musí být z četného vysedávání u počítače přepracovaný velmi! Namátkou jen dnes v diskuzích na těchto stránkách je podepsán svým jménem (nicky neumím zhodnotit, ale na nick Bianka si určitě leckdo vzpomene, že?) v 8,28, 9,03, 9,11, 9,42, 9,45, 9,46, 9,51, 9,52, 9,58, 10,05, 10,09, 10,14...Dál už nestíhám sledovat! Jinými slovy, pane doktore, zatím jste proklábosil u kompu minimálně dvě hodiny! Co na to Váš zaměstnavatel? Mít takovéhoto zaměstnance, který mi dobrovolně podá výpověď, ani na vteřinu bych ho nepřemlouval!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

doktor | 12. 01. 2011 10:26

Nic nového pod sluncem

Píšete že patříte do branže a byl jste ve vedení neocnice, ale gramatika vám teda moc nejde (jsi-si opakovaně, tedy ne překlep) a na tu by měla stačit zkadní škola. Kdo to teda ty nemocnice vlastně řídí?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

carl | 12. 01. 2011 10:26

výborně pane Kubek

Myslím , že v tiskoví konferenci ČLK bylo vše všem jasně vysvětleno., kde sjou hlavní problémy zdravotnictví, kdo je způsobil i naznačil způsoby řešení.Kdo nechce slyšet pravdu je slepý. Vláda , která zpětně zaměstná pana Drobila by měla být co nejdříve odejita ( ODS, TOP)

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Čtenář | 12. 01. 2011 10:07

Je zábavné

A ještě se dodatečně omlouvám za to, že jsem na chvíli podlehl iluzi, že i jako pacienta se mě týkají problémy zdravotnictví a že se k nim z této pozice mohu svobodně vyjadřovat...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Byk | 12. 01. 2011 10:06

Nic nového pod sluncem

Milý pane Wicherek, velice dobře vím co je práce lékaře a též představitelů komory. Patřím do branže a dokonce jsem byl několik let ve vedení jedné nemocnice. Když jsme přesvědčovali lékaře že pět CT¨v okruhu 30 km je nesmysl o NMR ani nemluvě, tak šlo o životy. Dneska mi ti, co jsi tenkrát nevěděli představit život bez těchto přístrojů v místě, říkají, že nebýt těchto investic, tak je dneska na platy při zachované péči. Co se týče reforem, pokud jsi vzpomínám tak ČLK byla vždy proti všemu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Čtenář | 12. 01. 2011 10:03

Je zábavné

Promiňte, jen jsem si dovolil mít svůj názor. Opravdu jsem se Vás nechtěl dotknout, Vaše Blahorodí. Už se to nebude opakovat, slibuji.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 09:58

Je zábavné

Vasi jistotu Vam dosti zavidim. Ja si ve sve profesi takovou jistotu dovolit ani nemohu.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Čtenář | 12. 01. 2011 09:50

Je zábavné

Není můj problém, holenku, že tam nic věcného nevidíte :-)

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 09:46

co zbyde na pacienty

Nikolivek vsak diky tomu, ze lekari nejsou bonzaci (kez byste mela pravdu:-))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 09:45

Je zábavné

Hmmm, tak jste nam sdelil, ze umite cist a co Vas bavi. Zkuste ted neco vecneho. Snad to zvladnete.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 09:42

Ad

Omlouvam se za "zdublovani" prispevku, neminil jsem mu timto dodat na duraznosti.:-)))

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Čtenář | 12. 01. 2011 09:32

Je zábavné

Je nesmírně zábavné pozorovat, jak Kubek celá léta systematicky profiloval ČLK jako prestižní, respektovanou organizaci. Ještě zábavnější je sledovat nářek zdejších MUDr., kteří pracují jako jejich kolegové na Západě, tj. váží si času pacienta, jsou mu rádcem a přirozenou autoritou. A úplně nejzábavnější je číst zdejší bláboly graduovaných lidí, kteří za jakýmkoli náznakem kritiky "Děkujeme, odcházíme" skutečně, ale skutečně nevidí spiknutí všech včetně médií - když použiju rétoriku papá Klause.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 09:11

Nic nového pod sluncem

Mily Byku, dovolte, abych vas poucil, ze tezistem prace lekaru, vcetne presidentu CLK, neni vytvaret zdravotnicke reformy. Ti vykonavaji a jsou placeni za zcela jine cinnosti. Co jeste dalsiho by si, dle Vas, meli vzit do naduvazku? Ostatne nebylo a neni v silach lekaru nasledne jakekoli reformni kroky prosadit. Je smutnym faktem, ze onoho vytvoreni reformy se zatim nezhostili radne ani ti, jejichz tezistem prace by tato cinnost mela byt. Pres vyse uvedene je nezadatelnym pravem lekaru se k tomu ci onomu navrhu reformy zdrasvotnictvi vyjadrit. Ti lekari jsou totiz, jestli to nevite, ti klicovi. Bez nich, bez jejich spoluprace se zadna reforma zdravotnictvi neuskutecni.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 12. 01. 2011 09:07

co zbyde na pacienty

No já osobně bych doufala,že s lékařem budem sbírat bylinky,doufám,že by to byl taky chlap,tak že by mi i dával kytky,Pokud by se na mne nevykašlal nebo až by měl hlad,mne nesnědl hlady. Ovšem k meritu věci-korupci-lékaři nejsou bonzáci,což je sice hezké,ale pak korupce ve zdravotnictví bude nadále kvést.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 09:03

Ad

"Pokud doktor Kubek mluví o dalším zlevňování léků, měl by veřejnosti také férově říci , že pokud by k takovému zlevnění došlo, desítky možná stovky lékáren zejména v malých městech a na vesnicích by museli zavřít, lékárenská péče v naší zemi by se prudce zhoršila. Pacienti by si potom pro svoje léky museli dojíždět do velkých měst a i lékárny zde by znatelně museli omezit svojí nabídku,“ uvedl Hampel předseda představenstva GML." Hmmm, tak pokud tomu spravne rozumim, vyssi cenou leku je zajistovana sit stovek lékáren, zejména v malých městech a na vesnicích. Priznavam, ze se v cenotvorbe leku prilis nevyznam, ale soudim, ze je treba rozlisovat mezi cenou leku od vyrobce (resp. dodavatele), vysi uhrady ceny leku z tzv. zdrav. pojisteni a konecnou cenou leku pro pacienta v te ci one lekarne. Povazuji za neprijatelne, aby ze vseobecneho zdravotniho pojisteni byla zajistovana dostupnost lekaren, zejména v malých městech a na vesnicích. Ergo kladivko, "zakladni cena" leku pro pacienta by mela byt dana cenou od vyrobce (resp. dodavatele) a vysi uhrady z tzv. zdrav. poj., konecna cena leku pro pacienta by mela byt vyslednici souctu techto polozek + rezie (marze) vyjadrujici nakladnost zajisteni provozu lekarny v tom ci onom meste ci na vesnici. Zrejme bude nutno, tak, jako se chysta redukce poctu nemocnic (najme v tech malych mestech), redukovat i pocet lekaren. Zatimco o redukci poctu nemocnic budou nejspise rozhodovat vedeni kraju a tzv. zdrav. poj., o redukci poctu lekaren zrejme rozhodne "neviditelna ruka trhu". Smutnym faktem je, ze stat, resp. tzv. zdrav. poj., na ktere stat svoji odpovednost presunul, dosud nedefinovaly "zakladni, paterni sit" jak tech nemocnic, tak tech lekaren. Ze tak dojde k ponekud chaotickemu prubehu one redukce nemocnic i lekaren s nepredvidatelnym konecnym vysledkem a dusledky je dosti pravdepodobne.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

chirurg | 12. 01. 2011 08:57

co zbyde na pacienty

Pro pacientku: přístroj, lék , lékař Co z toho byste chtěla mít na pustém osrově? Co je podle Vás pro nemocného nejdůležitější?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Byk | 12. 01. 2011 08:51

Nic nového pod sluncem

Po celých 20 let jsem od lékařů včetně prezidentů ČLK, neslyšel ani jeden jediný návrh na zdravotnickou reformu, anebo alespoň částečnou akceptaci návrhu pokud někdo(MZ, PČR..atd) nějaký předložil. Jediné co slyším je:1)snížit ceny léků, 2)vyšší platba za státní pojištěnce (z našich daní).Jen pro zajímavost ceny léků placených ZP za poslední 3 roky stoupají pouze v nemocniční péči.V ambulantní naopak KLESAJÍ. Takže: Děkujeme odejděte!!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 12. 01. 2011 08:50

co zbyde na pacienty

Jen aby to nebylo tak,že nejméně pak zbyde na léčbu pacientů.Protože zloději jsou ve svém oboru mistři a sami se šidit nebudou,to spíš ošidí pacienty.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

chirurg | 12. 01. 2011 08:39

Já bych byl proto zkusit

Já bych byl pro to zkusit, to zlevnění léků. A klidně se vsadím, že nezavře ani jedna lékárna.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jiri Wicherek | 12. 01. 2011 08:28

Ad

"Pokud doktor Kubek mluví o dalším zlevňování léků, měl by veřejnosti také férově říci , že pokud by k takovému zlevnění došlo, desítky možná stovky lékáren zejména v malých městech a na vesnicích by museli zavřít, lékárenská péče v naší zemi by se prudce zhoršila. Pacienti by si potom pro svoje léky museli dojíždět do velkých měst a i lékárny zde by znatelně museli omezit svojí nabídku,“ uvedl Hampel předseda představenstva GML." Hmmm, tak pokud tomu spravne rozumim, vyssi cenou leku je zajistovana sit stovek lékáren, zejména v malých městech a na vesnicích. Priznavam, ze se v cenotvorbe leku prilis nevyznam, ale soudim, ze je treba rozlisovat mezi cenou leku od vyrobce (resp. dodavatele), vysi uhrady ceny leku z tzv. zdrav. pojisteni a konecnou cenou leku pro pacienta v te ci one lekarne. Povazuji za neprijatelne, aby ze vseobecneho zdravotniho pojisteni byla zajistovana dostupnost lekaren. Ergo kladivko, "zakladni cena" leku pro pacienta by mela byt dana cenou od vyrobce (resp. dodavatele) a vysi uhrady z tzv. zdrav. poj., konecna cena leku pro pacienta by mela byt vyslednici souctu techto polozek + rezie (marze) vyjadrujici nakladnost zajisteni provozu lekarny v tom ci onom meste ci na vesnici. Zrejme bude nutno, tak, jako se chysta redukce poctu nemocnic (najme v tech malych mestech), redukovat i pocet lekaren. Zatimco o redukci poctu nemocnic budou nejspise rozhodovat vedeni kraju a tzv. zdrav. poj., o redukci poctu lekaren zrejme rozhodne "neviditelna ruka trhu". Smutnym faktem je, ze stat, resp. tzv. zdrav. poj., na ktere stat svoji odpovednost presunul, dosud nedefinovaly "zakladni, paterni sit" jak tech nemocnic, tak tech lekaren. Ze tak dojde k ponekud chaotickemu prubehu one redukce nemocnic i lekaren s nepredvidatelnym konecnym vysledkem a dusledky je dosti pravdepodobne.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Medical Services

Komplexní edukační servis ve zdravotnictví

více informací

NOVÝ E-SHOP s medicínskou literaturou

 
MF logo
MF logo wide