Přejít na obsah

V nemocnicích vládne špatná nálada. Akce Děkujeme, odcházíme postavila proti sobě lékaře a sestry i samotné doktory - ty co dali výpovědi, a ty kteří zůstávají.

Zpět na článek

Přidání komentáře

V diskuzi celkem: 102 příspěvků
Reagujete na komentář uživatele Jana (5. 02. 2011 13:29):

Akce D-O

proti sobě nepostavila lékaře a ostatní zdravotbický personál.To dělá Klaus,Nečas,Jurásková,Šnajdr,Pirk a podobní!

*
* Pravidla diskusí - čtěte
*
 

* - údaje označené hvězdičkou jsou povinné

Diskuse

Řazeno od nejčerstvějších příspěvků (Řadit podle vláken)

98 | 6. 02. 2011 19:53

Tedy člověče

nedoléčený, čemu všemu vy nerozumíte! Existuje vůbec nějaká oblast ke které se nedokážete vyjádřit?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 6. 02. 2011 19:30

xxx-vš vůl

Inteligence se přenáší chromozomem x. To k těm volům.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jana | 6. 02. 2011 17:21

Jak hloupý Honza šel na zkušenou...

Dříve se zadrátovaly hranice a nepouštělo skoro nikoho ven ani dnu.Byla to největší chyba v dřívějším systému.Dnes se lidi nepoučili všichni ,a je dobře ,že aspoň to cestování tu je ,může když má na to i studovat, může si každý udělat svůj názor a jít s ním na trh.Jít na zkušenou tu bylo už dávno-od babičky 1889 slyšela - Já já -všude je chlebík o dvou kůrkách,ale ten doma chutná nejlíp.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

yyy | 6. 02. 2011 17:05

xxx

Nemocniční čistička odpadních vod je také komplement. Ale 22 let bych tam nevydržel.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 6. 02. 2011 16:37

Lékaři chybí i na Slovinsku

Díky za tip.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 6. 02. 2011 16:36

xxx

Vy toho tak o praktických lékařích víte , vy jeden rozoumku.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 6. 02. 2011 16:35

xxx-vš vůl

Jo to je pravda, která se jen díky politice nesmí říkat nahlas.Inteligence se dědí. Takže když lékaři a jiná inteligence nebude mít děti, ale nemakačenkové a sociálové a primitivové jich budou mít hodně, tak půjde inteligentní profil národa dolů. A to se taky děje. Jako národ jsme čím dál tím blbější. To je prostě biologie a tu žádná politická diktatura nepřemůže.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 6. 02. 2011 11:51

xxx-vš vůl

Dle paní lékařky senátorky , při projevu v TV ,bylo řečeno, že zbývající rozmnožující se populace, mimo lékaře je naprosto inteligentně nekvalitní. Tak tomu se říká nakročeno k .....

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

juraj | 6. 02. 2011 11:31

xxx - vš vůl

Může. Znám několik volů, kteří mají 2 a více vš a ev tituly jako MBA a podobně.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Marie | 6. 02. 2011 11:14

xxx

To si myslíte, že vysokoškolák nemůže být vůl?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

xxx | 6. 02. 2011 10:41

xxx

Řekněme si to na rovinu. Pokud odejde 3800 lékařů (což zcela určitě neodejde), budou se redukovat jen kapacity bez personálu, zdrav.poj. budou rády, praktické lékaře by měla pojišťovna chytit pod krkem a platit jim za práci, ne kapitací. Také by neměl praktický lékař vykonat prohlídku pacienta ode dveří - s slovy "dám vám papír, jděte na polikliniku" atd. Současná situace ve zdravotnictví připomíná školství. Kdyby totéž udělal každý čtvrtý kvalifikovaný kantor v ČR, můžeme zavřít asi pětinu ze 7000 škol. (A nezapomeňte, milé lékaři -Margaret Tchatcherová by Vám poděkovala a řekla - vypadněte...- Celkem 3000 doktorů vydírá nyní 10 milionů lidí a vládu ? A než mi napíšete jaký jsem vůl, upozorňuju že profesně jako vysokoškolák-nelékař v nemocnici, na komplementu, mám také odpracováno, 22let.)

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Dana | 6. 02. 2011 07:54

V nemocnicich špatná nálada

Další lež ze strany MZ.Když tam je špatná nálada,tak kvuli neúčinnosti MZ a snajdru,stastnych-nestastnych......

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

juraj | 6. 02. 2011 07:52

Tak si říkám

Tak si říkám, jestli to kvičící publikum včetně autora této zb.litiny neschopné přemýšlet a hledat podstatu věcí a souvislostí by tady a jinde exhibovalo, kdyby jim někdo nabídl stejnou lepší práci za 5 až 10 násobek jejich platu za podstatně méně hodin a s jasnou perspektivou. Sice v cizině, sice s docela drsným začátkem ale také s vědomím , když člověk fakt mákne, tak se chytne a že je to na něm. Zjevně je zbytečné tady i na jiných chatech něco vysvětlovat, informací je dostatek, pokud nejsou schopni je vyhodnotit, škoda. Exodus lékařů už dávno probíhá a bude hůř. Čím hůř dopadnou doktoři v této akci, tím větší to nakonec bude průser pro české zdravotnictví. To co tady a jinde někteří blijete a co si o tom myslíte je fakt úlně jedno.Teoreticky sice, pokud by jste byli schopni dotlačit politiky k tomu, aby udělali pořádek ve zdravotním pojištěním a jinými penězovody- pak snad by se ten exodus podařilo zastavit. Ale tak to jistě nebude, kdyby někdo doufal, stačí si přečíst takové a podobné výkony.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Katerina | 6. 02. 2011 05:14

USA

Za praci lekare muzete chodit i do USA. Rovnez za praci zdravotni sestry. Davaji velmi uspokojivy plat. Napr.detsky kardiochirurg si prijde na pul milionu dolaru rocne (nejlepe placeny). Internista na 100 tisic dolaru rocne (nejhure placeny). Staci projit USMLE. Rakousko a Nemecko jsou spis sousede-Evropani, jako doma, tak proc tam nepracovat. Pokud Vam pridaj pet, osm, deset, dvanact tisic mesicne v CR, tak jsou to porad smesny penize.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

zofka | 6. 02. 2011 02:12

prescasy

kalkulacka rika, ze prace od 8 do 16 hodin nasledujiciho dne ! znamena 24 hodin + kazde 4 hodiny povinna prestavka pul hodiny, tedy celkem 22 hodin ciste prace ale ve skutecnosti 24 hodin. To je preci nemuze zadny normalni zamestnavatel od zamestnance vyzadovat a nikdo to nemuze dobrovolne prijmout. To je proti lidskosti a proti vsem pravidlum. Pokud tohle nebude mozne a bude to trestne, nebude dostatek lekaru. Neb to je smena pro minimalne 2 lidi, ve smennem provozu. To jsem zvedava jak to vyresite, az vam vsichni odmitnou podepsat prescasove hodiny.mozna ze tohle by bylo ucinejsi, mez soucasna akce, ale asi by to nevzbudilo tolik medialni odezvy. Prosim nepodespisujte smlouvy tohoto typu. Jste pak v pozici nebozaka, kterej si svoji praci na zivobyti nevydela a musi vzit vedlejsak na dalsich 8 hodin, aby mel na zivobyti. To opravdu neni dustojne.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Abc | 6. 02. 2011 00:28

Demokracii nepřizpůsobivá vláda a politici

teď likvidují rýsující se možnost dohody ministra s lékaři( pokud by předseda vlády neutekl před uzavřením dohody). Potřebují zmatky kolem nemocniční, nezbytné lékařské a ošetřovatelské péče aby si občané zaměstnanci, drobní podnikatelé, střední stav neuvědomili zavčas, jak s novými zákony začnou pravidelně měsíčně odvádět desátky ze zdravotního a sociálního pojištění akcionářům (horním asi tisíc ?) soukromých tunelovatelných a bankrotovatelných finančních ústavů. Uvidíme jak se bude chovat ČSSD, koho příště volit.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Lee | 6. 02. 2011 00:12

Lékaři chybí i na Slovinsku

Za prací není nutné chodit jen do Německa, ale, možná překvapivě, spokojeni jsou i lékaři na Slovinsku, kde po stávkách získali uspokojivý plat kolem 8000 euro. A na Slovinsku chybí asi 500 - 600 doktorů. Dávají 2 roky na osvojení jazyka. A není taky tak daleko do Čech.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 22:58

Jo

No a kam jste psal, když železničáři stávkovali?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kristian | 5. 02. 2011 22:52

Ad 98

Neničte si duševní zdraví s tím léčeným oligofrenikem; jeho mantra, jak je vidět, se scvrkla na vypnutí inkubátorů , ohrožení rodiček a akutně nemocných. Nechte ho klopýtat v tom jeho bludu; čím více reakcí uvidí, tím vydatnější bude jeho mentální poluce.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 21:40

Jo

Železničáři stávkovali.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 21:35

Jo

a co je na tom špatně?! Jsou snad lékaři bezbranní otroci? Musí se nějak bránit. 20 let to nedělali a každý politik si o ně čistil podrážky. A tomu je konec. Když stávkovali železničáři, taky jste tolik psal na internetu?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 21:26

odpolitizované zdravotnictví

Budeme se snažit prosadit aby nemocnice a pojišťovny akceptovaly souběžné pracovní poměry tj. aby lékař směl pracovat jak v nemocnici tak v soukromé ambulanci./1995/ A v roce 2011 dostane pacient vynadáno,je vzat jako rukojmí , kdy mu jde o život, protože je lékař přetěžován nadúvazky.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 21:22

odpolitizované zdravotnictví

Jsem to už citoval doslovně :Stávkový řád . Preambule . ...Formy stávky....Hromadné výpovědi na pracovišti,pro soukromé lékaře přechod na pokladenský systém,po výpovědi smlouvy se zdravotní pojišťovnou.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MT | 5. 02. 2011 21:15

Blbá nálada

Kolego , máte bod. Tento další význam slova kulich se mi moc líbí

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 21:10

Já si nic hledat nebudu.

Já jsem chtěl, abyste sem tu větu překopíroval. Ale to je asi nad vaše schopnosti. Až se to naučíte, můžeme pokračovat.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 20:55

odpolitizované zdravotnictví

Vždyť to ciruji : najděte si LOK - Dokumenty - základní - stávkový řád .,i A budete překvapen , jak je možné stávkovat a mají to důkladně propracovaný a vlastně se ani nestávkovalo. A rovnou toto hromadné výpovědi a asi následně přechod na pokladenský způsob ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 20:50

Nedělejte si srandu

LOK nemůže jako odborová organizace mít něco o pokladenském systému. Vy si asi pletete LOK a ČLK. Hoďte sem citaci toho materiálu, ať víme, že nekecáte.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 20:33

odpolitizované zdravotnictví

Zástupci LOK prohlašují, že nechtějí privatizované zdravotnictví. A mají ve svém stávkovém řádu, přechod na pokladenský systém. A jak to tedy chtěj legislativně provést ? To je přeci reforma jak z jiného zdravotního systému, a nikde o ní nemluví ? Přes volby, přes parlament ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 20:04

odpolitizované zdravotnictví

LOK : Způsoby práce sdružení : ...............7/obhajoba svých členů jako pacientů A potom že máme všichni stejná práva ve veřejném systému zdravotnícrví.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Pepa | 5. 02. 2011 19:59

Špatnou náladu

dělá i komik Nárožný

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 19:48

A je studovanej ten člověk léčený

stávka ve zdravotnictví, která nikoho potencionálně neohrozí, je blbost. To už si lékaři vyzkoušeli. Tak se musí stávkový řád LOKu inovovat. To je celkem běžná věc. Stávkový řád LOKU, tedy pokud to není výplod choré mysli člověka léčeného, není žádné boží desatero.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 19:29

odpolitizované zdravotnictví

Stávkový řád LOK : Preambule : Tento řád upravuje podmínky za kterých lze stávkovat ve zdravotnických zařízení. Stávka za žádných okolností nesmí ohrozit život nebo zdraví občanů. Rozpracování : ....... ...... ..... Formy stávky : ......... ....... ........ Hromadná výpověď na pracovišti,pro soukromé lékaře přechod na pokladenský systém,po výpovědi smlouvy se zdravotní pojišťovnou. Nic proti dělání zákonů a dodržování , v parlamentní demokracii, odbory. ......

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 19:28

Kdyby tak měl LOK

sílu vypnout toho kolovrátka člověka léčeného. Pokud někdo kecal o vypnutí inkubátorů, tak to byl senilní strejda Hegerů, nikdo jiný. Ale tenhle pomatený človíček léčený to bude opakovat jak tibetský modlící mlýnek. Kéž by se mu pokazila klávesnice. Je tolik blbců na světě a ještě tenhle.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

chytrá jak radio | 5. 02. 2011 18:24

odpolitizované zdravotnictví

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/hana-brixi.php?itemid=3407-------Brixi:ideologie nepomáhá

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

V | 5. 02. 2011 17:10

odpolitizované zdravotnictví

To je ta tragedie naší medicíny, že stále do ní musí někdo plantat politikaření, k vůli špinavým kšeftům

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

chytrá jak radio | 5. 02. 2011 17:07

odpolitizovat zdravotnictví

..nečekejte na zákonné cesty,vydejte se po nich

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 17:04

Všechny meze

Akce D-0 nepřekračuje,ale přímo bourá. Má své plošné plány.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 17:01

odpolitizované zdravotnictví

A pokuď se to zorganizuje tak aby nepřežil....ve prospěch politické opozice.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

V | 5. 02. 2011 16:53

odpolitizovat zdravotnictví

Nepřejeme nikomu nic zlého, ale čekání na zákoné cesty třeba někdo z blízkého okolí nepřežije

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 16:42

odpolitizovat zdravotnictví

Zdravotnictví se řídí zákonem z roku 1966, kdy byl jiný světonázor, jiná medicína ,jiné technologie, jiný politický i ekonomický systém ? A ten zákon byl 55x novelizován ? A bez legislativních změn to jde poctivě jen ilegálně.Připlatit si i jen na čočky při operaci oka. Veřejnost volí v demokratických parlamentních volbách, lepší systém na vyházení politiků zatím nebyl vymyšlen.Ale je možné, že u nás zdravotníci začínají vymýšlet nové odborářské možnosti, přes vypnutí inkubátorů , ohrožení rodiček a akutně nemocných !

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

chytrá jak radio | 5. 02. 2011 16:41

odpolitizovat zdravotnictví

jenže spíš je to tak,že Vy zdravotníci si musítepro své návrhy sehnatpodporu...násilí nic neřeší,musí se jít zákonnými cestami

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

V | 5. 02. 2011 16:34

odpolitizovat zdravotnictví

Zdravotníci ví moc dobře, jak na to, návrhy předkládají už léta. Vy, veřejnost, musí vyházet z oken politiky, příživníky, zloděje a podvodníky, aby se tady mohla dělat dobrá a poctivá medicína.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

chytrý jak radio | 5. 02. 2011 16:06

diskuze na Novinkách

Ke stejnému článku je dikuze na Novinkách,je tam dost známých firem-neonácků.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Středočech | 5. 02. 2011 15:58

Nastal

čas na předložení novelizace zákona o ČLK-nepovinné členství. Katalýza nastala.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 15:49

Jsem vtipny

to koukáte co dělá pohanková kaše.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 15:47

Jsem vtipný

to koukáte jak.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MMM | 5. 02. 2011 15:36

Nálada :-)

tak to jsou na tom opravdu hrozně :-)

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 15:33

Nálady sester

Sestry mohly taky podat výpověď ! A potom by si šibalové lékaři vybrali zpět jen ty mladé!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Emily | 5. 02. 2011 15:27

Blbá nálada

jooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Emily | 5. 02. 2011 15:24

Nálada :-)

Sestry se přikláněly k lékařům od počátku akce, jen jejich odbory stojí za starou....Juráskovou.....

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 15:12

Je třeba ještě počkat

Na vyjádření taky URO ! Ty to celé zastřešují !

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 15:08

Jsem

Vyjadřující se k akci D-0. Byl jsem jí vyzván , jako každý občan, aby se k ní vyjádřil, v zájmu zachování své existence !

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Milan Kubek | 5. 02. 2011 15:07

Česká lékařská komora plně podporuje akci „Děkujeme, odcházíme“

Česká lékařská komora plně podporuje akci „Děkujeme, odcházíme“ a vyzývá všechny lékaře, aby tuto akci účinnými prostředky aktivně podpořili. Skutečnou příčinou lékařských protestů je neochota politiků řešit kumulující se problémy českého zdravotnictví. Požadavky nemocničních lékařů na zvýšení platů, omezení množství přesčasové práce, změny v systému vzdělávání lékařů, omezení korupce a zahájení opravdové reformy zdravotnictví ve spolupráci s Českou lékařskou komorou jsou oprávněné. Akce „Děkujeme, odcházíme“ je nejsilnějším proreformním hnutím v českém zdravotnictví za uplynulých 20 let a má obrovský protikorupční potenciál. Cílem akce „Děkujeme, odcházíme“ není přinutit lékaře k emigraci, ale zlepšit jejich ekonomické a pracovní podmínky tak, aby naopak neměli důvod z České republiky odcházet a aby se tedy zastavila personální devastace českého zdravotnictví, která ohrožuje kvalitu a dostupnost zdravotní péče pro pacienty. ČLK odsuzuje štvavou kampaň vedenou proti lékařům některými politiky a některými sdělovacími prostředky. ČLK děkuje za podporu, kterou českým lékařům v uplynulých dnech vyjádřily a dále vyjadřují evropské lékařské organizace – komory, asociace i odbory. ČLK děkuje jménem svých členů desetitisícům občanů, kteří protestujícím lékařům vyjadřují podporu. Představenstvo ČLK oceňuje postoj členů Vědecké rady ČLK i jednotlivých odborných společností a žádá také ostatní lékařské organizace a kapacity, aby se veřejně připojily k obraně profesních práv a důstojnosti celého lékařského stavu. Představenstvo ČLK nemůže doporučit lékařům, aby přijali nabídku ministra Hegera z 3.2.2011, neboť tato neobsahuje žádné záruky, že dojde ke: - Zvýšení platů všech lékařů - Omezení rozsahu přesčasové práce - Nápravě systému specializačního vzdělávání lékařů - Skutečné reformě českého zdravotnictví, která bude ku prospěchu pacientů i zdravotníků - Účinnému boji proti korupci ČLK plně podporuje požadavek lékařských odborů, aby se tarifní plat lékařů za základní pracovní dobu pohyboval v rozmezí 1,5-3 násobku průměrné mzdy v ČR, a to v závislosti na kvalifikaci a praxi lékaře. Práce ve zdravotnictví je prací týmovou a podhodnoceni jsou všichni zdravotníci, proto ČLK požaduje, aby od příštího roku začala platit speciální mzdová norma pro zdravotníky, která zajistí zvýšení tarifní platů všem zdravotníkům. ČLK upozorňuje lékaře na právní rizika spojená se zajišťováním lékařské péče, která by nebyla v souladu s postupy lege artis nebo tam, kde by nebyl zajištěn náležitý odborný dohled nad lékaři bez specializované způsobilosti v nemocnicích, které nebudou disponovat, nebo již dnes nedisponují, dostatečným počtem patřičně kvalifikovaného zdravotnického personálu. ČLK vyzývá lékaře, aby důsledně dodržovali zákoník práce i Evropskou směrnici o pracovní době a dbali ve zvýšené míře na bezpečnost pacientů. Přepracovaní lékaři častěji chybují, přičemž za tato pochybení zůstávají právně odpovědní. Představenstvo ČLK oceňuje vstřícný postoj zástupců LOK-SČL, kteří v jednáních s Ministerstvem zdravotnictví dokázali velkoryse nadřazovat zájmy pacientů nad prospěchem svých členů – lékařů a ustoupit z velké části svých požadavků. Příčinou krachu dosavadních jednání mezi lékaři a státem je naopak dosud nepochopitelně neústupný postoj Ministerstva zdravotnictví. Představenstvo ČLK považuje dosavadní postup prezidenta ČLK při jednáních s politickou reprezentací za konstruktivní a správný. ČLK je ze zákona povinna hájit profesní zájmy všech svých členů i kvalitu lékařské péče. ČLK varuje, že bez dohody s protestujícími lékaři velmi pravděpodobně nebude možné od 1. 3. 2011 zajistit dostupnost ani akutní lékařské péče, což může mít katastrofální důsledky. Představenstvo ČLK vyzývá obě strany, tedy Ministerstvo zdravotnictví i LOK-SČL, aby se v zájmu občanů urychleně vrátily k jednacímu stolu a i nadále nabízí roli prostředníka. Přijato jednomyslně 19 přítomnými členy představenstva ČLK dne 5.2.2011.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 14:56

Jsem

takový brouk pytlík. Musím se pořád vyjadřovat ke všemu. Moc se omlouvám za své psychické postižení. Ještě to se mnou vydržte.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 14:52

Porody

Tak jste to dobře vysvětlil. Jen na základě dohody s URO. Hlavní gynekolog, porodník celé akce D-0, přece není vidět a přichází až k samotnému narození dítěte .Kontaktovat včas někoho kdo tedy o ten porod vůbec Zavadí !

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 14:47

O co opravdu jde

Kdo se víc opije svojí mocí ! A k tomu je potřeba už opravdu silný LOK.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

MMM | 5. 02. 2011 14:41

Nálada :-)

I V naší nemocnici je nálada dobrá, rozhodně proti sobě nestojí dva tábory doktorů. Ti kteří nedali výpověd z nějakého důvodu, buď opravdu nemohli samozřejme fandí a vypovídají DPČ, a pak malá skupina spíše jednotlivců, kteří nedali výpověd protože by jich škoda nebyla. Sestry díky p.Juraskové se začínají přiklánět na stranu lékařů. Však to nejsou žádny hloupý Mařky , aby nechapaly o co jde.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Eva | 5. 02. 2011 14:28

nálada

Ad GOLD90:Z takové společnosti by asi zvraceli všichni ,nezávisle na požitém alkoholu.My paříme jen s kulichama,protože z nich pak máme ty prachy,které nám pan ředitel nedá.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 14:21

O co opravdu jde

Určitá mafie, ve které je soudruh Šnajdr a soudružka Jurásková má za úkol udělat kšeft století a to rozprodat lukrativní pozemky v centru Prahy, na kterých stojí Všeobecná fakultní nemocnice. Jde o miliardy. Rozvrácení péče je pro takový kšeft přímo skvělé, proto Jurásková musela nějak zablokovat možnou dohodu mezi LOKem a MZCR. Na což ji Heger buď hloupě naletěl, nebo v tom jede taky.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 14:20

Porody

Za chvíle této situace ? On Stávka ? A zajištění jen akutní péče. Třeba týden tak to nepamatuju v žádném ZZ. Zavřít ambulance, nesloužit přesčasy, chtít navýšení základního platu bez přesčasů výpovědích a zažádají vlády o jakékoliv částky pro dodávky život zachraňujících léků. Jak mi potom pomohou lékaři, bez léků zachraňujících život ? A kde je tedy ten pacient Kde jsou matkyKde mají vybrat prostředí, kam přivedou své dítě ?Kde je lenost těch matek ?Organizují porody v ČR . Máme zaplatit jejím představitelům v nejvyšším odborovém domě .Ostatně platy na výplatních páskách ve zdravotnictví prý vůbec nejde zveřejnit. V Polsku se také jen stávkovalo, bez hromadných výpovědí a vystávkovalo. Kde jsou na našem území jenom soukromé porodnice, kde se dá a ochrana jeho práv, kdxž to vlastně v podstatě všechno financuje ? a rodičky v přípravě na porod v této době ? nemají smlouvu s pojišťovnou rodičky/ ? Kde se dá zaplatit pobyt v porodním domě aby to nebylo ilegální v ohrožení života, že Vám potom pojiš´tovna nezaplatí třeba nutná jiná ošetření matky a dítěte, převoz do nemocnice ? To samé v případě porodů doma ? zaplatit porod /se jich někdo ptal , když jí organizoval jaké mají vůbec svobodné a individuelní možnosti si zajistit péči někde jinde a jinak, ještě včas? A lékaři, sestry se nebojí, že jim jde také o život a né jen o peníze ?A kde je lékař ? Lékař je přece taky pacient.Si dokáží udělat dohodu oURO, příspěvek za možnost vůbec někde porodit na území ČR ?Jakou mohou mít náladu lidé potencionální pacienti, mající děti v inkubátorech, čekající na nějaký nutný lékařský zákrok, těhotné ženy ?Komu mají oni poděkovat?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 13:48

Odbory

Organizují porody v ČR . Máme zaplatit jejím představitelům v nejvyšším odborovém domě URO, příspěvek za možnost vůbec někde porodit na území ČR ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 13:45

Bojím se poroduv ČR !

Kde jsou na našem území jenom soukromé porodnice, kde se dá zaplatit porod /nemají smlouvu s pojišťovnou rodičky/ ? Kde se dá zaplatit pobyt v porodním domě aby to nebylo ilegální v ohrožení života, že Vám potom pojiš´tovna nezaplatí třeba nutná jiná ošetření matky a dítěte, převoz do nemocnice ? To samé v případě porodů doma ? Kde jsou matky a rodičky v přípravě na porod v této době ? Kde mají vybrat prostředí, kam přivedou své dítě ?Kde je lenost těch matek ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 13:44

Odbory

Postavila odborů ještě včas jedné Jak je možné si naplánovat odborářsky akci části profesní skupiny občanů , ve státě. A to přímo v ohrožení jejich života.A také v personálem, návazným personálem řadách odborů mohou přece lítat radostí špunty.Konečně budou lidí na On se jich někdo ptal , když jí elektřinu obyvatelstvu ale organizovalulicích umírat bez pomoci ! Odbory ! jaké mají vůbec svobodné Bráníme zájmy zaměstnanců, ale pocit ohrožení některé i přímo ohrozíme na životě ! A néjen zaměstnance !Vy nemáte sebe a svých blízkých na životě ? Můžete to nějak blíže vysvětlit ?. Bez ohledu na všechny účastněné, tohoto organizovanou akcí dění. Sestrama , pomocným i jiných zdravotnických proti jiným občanům oborů konče. A především bez ohledu na pacienty, kteří přece přicházejí i z řad samotných lékařů, sester, laborantů, sanitářů . , že vypnu části jí nějak zajistím ? Copak se samotní lékaři nebojí především i o svůj život a svých blízkých v případě selhání celého zdravotnictví ?Kde je odpovědnost odborů, za naplánování takovéto akce , ohrožující pomalu 1.3.2011 chod státu ?Jakou mohou mít náladu lidé potencionální pacienti, mající děti v inkubátorech, čekající na nějaký nutný lékařský zákrok, V medicíně a zdravotnictvítěhotné ženy ?Komu mají oni poděkovat za chvíle této situace ? a individuelní možnosti si zajistit péči někde jinde a jinak, ? A lékaři, sestry se nebojí, že jim jde také o život a né jen o peníze ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 13:41

Vy nevíto o co opravdu jde?

Určitá mafie, ve které je soudruh Šnajdr a soudružka Jurásková má za úkol udělat kšeft století a to rozprodat lukrativní pozemky v centru Prahy, na kterých stojí Všeobecná fakultní nemocnice. Jde o miliardy. Rozvrácení péče je pro takový kšeft přímo skvělé, proto Jurásková musela nějak zablokovat možnou dohodu mezi LOKem a MZCR. Na což ji Heger buď hloupě naletěl, nebo v tom jede taky.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

líná matka | 5. 02. 2011 13:38

Bojím se porodu

...a to by šlo,pane doktore,těhotenství v inkubátoru?To by bylo fajn bez porodu-kde to dělají,prosím?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 13:36

Akce D-0

Postavila organizovanou akcí odborů jedné části profesní skupiny občanů , proti jiným občanům ve státě. A to přímo v ohrožení jejich života.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 5. 02. 2011 13:34

odpolitizovat zdravotnictví

...my pacienti jsme na háku,protože jak se zdá,jde o mocenský boj.......REFORMA by taky mělaspočívat v ODPOLITIZOVANI zdravotnictví,protože to ohrožuje pacienty,kdo si chce odejít léčit a odpočinout na bojiště? Zdravotníci,pobatovsku mějte návrhy na reformu,příhodné pro pacienty,vy tomu rozumíte,vidíte do toho.........tak vymejšlejte NAVRHY na řešení.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Onkolog | 5. 02. 2011 13:30

průměrný plat

Dovolím si doporučit shlédnutí následujícího videa jako poznámku k výši průměrného platu lékařů v ČR, aby si to konečně uvědomili i ti, kteří těm blábolům stále věří: Prezentace MUDr. Volemana: http://www.youtube.com/watch?v=6VHH7N7DN_A

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Jana | 5. 02. 2011 13:29

Akce D-O

proti sobě nepostavila lékaře a ostatní zdravotbický personál.To dělá Klaus,Nečas,Jurásková,Šnajdr,Pirk a podobní!

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

dogous | 5. 02. 2011 13:20

náladu mam pod psa

Dobří lékaři, lidé i odboráři se najdou všude. Na rozdíl od zlých se však musí dlouho hledat.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Kristian | 5. 02. 2011 13:20

Blbou náladou systému trpí

Já nevím, co vás žere, človíčku. Jsme v EU? Jsme. Dostane se obyvatelům členských států EU stejného ošetření ve všech zemích EU? Dostane! Mají zdravotní pojišťovny povinnost zajistit zdravotní péči svým pojištěncům? Mají! Obracejte se na ně, ať vám odpoví, jak to udělají, je to jejich povinnost ze zákona; a přestaňte se už konečně tupě srát do lékařů, kteří si dovolili poukázat na to, že 21 let vydělávají méně než vy! Nevím, jestli to s vašimi vajíčky v inkubátorech a nemluvňaty doma dokážete pochopit.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 13:16

nálada

A také v řadách odborů mohou přece lítat radostí špunty.Konečně budou lidí na ulicích umírat bez pomoci ! Odbory ! Bráníme zájmy zaměstnanců, ale některé i přímo ohrozíme na životě ! A néjen zaměstnance !

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 13:09

Blbou náladou systému trpí

Předevšímí už teď,pacienti v ohrožení života. Bílá vlajka s červeným křížem, předchází i všechna mírová jednání a zasahuje všude , kde je potřeba.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

gold90 | 5. 02. 2011 13:02

nálada

Ahoj Evo!Chtěl bych taky pozvání na vaše poslední mejdlo.Nejsem žvanil ani podrazák, jsem Marek Straka Bakalář.Pozn. mohl bych vzít s sebou kámošku, Danu Jurásků?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Modré z nebe | 5. 02. 2011 13:00

Blbá nálada

Blbou náladu, ale skutečně blbou, bude mít Šnajdr, Heger, Jurásková, Klaus a další kulichové, když lékaři ještě aspoň týden vydrží (navzdory kolaborantům Pirkovi, Cvachovcovi, Šmatlákům) a výpovědi nestáhnou! Až tito odejsou, tak se uleví všem zdravotníkům, lékařům i sestrám.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 5. 02. 2011 12:49

Blbou náladu

...uzdravený čistý pacient je také krása

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 5. 02. 2011 12:47

nálada

...a jak byste to zákonil,když ted zanedbání zdravotnické péče je trestný čin?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 5. 02. 2011 12:43

mírová jednání

Prosím o mírová jednání a odvolání krize.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

x | 5. 02. 2011 12:42

nálada

Nenastal cas obratit cesky narod k Bohu???

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 12:04

nálada

Vy nemáte pocit ohrožení sebe a svých blízkých na životě ? Můžete to nějak blíže vysvětlit ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

člověk léčený | 5. 02. 2011 12:02

jednotná akce odborů ?

V medicíně a zdravotnictví. Bez ohledu na všechny účastněné, tohoto dění. Sestrama , pomocným personálem, návazným personálem i jiných zdravotnických oborů konče. A především bez ohledu na pacienty, kteří přece přicházejí i z řad samotných lékařů, sester, laborantů, sanitářů . Jak je možné si naplánovat odborářsky akci , že vypnu elektřinu obyvatelstvu ale části jí nějak zajistím ? Copak se samotní lékaři nebojí především i o svůj život a svých blízkých v případě selhání celého zdravotnictví ?Kde je odpovědnost odborů, za naplánování takovéto akce , ohrožující pomalu 1.3.2011 chod státu ?Jakou mohou mít náladu lidé potencionální pacienti, mající děti v inkubátorech, čekající na nějaký nutný lékařský zákrok, těhotné ženy ?Komu mají oni poděkovat za chvíle této situace ? On se jich někdo ptal , když jí organizoval jaké mají vůbec svobodné a individuelní možnosti si zajistit péči někde jinde a jinak, ještě včas? A lékaři, sestry se nebojí, že jim jde také o život a né jen o peníze ?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Eva | 5. 02. 2011 12:00

nálada

U nás je nálada mezi sestrami a lékaři bezvadná,takže si společně plánujeme velký mejdan .Možná bude poslední,ale určitě necítíme mezi sebou nevraživost.Kdo roky pracuje v nemocnici,zažil už mnohé,ví na koho se spolehnout,kdo je podrazák a kdo jen žvanil.My se známe jako lidi a ne jen jako zdravotníci.A je jedno jestli je to lékař,sestra nebo sanitář.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

dr.umík | 5. 02. 2011 11:51

uctivost a čestnost

To nevím,ale jistě to ukazuje na skutečnost, že Hegerovi se nedá věřit ani nos mezi očima. To, že je to asi špatně sehrané divadlo se dá tušit. Pacienti jsou v tomto systému ohrožováni již dlouho.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 11:30

Blbou náladu

Máte pravdu, medicína je nezábavná a nechutná. Hrabete si v hovnech, moči, zvratcích, potu, krvi, několik hodin denně se pohybujete mezi bakteriemi, na které nefungují žádná antibiotika, neustále posloucháte lidské smutné osudy, každý pacient si myslí, že řeknete abrakadabra a jejich problémy vyléčíte. Vaše neúspěchy a prohry jsou s vámi v probděných nocích, každý absolvent práv si na vás brousí brk a pak zjistíte, že berete na hodinu jako pipina s velkým výstřihem na recepci v O2 a nasere vás to, Medicína je nezábavná a nechutná. To upéci takový voňavý a křupavý chlebíček, to je krása.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 11:26

Ta kráva Jurásková

(a výrazem kráva urážím užitečné sudokopytniky) záměrně zablokovala jednání mezi lékaři a mzcr, když už to vypadalo na dohodu. Je to špinavý politický boj strany která se nazývá Okrá Dáme Spoluobčany. právě proto, aby mohla vykrádat zdravotní daň nadále. ODS je právě ta strana, která si zásadně nepřeje průhledný tok financí ve zdravotnictví. Z čeho by pak mimorozpočtově financovala svůj provoz, když toky z armády se asi tenčí a na životním prostředí to zablokoval Michálek.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 5. 02. 2011 11:24

Blbou náladu

...naučte se péct,je to proti medicině hračka a zábavná a chutná.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 11:21

Blbou náladu

Já jsem závislý na pekařích. Jak neupečou, tak nemám rohlík. A strašně mě to zlobí.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 5. 02. 2011 11:05

Dosti nechutné,pro kachní žaludky dobré

...kdo je jak nechutnej,to bych sem radši netahala...obzvl.nechutné jsou dějinné kroky některých lidí...ale to tak bývá,my pacienti máme lehký žaludek, zdravotníci a politici ale dobrej kachní

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Oskar | 5. 02. 2011 10:46

Dosti nechutné

komentáře ať už se týkají paní Juráskové a nebo nestávkujících lékařů. Neukazuje to na nejlepší stav vědomí některých lékařů.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 5. 02. 2011 10:26

Blbou náladu

prorežimní media píší,že lidi nepodporují z 90procent akci D-O.A vy tomu asi věříte,takovému nesmyslu,že 90procent lidí chce masakr ve zdravotnictví---nebo že si neuvědomuje,že z toho by mohl být opravdu masakr? Lidi se ovšemže zlobí,že jsou závislí na pár doktorech a možná by je chtěli poslat na vojen.cvičení jako lékaře,ale to by bylo řešení krátkodobé.Průzkumy jsou nahouby,nedá se jim věřit.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

V | 5. 02. 2011 10:24

K

Známá taktika, jakmile nedosáhnou svého vyhrůžkami, případně úplatky, uchýlí se k násilí. Pěkněs to pohnojil, Kotaško, to bude zase ostuda, až za hranicema

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 5. 02. 2011 10:20

uctivost a čestnost

...a je vůči nám pacientům uctivé a čestné,aby kvůli půlmiliardě pro paní Juráskovou zkrachovala krizová jednání a pacienti jsou nanovo ohroženi na zdraví a životech?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

buj | 5. 02. 2011 10:15

uctivost a čestnost

No nevím. V normální společnosti se schody zametají od shoora.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

98 | 5. 02. 2011 10:08

Blbou náladu

měla za úkol na pokyn bakaláře Šnajdra vyprovokovat Jurásková. Možná se jí to někde podařilo, ale zase nelze věřit všemu, co prorežimní média píší.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Iva | 5. 02. 2011 10:00

Je těžké být bez práce.

Snad se to vyvrbí.Musí se snižovat aby ti nahoře měli z čeho brát.Vždyť ta reforma se mohla udělat lépe ,Ti Jůlinkovi rádci/včetně/,a všichni co tam jsou ,stále ty pojišťovny dojí a za nic neodpovídají.Rozházeli co se dalo,za pakatel budovy a pozemky,teď to vypadá na třetí vlnu privatizace.Za pakatel se nabalí IZIP -jak bylo uvedeno ,že chtějí ty lůžka -no a vytáhnou z pojišťoven další peníze.A budovy zase Cikrt rozdá.Jistě ,že kdo nepracuje nemůže mít plat,natož dvojnásobek či 100tisícKč .Ale když nemocnice jede a dělá úspěšné léčby a prevenci ,tak ať ti menežrouti platí tomu bílému týmu. Vždyť je vlastně tím taky "živí".

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Henny | 5. 02. 2011 10:00

uctivost a čestnost

Jo máte pravdu. Je jasné odkud by se to mělo šířit. Základem tohoto chování musí být za naprosto jakýchkoliv podmínek vztah lékaře k pacientovi. Když je to tam špatné, pak není omluva. Doufám, že většina nemocničních i jiných lékařů se takto chová. Slušnost musí jít zdola, služba je prostě podstata lékařské práce. Očekávat ji na vyšších postech u lidí, kteří se už starají především o sebe a svou pozici, je sice naše právo, ale nemá cenu si dělat iluze.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 5. 02. 2011 09:52

uctivost a čestnost

...jak p.Heger napsal na www.tribune---lékaři by se měli chovat k sestrám uctivě a čestně.K lékařům by však jako podobným dělníkům mediciny by se mělo stát normálním uctivé a čestné chování,ajak by se to uctivé a čestné chování šířilo,přešlo by to i na uctivé a čestné chování k pacientům. Ovšem je otázkou,odkud by se to uctvivé a čestné chování mělo začalo šířit, když lékaři upozornují na prohnilost systému,v němž asi čestnost nebude dominantní.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Henny | 5. 02. 2011 09:44

Nee

V nemocnicích proti sobě stojí manažeři s přednosty a primáři, kteří v tomto systému mají vážnost, peníze a moc, a lékaři, kteří jsou v tomto systému vyčerpanými dělníky bez práv. A je zbožných přáním manažerů stavět přehrady mezi sestry a lékaře, jde je o zakrývání té hluboké propasti mezi nimi a podstatou práce, kterou jakoby manažují. Lékaři, kteří se staví proti svým kolegům, kteří "odchází", to je úplně jiná kapitola. O těch škoda slov.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

medyq | 5. 02. 2011 09:09

A co jste čekali?

má podporu ODS, a to úplně stačí ...

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

pacientka | 5. 02. 2011 08:54

A co jste čekali?

..a proč může mluvit za sestry Jurásková,a přitom nemá ničí podporu?Nebo čí podporu má?

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Dr. R. Jelínek | 5. 02. 2011 08:53

A co jste čekali?

že se do komentování takových článků hned hrne jako první ten kdo tomu prd rozumí.

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Středočech | 5. 02. 2011 08:44

A co jste čekali?

Zejména po prohlášení dr.Kubka,že ,kdo nepodporuje akci D-O, podporuje korupci. To bylo dost silné kafe i pro sympatizanty a podporovatele,jako jsem byl já. Bohužel je stále povinné členství v ČLK. Kdyby to bylo jako např.za 1.republiky,kdy soukromí lékaři museli být a za státní zamestnance zodpovídal zaměstnavatel,bylo by to jinak. Takhle se před veřejností zdá,že ČLK mluví za všechny lékaře. Nemluví,poškození lékařského stavu je nenávratné a nic na tom nezmění,že všichni víme o podhodnocení práce. Mimochodem-proč byli odejiti z vědecké rady dr.Hermana dr.Herzogová -jako konkurenti stávajícího prezidenta? Proč v ní složili funkce další odborníci od prof.Pirka, Pafka a dalších? Šéfem VR ČLK je dr.Mrozek. No comment..

Označit komentář jako nevhodný

Domníváte se, že tento komentář do diskuze nepatří? Řekněte nám to prosím.

Medical Services

Komplexní edukační servis ve zdravotnictví

více informací

NOVÝ E-SHOP s medicínskou literaturou

 
MF logo
MF logo wide